Από 64.200€ η εντελώς νέα ηλεκτρική BMW iX3 (vid)

Το αμιγώς ηλεκτρικό premium compact SUV της BMW με τους 286 ίππους είναι πλέον διαθέσιμο από 64.200 ευρώ.

Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της X3, η iX3, ενσωματώνει όλες τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις της βαυαρικής μάρκας, ώστε να είναι ιδιαίτερα αποδοτική, αποτελεσματική και εύχρηστη.

Η επόμενη μέρα της ηλεκτροκίνησης

Σύμφωνα με τα στελέχη της BMW Hellas, που αποκάλυψαν σήμερα σε σχετική online εκδήλωση το μοντέλο, η iX3 δεν είναι ένα όχημα απλά για αστική χρήση, αλλά ένα ιδιαίτερα πρακτικό SUV το οποίο μπορεί άνετα να παίξει το ρόλο του ενός και μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας.

Αυτό η iX3 το καταφέρνει μέσω της μεγάλης αυτονομίας με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας, η οποία μπορεί να φτάσει στα 460 χιλιόμετρα, ταυτόχρονα με την ταχύτατη ανάκτηση ενέργειας από φορτιστές ισχύος έως 150 kWh συνεχούς ρεύματος.

Γνήσια BMW

H  iX3 είναι η πρώτη BMW με τον ηλεκτροκινητήρα πέμπτης γενιάς, ο οποίος έχει τοποθετηθεί σε ένα ενιαίο κέλυφος μαζί με το αυτόματο κιβώτιο και τα σημαντικότερα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ αποδίδει 286 ίππους ισχύ και μέγιστη ροπή 400 Nm. Με αυτά τα δεδομένα, δεν αποτελούν έκπληξη οι εντυπωσιακές επιδόσεις, με χαρακτηριστική την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, που επιτυγχάνεται σε μόλις 6,8’’. Η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς.

Καθώς έχουμε ήδη οδηγήσει το μοντέλο στην Γερμανία, να αναφέρουμε ότι το νέο ηλεκτρικό SUV της BMW κινείται όχι μόνο τάχιστα αλλά και με χαρακτηριστική ααμεσότητα, ενώ καταφέρνει να ξεχωρίζει και στην αίσθηση οδήγησης, όπου ισορροπεί ιδανικά μεταξύ σπορτίφ συμπεριφοράς και άνεσης. Παρά το γεγονός ότι το βάρος είναι μεγαλύτερο των 2 τόνων.

Στο εσωτερικό η γνωστή ατμόσφαιρα της Χ3 έχει ενισχυθεί με το αρτιότερο τεχνολογικά και λειτουργικά σύστημα multimedia της BMW, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου μέσω αφής, χειρονομιών αλλά και φωνητικά. Εξαιρετικό είναι και το σύστημα Head-up display, που προβάλλει με μεγάλη ευρύτητα και ευκρίνεια όλες τις σημαντικές πληροφορίες ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού και σε εικονικά μεγάλη απόσταση ώστε να μην ενοχλεί.

Οι χώροι είναι ανάλογα πλουσιοπάροχοι με τις βενζινοκίνητες και ντιζελοκίνητες εκδόσεις της Χ3. Ο όγκος του χώρου αποσκευών ξεκινά από τα 510 λίτρα και φτάνει έως τα 1.560 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια μεγάλη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ευκολίας είναι πλούσιος στη βασική έκδοση Inspiring και πραγματικά εντυπωσιακός στην Impressive.

Με την ευκαιρία της επίσημης παρουσίασης της iX3 στη χώρα μας, η BMW Hellas τόνισε τον ταχύτατο μετασχηματισμό της ελληνικής αγοράς υπέρ της ηλεκτροκίνησης και φυσικά την ηγετική θέση της μάρκας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (αμιγή μπαταρίας και υβριδικά plug in hybrid).

Απόλυτα ανταγωνιστική

Η τιμή των 64.200 ευρώ της νέας BMW iX3 την καθιστά άμεσα ανταγωνιστική και σε πολλές περιπτώσεις φτηνότερα από ανάλογα ισχυρές ή και λιγότερο ισχυρές εκδόσεις της X3 με κινητήρες βενζίνης και diesel. Μάλιστα, τα στελέχη της BMW Hellas υποσχέθηκαν ότι στο άμεσο μέλλον όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας θα είναι όχι μόνο ανταγωνιστικά, αλλά και φθηνότερα από τα συμβατικά αντίστοιχα.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Φέτος, το 2022, κλείνει 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.