Το Kia EV6 προτάθηκε για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς μετά από μόλις ένα μήνα πώλησης

Το ολοκαίνουργιο Kia EV6 προκρίθηκε στον τελικό γύρο των βραβείων του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» (COTY). Το καινοτόμο ηλεκτρικό crossover συμπεριλήφθηκε στη λίστα αξιολόγησης εξήντα καινούργιων μοντέλων που κυκλοφόρησαν φέτος και επιλέχθηκε – από τους 61 κριτές COTY από 23 χώρες – στη λίστα των επτά ισχυρών. Ο τελικός νικητής του COTY θα ανακοινωθεί τον Φεβρουάριο.
Σε μόλις ένα μήνα από την κυκλοφορία του στην Ευρώπη, το νέο Kia EV6 είχε μεγάλη απήχηση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στους υποψήφιους αγοραστές, με τις προπαραγγελίες να κλείνουν νωρίς μετά από την πρωτοφανή ζήτηση για το νέο μοντέλο. Χάρη στην εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, την αυτονομία 528 χιλιομέτρων και τις εντυπωσιακές επιδόσεις, το EV6 είναι ένα ηλεκτρικό όχημα που αξίζει να συγκριθεί με πολλά premium μοντέλα.
Η μάρκα Kia στις αρχές του 2021 ανακοίνωσε το νέο όνομα, το νέο λογότυπο και την ανανεωμένη σχεδιαστική φιλοσοφία της «Opposites United». Το EV6 είναι το πρώτο όχημα που λανσαρίστηκε βάσει της νέας στρατηγικής και είναι το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό όχημα της Kia που βασίζεται στην ολοκαίνουργια Πλατφόρμα E-GMP(Electric-Global Modular Platform).
Ο Jason Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe, σχολίασε: «Η Kia είναι περήφανη που βρίσκεται δίπλα σε μερικά από τα σπουδαιότερα μοντέλα της σύγχρονης κινητικότητας. Μετά τις δύο υποψηφιότητες του Ceed στην πρώτη και τρίτη γενιά του και αυτή του Stinger, η υποψηφιότητα του ολοκαίνουργιου EV6 αποτελεί αναγνώριση της προόδου μας και υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να παρέχουμε λύσεις βιώσιμης μετακίνησης. Ευχόμαστε και σε όλους τους άλλους υποψήφιους καλή τύχη στα Βραβεία του Αυτοκινήτου της Χρονιάς».

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.