RENAULT TALK #1: NOUVELLE VAGUE,Η RENAULT ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΤΗΣ

Η αγαπημένη και ανθρωποκεντρική Renault εισέρχεται σε μία νέα εποχή, φέρνοντας ένα αέρα εκμοντερνισμού στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Η “Nouvelle Vague” θα μετατρέψει τη Renault σε μία μάρκα με επίκεντρο την τεχνολογία, τις υπηρεσίες και τις καθαρές πηγές ενεργείας, που εξελίσσει ευφυέστερα αυτοκίνητα και πιο βιώσιμες λύσεις μετακίνησης.
Αυτό συμβαδίζει με το DNA της μάρκας, ως μία εταιρεία που άλλαξε με την πάροδο των χρόνων κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, επινοώντας, σε κάθε βήμα της εξέλιξής της, καινοτόμα και σύγχρονα αυτοκίνητα. Το 2021, περισσότερο από ποτέ, η Renault προσπαθεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της αγοράς για υπεύθυνες, χωρίς εκπομπές καυσαερίων, ασφαλείς και αναβαθμισμένες λύσεις μετακίνησης, οι οποίες ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καιρών.

Κατά τη διάρκεια του Renault Talk #1, ο Luca de Meo επαναπροσδιόρισε την κατεύθυνση στην οποία έχει στόχο να κινηθεί η μάρκα, με επίκεντρο το στρατηγικό πλάνο ‘Renaulution’ :

Ως ηγέτης σε ό,τι αφορά την ενεργειακή μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Renault θα γίνει η πιο ‘πράσινη’ μάρκα της Ευρώπης έως το 2030, με τα 9 στα 10 αυτοκίνητα που πουλάει να είναι εξηλεκτρισμένα.

Από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα της τεχνολογίας και των υπηρεσιών, η Renault συμβάλλει στη διαμόρφωση του μέλλοντος των αστικών μετακινήσεων, κυρίως μέσω του προγράμματος “Software République”. Περισσότεροι από 2.000 μηχανικοί, από 5 κορυφαίες εταιρείες του χώρου της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα μοιραστούν τις εμπειρίες & την τεχνογνωσία τους σε τομείς όπως είναι η κυβερνοασφάλεια, η τεχνητή νοημοσύνη, η επεξεργασία των δεδομένων, το λογισμικό και η μικρο-ηλεκτρονική, με στόχο να προσφέρουν χρηστικές λύσεις μετακίνησης για πόλεις και οργανισμούς.

Το Renault Re-Factory – Το πρώτο εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας στην Ευρώπη – σηματοδοτεί τη στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και υπεύθυνο μοντέλο ανάπτυξης, με πάνω από 120.000 οχήματα (συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών – EV) να ανακυκλώνονται κάθε χρόνο. Σχεδόν ένα 80% των στρατηγικά ανακυκλώσιμων υλικών θα ξαναχρησιμοποιείται στις νέες μπαταρίες. Έως το 2030, η Renault στόχο έχει να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο, σε ό,τι αφορά το ποσοστό των ανακυκλωμένων υλικών που χρησιμοποιεί στην κατασκευή των καινούργιων της αυτοκινήτων.

Η Renault αναβαθμίζει τα “αυτοκίνητα για να ζεις” (voitures à vivre) σε ανώτερες κατηγορίες: Μέχρι το 2025, στόχο έχει να παρουσιάσει 7 μοντέλα στα segment C και D, ενώ όλα τους θα είναι ηλεκτρικά. Το Arkana σηματοδοτεί την έναρξη της επιθετικής εμπορικής πολιτικής, ενώ σύντομα πρόκειται να παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του Megane E-TECH Electric, ενός αυτοκινήτου που αντανακλά το μέλλον των δικτυωμένων και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Τέλος, η διαρκής εξέλιξη της τεχνολογίας E-TECH Hybrid θα εξακολουθήσει να εξασφαλίζει, στα επερχόμενα μοντέλα του segment C και D, οικονομία αλλά και δυνατές εμπειρίες οδηγικής απόλαυσης.
ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

Σε ολόκληρη την ιστορία της, η μάρκα Renault βίωσε διαδοχικές αλλαγές στην ταυτότητά της. Ένα όμως στοιχείο παρέμεινε αναλλοίωτο από το 1925: και αυτό δεν είναι άλλο από το άμεσα αναγνωρίσιμο σήμα του ‘διαμαντιού’ της Renault, που αποτελεί και το διαχρονικό έμβλημα της μάρκας.

Η τελευταία εκδοχή του δημιουργήθηκε το 1992 και, παρόλο που αναβαθμίστηκε το 2015, σταδιακά άρχισε να δείχνει λίγο παρωχημένο. Καθώς η μάρκα είναι απόλυτα προσανατολισμένη στη σύγχρονη, διεθνή αγορά, όπου η εικόνα της αποτυπώνεται σε διάφορους τομείς δραστηριότητας, το νέο λογότυπό της είναι πιο μοντέρνο, πιο «ζωντανό» και εξυπηρετεί έναν βασικό σκοπό: να αναδείξει τη Renault ως μία εταιρεία πιο φιλική και με περισσότερο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα λιτό αλλά ισχυρό σχέδιο, χωρίς το όνομα της μάρκας, που αντικατοπτρίζει τον εξωστρεφή χαρακτήρα και τη διαφάνεια που τη χαρακτηρίζει.

Το νέο λογότυπο έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την εταιρεία Landor&Fitch consultants και θα κοσμεί, από την επόμενη χρονιά, όλα τα νέα μοντέλα της Renault. Μέχρι το 2024, ολόκληρη η γκάμα της Renault θα διαθέτει το νέο λογότυπο.

Ο Gilles Vidal, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, αποκάλυψε μία φωτογραφία του λογότυπου που εμφανίζεται στο πίσω μέρος του νέου Megane E-TECH Electric, το οποίο προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022.
Ο Gilles Vidal παρουσίασε επίσης και δύο εικόνες από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, δίνοντας μία γεύση από την αναβαθμισμένη εμπειρία στο εσωτερικό, που περιλαμβάνει:

  • high-tech ενσωματωμένα συστήματα και οθόνες κορυφαίας ποιότητας
  • αυξημένους χώρους, περισσότερες θέσεις αποθήκευσης, μεγαλύτερη άνεση & ευκολία
  • ανασχεδιασμένες γραμμές και υλικά που αντανακλούν μία νέα εποχή.
    Η ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ

Σύμφωνα με τον Arnaud Belloni, Αντιπρόεδρο (VP) Παγκόσμιου Marketing για τη Renault, η προσέγγιση “Nouvelle Vague” αντικατοπτρίζεται και στις διαφημίσεις της μάρκας. Γεμάτες δημιουργικότητα και μοντέρνες οι νέες καμπάνιες ενσωματώνουν μερικά από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της ιστορίας της μάρκας: το Renault Fuego, φωτογραφίες κλασικών σκηνών όπως το «Johnny & Mary» ή το ποδήλατο Renault-Gitane, που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη διαφήμιση του Captur E-TECH Hybrid.

Ήδη στις νέες καμπάνιες και την επικοινωνία της Renault κυριαρχεί η νέα εταιρική ταυτότητα.
Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ E-TECH ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΤΗΣ RENAULT
Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας και σχεδόν 400.000 πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι σήμερα, η Renault είναι ηγέτης των ηλεκτρικών (EV) αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά. Επενδύοντας στην εξειδίκευσή της στον τομέα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η Renault έχει ήδη διευρύνει τη γκάμα της με υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις.
Με πάνω από 150 κατοχυρωμένες πατέντες και με την αξιοποίηση της εμπειρίας από τους αγώνες της Formula1, η τεχνολογία E-TECH hybrid αποτελεί ένα εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τόσο τα υβριδικά όσο και τα plug-in hybrid μοντέλα, προσφέρουν τον ιδανικό βαθμό οικονομίας αλλά και οδηγικής απόλαυσης, περιορίζοντας ταυτόχρονα τις εκπομπές του CO2, αλλά και την κατανάλωση.

Μέσα στο 2020 η επαναστατική αυτή τεχνολογία ξεκίνησε να προσφέρεται σε τρία από τα βασικά μοντέλα της μάρκας, αποτελώντας την καλύτερη απόδειξη της προσπάθειάς της να γίνει η εμπειρία EV προσιτή και προσβάσιμη από όλους: Clio E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Plug-in Hybrid, Megane Wagon E-TECH Plug-in Hybrid.
Το 2021, με τα νέα Arkana, Captur E-TECH Hybrid και Megane Hatchback E-TECH Plug-In Hybrid, η Renault διαθέτει πλέον μία πλήρη γκάμα εξηλεκτρισμένων οχημάτων, αποτελούμενη από έξι μοντέλα E-TECH hybrid και plug-in hybrid.

Ο Gilles Le Borgne, Ε. Αντιπρόεδρος (EVP) Μηχανικής του Renault Group, επιβεβαίωσε ότι η μάρκα προετοιμάζεται για το μέλλον, περνώντας, πλέον, στις επόμενες γενιές μοντέλων E-TECH υβριδικής τεχνολογίας.
Αναφορικά με τα μεγαλύτερα segments – ειδικότερα εκείνο των C-SUV – το 2022 θα παρουσιαστεί ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρου που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για απόδοση 200 ίππων σε υβριδική έκδοση, ή 280 ίππων σε plug-in hybrid έκδοση με κίνηση στους 4 τροχούς (μέσα στο 2024).

ΝΕΟ ARKANA: ΣΠΟΡ, ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ

Το μοναδικό design του full-hybrid Arkana, ταράζει τα νερά της αγοράς και επιβεβαιώνει τη θέση της Renault ως δυνατού παίκτη στο segment C. Το πρώτο SUV-Coupé, από έναν κατασκευαστή best-sellers καθημερινών μοντέλων, συνδυάζει ιδανικά την οδηγική απόλαυση, την άνεση και την ευρυχωρία.
Η έντονη προσωπικότητα και το δυναμικό του στυλ συνδυάζονται με ένα αμιγώς υβριδικό σύστημα κίνησης, κάνοντάς το να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας του:
Οι κινητήρες TCe 140 και TCe 160 με τη μικρο-υβριδική τεχνολογία των 12V, είναι συνώνυμοι με την οικονομία, την ευελιξία και την οδηγική απόλαυση, 
Το σύστημα κίνησης E-TECH Hybrid των 145 ίππων που προσφέρει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για πάνω από το 80% του χρόνου αστικών μετακινήσεων, επιτυγχάνει έως και 40% οικονομία σε καύσιμο, σε σχέση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα στον αστικό κύκλο. 

Έχοντας ήδη τύχει θερμής υποδοχής από τους πελάτες, με πάνω από 6.000 παραγγελίες πανευρωπαϊκά το Μάιο, το νέο Renault Arkana E-TECH Hybrid, θα είναι άμεσα διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά.

ΝΕΟ KANGOO: ΕΝΑ ΚΟΜΨΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ COMBISPACE
Το Renault Kangoo, ένα πραγματικά εμβληματικό μοντέλο, επιστρέφει. Το νέο Kangoo συνδυάζει κομψότητα, χώρους και τεχνολογία. Με τον στιβαρό και ταυτόχρονα ελκυστικό του σχεδιασμό, αυτό το ‘combispace’ πολυχρηστικό μοντέλο προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή ευρυχωρία, με τρία μεγάλα καθίσματα στην πίσω σειρά και πάνω από 49 λίτρα, εύκολα προσβάσιμων, αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό του. Το μεγάλο πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 775 – 3.500 λίτρων και εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης. Δεκατέσσερα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνονται στο βασικό του εξοπλισμό, προσφέροντας ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ασφαλείας. Το Νέο Kangoo θα διατίθεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις, ενώ από το 2022, θα είναι επίσης διαθέσιμο και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση E-TECH.
Η ΑΞΙΑ ΤΙΘΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
Ο Fabrice Cambolive, SVP Πωλήσεων και Operations της Renault, επαναπροσδιορίζει τις εμπορικές προτεραιότητές της:

  • Η ‘πράσινη’ αντεπίθεση, τοποθετείται ως μέσον αναβάθμισης της γκάμας των EV, αλλά και προώθησης της τεχνολογίας E-TECH: στην Ευρώπη, το 25% των πωλήσεων της Renault είναι ηλεκτροκίνητα, ενώ το 30% των πωλήσεων του Clio στη Γαλλία αφορούν ήδη στις υβριδικές του εκδόσεις.
  • Προϊόντα: η επιτάχυνση της ανανέωσης της γκάμας των προϊόντων, τόσο στην Ευρώπη όσο και στον υπόλοιπο κόσμο, έχει στόχο την ανάκτηση του μεριδίου αγοράς στο segment C. Και η αρχή γίνεται με το νέο Renault Arkana.
  • πρώτα η αξία, στη συνέχεια οι όγκοι: εστιάζοντας στην ποιότητα των πωλήσεων και το positioning της τιμής.

Υπερήφανη για τις γαλλικές της ρίζες, η Renault δεν παύει να είναι και μία διεθνής μάρκα. Μοντέλο με μοντέλο, αγορά με αγορά, η Renault αναθεωρεί το επιχειρηματικό της μοτίβο. Τελικός στόχος της είναι η αύξηση της κερδοφορίας από τα οχήματά της, με ταυτόχρονη προετοιμασία μιας γενιάς νέων προϊόντων και η κατάκτηση νέων αγορών.
Σε διεθνές επίπεδο, η Renault επενδύει στις ιστορικές αγορές με υψηλή δυναμική μέσω της ισχυρής τοπικής της παρουσίας – Βραζιλία, Ρωσία, Τουρκία και Ινδία – προσπαθώντας να διατηρήσει υπό έλεγχο τα επίπεδα εμπορικού κινδύνου.
Στην Ευρώπη, η Renault συνεχίζει να βασίζεται στις βασικές της αγορές – Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο – με μία πιο αναγνωρίσιμη γκάμα και έναν σαφή οδικό χάρτη: αξιοποίηση του E-TECH για την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης και ενίσχυση των προσπαθειών της με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς, τόσο στο segment C, όσο και σε εκείνο των επαγγελματικών οχημάτων.

Με «οδηγό» την προσέγγιση της “Nouvelle Vague”, η Renault αποδίδει καλύτερα και πιο γρήγορα.
Η Renault προχωρά μπροστά.