Kymco F9: Best seller ηλεκτρικό scooter με ταχύτητες! (pics&vid)

Το Kymco K9 είναι ένα νέο ηλεκτρικό scooter που θα παρουσιαστεί στην αγορά μέσα στην χρονιά που διανύουμε. Ωστόσο η ιδιαιτερότητα που έχει με την ύπαρξη κιβωτίου ταχυτήτων το κάνει υπερβολικά αποδοτικό και του δίνει τρομερές επιδόσεις.

Είναι όμορφο, είναι «πολεμικό, είναι μοντέρνο. Το αυτόματο κιβώτιο δύο σχέσεων, είναι ένα τεχνολογικό highlight  που του προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία σε σχέση με τα υπόλοιπα αντίστοιχα scooter της αγοράς. Να σημειώσουμε πως έχει ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο της χρήσης κιβωτίου δύο σχέσεων και η Porsche στο νέο της ηλεκτρικό Taycan. Για πίνακα οργάνων η Kymco εφοδίασε το F9 με μια μεγάλη TFT οθόνη/ προφανώς από κάποιο προμηθευτή που εφοδιάζει με αυτές τους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων.

Η Kymco υπόσχεται επιδόσεις τπεραυτοκινήτων με 0-50 χλμ./ώρα σε μόλις 3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα οριοθετείται στα 110 χλμ./ώρα. Ως κινητήριο σύνολο βρίσκουμε έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 9,5kw και μια ελαφριά νέου τύπου και μικρού μεγέθους μπαταρία 96V/40Ah που χρειάζεται μόλις 2 ώρες για πλήρη φόρτιση σε ειδικό ταχυφορτιστή. Η διάταξη προσφέρει αυτονομία 120 χιλιομέτρων που σε ημερήσια χρήση μέσα στην πόλη χαρακτηρίζεται απολύτως ικανοποιητική. Στα 107 κιλά το F9 είναι πιο ελαφρύ από τα περισσότερα scooter της αγοράς, παρά το βάρος της μπαταρίας που μόνη της ζυγίζει 17 κιλά! Τέλος να αναφέρουμε πως οι τροχοί είναι 14 ιντσών εμπρός και πίσω και οι συνολικές διαστάσεις είναι ένα κλικ πιο μικρές από όσο φαντάζεστε…

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.