Williams Racing: Aναμνήσεις από το μέλλον (pics&vid)

Η ιστορία της Williams στη Formula 1 είναι σπουδαία και η ομάδα φροντίζει ώστε να μας την υπενθυμίζει, αυτή τη φορά μέσα από το νέο τους μονοθέσιο που θα τρέχει τη σεζόν 2021. 

Αν και δεν βρίσκεται και στα καλύτερά της, η Williams παλεύει για να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα στη Formula 1 και να πετύχει τους στόχους της. Η ομάδα παρουσίασε και το νέο της μονοθέσιο για το 2021, μέσα από το οποίο γίνονται ξεκάθαρες αναφορές στο παρελθόν της. Το μπλε, λευκό, μαύρο και κίτρινο χρώμα του αυτοκινήτου δημιουργήθηκε στα πρότυπα της FW14B, του μονοθεσίου που έτρεχε το 1992 ο Νάιτζελ Μάνσελ. 

«H Williams Racing είναι ένα πραγματικό icon των σπορ και η ομάδα έχει καταφέρει να χτίσει τη φήμη της επιτυχίας μέσα από την αποφασιστικότητα που τη διακρίνει, την ποιότητα και τη σύνδεση του ονόματός της με την καινοτομία. Σε μια πορεία στον αθλητισμό οι εποχές που θα έχεις τα πάνω σου και τα κάτω σου είναι αναμενόμενες, ειδικά στα μακροχρόνια ταξίδια όπως αυτό της Williams. Η επιτυχίες του παρελθόντος μπορεί να γίνουν ένα ισχυρό κίνητρο, όμως δεν μπορεί η ομάδα να βασιστεί σε αυτές και να επαναπαυθεί, πρέπει να στοχεύσει στη μελλοντική επιτυχία αφού πλέον είμαστε στη μοντέρνα εποχή της Formula 1. 

Επομένως φτιάξαμε μια νέα εμφάνιση για το μονοθέσιο του 2021, που αναφέρεται στο παρελθόν μας και διατηρεί το πνεύμα και το κίνητρο που βρίσκεται μέσα στον πυρήνα του DNA της Williams. Παράλληλα σηματοδοτεί την επιθυμία μας να επανέλθουμε στο προσκήνιο. Αυτό το ταξίδι μόλις ξεκινάει για εμάς και υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά μπροστά μας. Χαιρόμαστε που βλέπουμε ότι πάμε προς τη σωστή κατεύθυνση και ανυπομονούμε να ξεκινήσει η νέα σεζόν στις πίστες» είπε ο CEO της Williams, Γιόστ Καπίτο.

Η ομάδα συνεχίζει με το ίδιο οδηγικό δίδυμο, του ταλαντούχου και πολύ υποσχόμενου Τζορτζ Ράσελ αλλά και του γρήγορου δισεκατομμυριούχου Ιρανού-Κανδού Νικολά Λατιφί.

Η χρονιά του 2020 ήταν κακή για την ομάδα αφού πέρα από το γεγονός ότι τερμάτισε τελευταία στο πρωτάθλημα ομάδων, έγινε και η πρώτη χρονιά που σε ολόκληρο το πρωτάθλημα δεν πήραν ούτε έναν βαθμό. Η δυάδα των οδηγών της θα παραμείνει η ίδια για το 2021 με τον Τζορτζ Ράσελ και τον Νίκολας Λατίφι. Ο πρώτος έχει αποδείξει την αξία του και πραγματικά, προσπαθεί πολύ με το μονοθέσιο της Williams, οπότε αν βελτιώσουν μερικά πράγματα από την περσινή χρονιά ίσως να καταφέρει και το κάτι παραπάνω. Η νέα FW43B, όπως ονομάζεται το νέο μονοθέσιο, έχει αρκετές αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική και την ανάρτηση, ενώ αναμένεται ότι θα εφοδιαστεί και με ισχυρότερο κινητήρα. Πλέον έχουν αποκαλύψει όλες οι ομάδες της Formula 1 τα αυτοκίνητά τους για το 2021 και μένει μόνο η Ferrari, η οποία έχει προγραμματίσει τα δικά της αποκαλυπτήρια για τις 10 Μαρτίου. 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.