Kymco AK 550i ABS Nοοdoe: Κορυφαία επιλογή

Το Κymco ΑΚ550 βρίσκεται πλέον μαζί με το Yamaha Τ-Μax, στην κορυφή της κατηγορίας των μεγάλων scooter, έχοντας ως όπλα του, την κορυφαία ποιότητα, τις εντυπωσιακές επιδόσεις και μια απίθανη τιμή.
Το ΑΚ550 είναι αυτό που έβαλε την Kymco στις μεγάλες εταιρίες μοτοσυκλετών στον κόσμο.

Xρειάστηκε να πάρουμε για μιά δεύτερη εβδομάδα το ΑΚ550 για δοκιμή καθώς στις αρχές του χρόνου που το πήραμε για δοκιμή, έβρεχε και είχε 0 βαθμούς θερμοκρασία. Όχι καλές συνθήκες για την αξιολόγηση του ενός από τα δύο κορυφαία σκούτερ της μεγάλης κατηγορίας. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό σκούτερ, που διαθέτει όλα όσα χρειάζεται και θέλει ένας χρήστης σε αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών. Έχει για παράδειγμα εκπληκτική εξωτερική σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής (μην ξεχνάμε πως η Kymco κατασκευάζει τα scooter της BMW), εντυπωσιακές επιδόσεις -καλύτερες από μια μοτοσυκλέτα 500 κ.εκ.- και πολύ συμφέρουσα τιμή 9.595€. Το AK550 σηματοδοτεί την νέα εποχή Kymco, με νέα σοφιστικέ μοντέλα που θα κυριαρχήσουν στις κατηγορίες τους.

Το ΑΚ550 είναι ο προπομπός αυτής την νέας εποχής και έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη σε όλα τα επίπεδα, κάτι που καταφέρνει 100%, σίγουρα προβληματίζοντας τους Ιάπωνες κατά κύριο λόγο κατασκευαστές, που βλέπουν ένα εφάμιλλο (αν όχι καλύτερο) από τα δικά τους προϊόντα, σε πιο προσιτή τιμή. Ξεκάθαρα λέμε πως το ΑΚ550 είναι το κορυφαίο σκούτερ (σε συνδυασμό με την τιμή του) της μεγάλης κατηγορίας αυτή τη στιγμή και το μόνο του πρόβλημα είναι, το όνομα της Kymco που δεν είναι τόσο γνωστό, όσο για παράδειγμα είναι τα ονόματα της Yamaha, της Honda, της Suzuki ή της BMW. To AK550 αποτελεί την ναυαρχίδα της γκάμας της Kymco, με έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα 550,4 κ.εκ, νέο αλουμινένιο πλαίσιο, μοντέρνο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και ένα οριζόντια έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ που ελέγχει τις κινήσεις του διαιρούμενου αλουμινένιου ψαλίδιου. Επίσης ένα πολύ δυνατό ατού του, είναι η εξωτερική εμφάνιση που προσφέρει πλήρη προστασία, με μεγάλη ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα (που ωστόσο δεν ρυθμίζεται εύκολα αλλά θέλει εργαλεία), μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, αποκλειστικά φώτα LED , εντυπωσιακό πίνακα οργάνων με δυνατότητες προχωρημένης συνδεσιμότητας με έξυπνα τηλέφωνα και εξόφθαλμη ποιότητα κατασκευής. Ο ιδιαίτερα ελαφρύς κινητήρας των 550,4 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους -που κινούνται από αλυσίδα- και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός και οι ρύποι του, καλύπτουν την προδιαγραφή Euro 4. Η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα όπως στο Yamaha T-Max. Ο κινητήρας έχει απόδοση 53,5 ίππων στις 7.500 στροφές και ροπή 5.6 κιλών στις 5.500 στροφές. H ισχύ είναι υπεραρκετή και είδαμε μέχρι και 205 χλμ./ώρα στο κοντέρ! Μια αδιανόητα εκπληκτική επίδοση αν σκεφτούμε τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Αντίστοιχα των εκπληκτικών επιδόσεων είναι και τα φρένα της Brembo, ίδια με αυτά που συναντάμε σε supersport  μοτοσυκλέτες. Διπλούς δίσκους-μαργαρίτες 270 χιλιοστών εμπρός με ακτινικές δαγκάνες! Και μονός δίσκος 260 χιλιοστών πίσω! Το ABS ανήκει φυσικά στον βασικό εξοπλισμό και ενεργοποιείται αρκετά αργά προσφέροντας πλούσια αίσθηση φρεναρίσματος στις μανέτες.
Γενικά είμαστε εντυπωσιασμένοι. Τι να πρωτοπεί κανείς. Τις δυνατότητες συνδεσιμότητας και την εμπειρία του συστήματος Noodoe που κάνει την μοτοσυκλέτα συνέχεια του smart phone σας; Τις απίστευτες επιδόσεις; Τα εκπληκτικά φρένα; Το τρομερό πηρούνι; Την αίσθηση «τσιμέντο»; Την εκπληκτική ποιότητα; Ή μήπως την εξαιρετικά συμφέρουσα τιμή.
Η Kymco πέτυχε διάνα τον στόχο της κατηγορίας και αναμφισβήτητα πρόκειται για την μία από τις δύο καλύτερες πρότασεις στην κατηγορία αυτή τη στιγμή. Δείτε το οπωσδήποτε πριν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε αγορά σε αυτή την κατηγορία. Με τιμή € 9.595,00 αποτελεί μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσετε.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.