Έτοιμη και η Αμερικάνικη Haas που πλέον θα έχει τα χρώματα της Ρωσίας στο μονοθέσιό της!

Και το όνομα αυτής…Uralkali/Haas F1 με νέο στρατηγικό χορηγό και δύο νέους οδηγούς που τρέχουν για πρώτη φορά στο σπορ. 

Η Uralkali είναι εξαγωγέας λιπασμάτων ποτάσας. Στο Χρηματιστήριο της Μόσχας την βρίσκουμε με το σύμβολο, URKA. Η εταιρεία έχει στην ιδιοκτησία της, 5 ορυχεία και 7 μύλους επεξεργασίας μεταλλεύματος που βρίσκονται στις πόλεις Berezniki και Solikamsk. Δηλαδή έχει πάρα πολλά χρήματα… των οποίων το 20.1% ανήκει στον Ντμίτρι Μάζεπιν, στον πατέρα του Νικίτα Μάζεπιν.

Τα αποκαλυπτήρια έγιναν και για τη Haas. Οι ομάδες της Formula 1 παρουσιάζουν η μια μετά την άλλη τα μονοθέσιά τους και η στιγμή για την αμερικάνικη ομάδα ήρθε. Το 2021 θα είναι μια χρονιά διαφορετική για τη Haas. Στο δυναμικό της δεν έχει κανέναν έμπειρο στη Formula 1 πιλότο αφού και ο Μικ Σουμάχερ και ο Νικίτα Μάζεπιν θα τρέξουν για πρώτη φορά στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ. 

Οι δύο νέοι οδηγοί θα έχουν στα χέρια τους τη VF-21, το νέο μονοθέσιο της ομάδας το οποίο έχει ένα λευκό χρώμα με αρκετές λεπτομέρειες σε κόκκινο, μαύρο και μπλε. Οι πιο παρατηρητικοί θα δουν ότι πάνω στο μονοθέσιο υπάρχει σε διάφορα σημεία ο χρωματισμός της ρώσικης σημαίας. Αυτό έγινε για την υποστήριξη του μεγάλου χορηγού τους, την Urakali, ένα μεγάλο μέρος της οποίας έχει ο πατέρας του Νικίτα Μάζεπιν. 

Αν και το μονοθέσιο θα έχει πολλές ομοιότητες με το περσινό, η ομάδα έκανε τις απαραίτητες αλλαγές που θα της επιτρέψουν να διεκδικήσει μια καλύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Πέρυσι τερμάτισαν στην ένατη θέση, δηλαδή προτελευταίοι, πάνω από τη Williams που ήταν τελευταία. Η πρώτη φορά που το νέο μονοθέσιο της Haas θα βγει στην πίστα θα είναι στο Μπαχρέιν, στο πλαίσιο των επίσημων δοκιμών πριν από την εκκίνηση της χρονιάς. 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.