Έγινε 50 ετών το “Vorsprung durch Technik” της Audi!
Συμπληρώθηκαν 50 χρόνια από την παρουσίαση του εταιρικού σλόγκαν “Vorsprung durch Technik”, της Audi. Η συγκεκριμένη φράση, που αποτέλεσε – και αποτελεί – τεχνολογική και προϊοντική πυξίδα για την Audi, στο πέρασμα των δεκαετιών εξελίχθηκε στην πλέον αναγνωρίσιμη ίσως εταιρική ταυτότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία
Το εταιρικό σλόγκαν “Vorsprung durch Technik” της Audi εορτάζει την επέτειο των 50 χρόνων του. Ακόμα και μισό αιώνα μετά το λανσάρισμά του, η φράση που έχει συνδεθεί άρρηκτα με τη μάρκα δεν έχει χάσει το παραμικρό από την αίγλη της, ενώ ήδη προστίθενται νέα κεφάλαια στην ιστορία της, καθώς η Audi πρωτοστατεί τεχνολογικά στη νέα εποχή της ηλεκτροκινητικότητας. Μία πληθώρα καινοτομιών σε βάθος πέντε δεκαετιών, καταδεικνύει ότι το Vorsprung durch Technik δεν είναι απλώς ένα σλόγκαν για την Audi – είναι επίσης μια έκφραση της προσανατολισμένης στο μέλλον προσέγγισης της μάρκας.
Το 1969 έγινε η συγχώνευση της Auto Union GmbH, με έδρα το Ingolstadt και της Neckarsulmer NSU Motorenwerke, για τη δημιουργία της Audi NSU Auto Union AG, με έδρα το Neckarsulm. Η γκάμα μοντέλων της νέας εταιρείας περιλάμβανε από τους αερόψυκτους κινητήρες των πισωκίνητων NSU Prinz και τους υδρόψυκτους τετρακύλινδρους κινητήρες των προσθιοκίνητων Audi 60 και Audi 100, έως τον περιστροφικό κινητήρα του φουτουριστικού NSU Ro 80. Η ιδέα να επικοινωνηθεί αυτή η τεχνολογική ποικιλομορφία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ήρθε το 1970 από τον Hans Bauer, μέλος του τμήματος Marketing της νέας εταιρείας, ο οποίος επινόησε το σλόγκαν που σύντομα θα αναγνώριζαν εύκολα οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο: “Vorsprung durch Technik”.
Το νέο σλόγκαν έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε μία δισέλιδη διαφήμιση τον Ιανουάριο του 1971. Σύντομα, συμπεριλήφθηκε στα φυλλάδια της Audi NSU, στα μοντέλα Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 και Audi 50. Με την πάροδο των ετών υπήρξαν ιδέες για μετεξέλιξη του σλόγκαν ώστε να εκφράζει και άλλες αξίες της μάρκας αλλά τελικά η τεχνολογία ήταν αυτή που αδιαμφισβήτητα επικράτησε. Με την εισαγωγή του Audi quattro το 1980, το σλόγκαν χρησιμοποιήθηκε ακόμα συχνότερα στη διαφήμιση. Σύντομα, το Vorsprung durch Technik έγινε σαφές μέρος της εταιρικής ταυτότητας της Audi. Σήμερα, πενήντα χρόνια αργότερα, είναι πλέον συνώνυμο με την εταιρεία.
Ο Oliver Hoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG για την Τεχνική Ανάπτυξη, σχολιάζει με αφορμή τα 50 χρόνια του Vorsprung durch Technik: «Το πιο σημαντικό ορόσημο για μένα είναι η τεχνολογία quattro. Δεν ήταν μόνο το θεμέλιο για τις επιτυχίες στα ράλι, αλλά αντιπροσωπεύει επίσης τη μεταφορά της εμπειρίας μας από τους αγώνες στη γραμμή παραγωγής. Έκτοτε, το quattro και η Audi πάνε μαζί. Εξίσου σημαντικό ήταν το πρώτο Audi A8 με τεχνολογία Audi Space Frame το 1994, που μας βοήθησε να ενισχύσουμε τη θέση μας στην premium κατηγορία.»
Προηγμένες τεχνολογίες κινητήριων συστημάτων, δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, φωτισμού και υβριδικών συστημάτων αλλά και η εκτενής χρήση αλουμινίου καθώς και προηγμένες διαδικασίες παραγωγής, έδωσαν ιδιαίτερη αίγλη στο Vorsprung durch Technik. Το επόμενο κβαντικό άλμα στη σύγχρονη εποχή ήρθε το 2018, με το λανσάρισμα του Audi e-tron, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου Audi που εισήλθε σε σειριακή παραγωγή, με αυτονομία +400 χιλιομέτρων και απίστευτη ποιότητα για premium ηλεκτροκινητικότητα. Τρία χρόνια αργότερα, κυκλοφόρησε το Audi e-tron GT, επαναστατικό στον σχεδιασμό του και απόδειξη ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης θα είναι εξίσου συναρπαστικό. Η νέα καμπάνια “Future is an Attitude”, υπογραμμίζει τη μελλοντοκεντρική προσέγγιση της Audi, με επανεφεύρεση όλων των απόψεων περί κινητικότητας.
Η Hildegard Wortmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG για Πωλήσεις και Marketing, σχολιάζει: «Το όραμά μας είναι ένα μέλλον στο οποίο θα προσφέρουμε αειφόρο premium κινητικότητα, με την Audi τεχνολογικό ηγέτη στη φιλική προς το περιβάλλον αυτοκίνηση. Επαναπροσδιορίζουμε την πρόοδο και εστιάζουμε στην αειφορία, την ψηφιοποίηση και τον εξηλεκτρισμό. Ανέκαθεν, η Audi δεν ακολουθούσε τις αλλαγές αλλά τις καθόριζε. Στο πλαίσιο αυτό, το Vorsprung durch Technik εξελίσσεται και στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, εκφράζοντας αέναα την εταιρική ταυτότητα της μάρκας.»