Η ΟΜΑΔΑ

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων και είναι εκλεγμένο μέλος του ΔΣ του ΕΣΣΑΜ. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου και έτρεξε για 12 χρόνια στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί, Car & Driver, Auto Motor und Sport,  Auto Τρίτη, Bestever, Luxury Boat & SUV, One Passion, Sea World Almanac και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

Δημήτρης Διατσίδης

Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV. Σήμερα είναι ο sportcaster στην Cosmote TV για τους αγώνες MotoGP και είναι Αντιπρόεδρος του ΕΣΣΑΜ.

Γιώργος Κυριαζής

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Έχει πτυχίο πιλότου ανεμοπτέρων. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.

Στάθης Βεντουρής

Ο Στάθης Βεντουρής είναι πτυχιούχος επαγγελματίας χειριστής πολυκινητήριων αεροσκαφών (PPL), ενώ έχει και πτυχίο τεχνολογίας τροφίμων & οινολογίας. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1987. Tο 1989 ξεκίνησε να εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας FIM. Ασχολήθηκε με το εντούρο από το 1985 και έτρεξε στο Ελληνικό Πρωτάθλημα για 7 χρόνια. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 2 Τροχοί, 4 τροχοί, Πτήση, Γεύση (1989-1997), Μοtosport (1987-88 & 1998), Bestever (1998-2020), ενώ από το 1999 διατηρεί επιχειρήσεις καταστημάτων τηλεπικοινωνιών.

Σωτήρης Κωνσταντινίδης

Ο Σωτήρης Κωνσταντινίδης είναι δημοσιογράφος, εκδότης & συγγραφέας στο χώρο του Ειδικού Τύπου. Σπούδασε Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφία το 1979 με τα περιοδικά «Αθλητική Αεροπορία», «ΠΤΗΣΗ & Διάστημα» και «ΜΟΝΤΕΛΟ», ενώ το 1989 εξέδωσε το δικό του περιοδικό, το «ΜODELLING», που από το 2013 συνεχίζει online. Εχει μακρόχρονη πείρα ως Αρχισυντάκτης, Διευθυντής Σύνταξης & Εκδότης στο χώρο του Ειδικού Τύπου, με πολλά project στο χώρο της Διαφήμισης και των Πωλήσεων στα Μedia. Εχει γράψει και εκδόσει πάνω από 25 βιβλία με ιστορικό, τεχνολογικό, αεροπορικό και αμυντικό περιεχόμενο, ενώ έχει διατελέσει επί σειρά ετών Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου της Olympic Air. Συνεργάζεται συχνά με την Πολεμική Αεροπορία στην οργάνωση τηλεοπτικών εκπομπών, εκπαιδευτικών ταινιών & εκθέσεων.

Νίκος Κουμπής

O Νίκος Κουμπής γεννήθηκε στην Ιταλία… τη μάνα του την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας του οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησε το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Σήμερα ζει στην Ελλάδα και ο κάλος με ότι είναι τετράτροχο και γρήγορο τον έχει σημαδέψει για τα καλά. Αρθογραφεί εδώ και χρόνια σε διάφορες ιστοσελίδες και διατηρεί, με παρέα εκλεκτών φίλων το www.theitalianjob.gr . Με την ίδια ομάδα οργάνωσε άπειρα trackdays αυτοκινήτου, τον μοναδικό 12ωρο αγώναςκαρτ στην Ελλάδα ενώ για χρόνια ήταν Εμπορικός Διευθυντής της Filos Rennsport όπου έβαλε χέρι σε μερικά από τα δυνατότερα supercars.

Ιωάννα Σαπουντζή

Κάποτε φιλοξενούσε και έφτιαχνε μακαρόνάδες στον Κώστα Καββαθά και σε όλο το team του περιοδικού 4Τροχοί. Κάποτε οδηγούσε Yamaha IT250K και ας μην έφτανε κάτω. Σήμερα όπως τα έφερε η ζωή κλείνει ραντεβού για μαγνητικές και αξονικές, αλλά στον ελεύθερο χρόνο της, κάνει μαθήματα πιάνου σε παιδάκια, γράφει μουσική που δεν θέλει να την δείξει σε κανέναν, γράφει για ξενοδοχεία και ταξίδια στο περιοδικό Bestever και κάνει δοκιμές σε μικρές μοτοσυκλέτες για το AutoPress.gr. Κάνει καθημερινά γυμναστική, συχνά Flat track και Enduro, ενίοτε πιλοτάρει αεροπλάνα και συμμετέχει ανελλιπώς σε Πανελλήνιους αγώνες σκοποβολής πυροβόλων όπλων. Κυκλοφορεί με μια Yamaha Virago 250 και το κοντέρ έχει κολλήσει στα 30 έτη εδώ και πολλά χρόνια…

Γρηγόρης Κασωτάκης

Έχει σπουδάσει Ναυτική Μηχανολογία και Διοίκηση Επιχειρήσεων.  Η επαγγελματική του καριέρα ξεκίνησε το 1983 ως κατασκευαστής σκαφών. Η εμπειρία του για τα σκάφη και τις μηχανές θαλάσσης τον έφεραν στο χώρο του ειδικού τύπου το 1997 όταν συνεργάστηκε με τα ναυτικά περιοδικά ΦΟΥΣΚΩΤΟ και POWERBOAT από την θέση του ειδικού συντάκτη.
Παράλληλα έσβηνε το πάθος του για τις μοτοσικλέτες και τα γρήγορα αυτοκίνητα συμμετέχοντας σε δοκιμές και παρουσιάσεις των αδελφών περιοδικών MOTOSPORT και AUTOSPORT.
Οπαδός της ”εγκεφαλικής” οδήγησης και ευαισθητοποιημένος σε θέματα Οδικής Ασφάλειας ασχολήθηκε ως συνιδρυτής και εκπαιδευτής της TOP DRIVE Advanced driving school στον  χώρο της ασφαλούς οδήγησης.
Έχει συμμετάσχει με αρκετές διακρίσεις στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων έως το 2009.