Η CITROËN ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΝΕΟ Ë-C3, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΙΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Citroën σπάει το σχεδιαστικό κατεστημένο των μοντέλων της κατηγορίας Β της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, με την αποκάλυψη της τέταρτης και πιο εντυπωσιακής γενιάς του C3.

Το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 προσφέρει κορυφαίο για την κατηγορία του επίπεδο άνεσης, ευκολία στη συμβίωση με την ηλεκτροκίνηση, εκπληκτικό επίπεδο εξοπλισμού και μοναδική σχέση ‘value for money’, ενώ κατασκευάζεται στην Ευρώπη.

Το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 ηγείται της γκάμας της τέταρτης γενιάς του πιο δημοφιλούς μοντέλου της Citroën, που μετράει πάνω από 5,6 εκατομμύρια πωλήσεις από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς το 2002. Το C3 είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας και αντιπροσωπεύει το 29% των συνολικών πωλήσεων της Citroën στην Ευρώπη. Το 2022, το C3 επέτυχε μερίδιο αγοράς 11% στο σύνολο των πωλήσεων του Β segment στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Ουσιαστικά, το νέο ë-C3 σηματοδοτεί το άνοιγμα ενός νέου κεφαλαίου για τη Citroën. Η δημοφιλής και τολμηρή μάρκα επανεφευρίσκει τον εαυτό της, αντιμετωπίζοντας επιθετικά τις προκλήσεις, καθιστώντας την ηλεκτροκίνηση, προσιτή σε όλους. Και αυτό χάρη στο πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο B-hatchback το οποίο είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, , προσφέροντας στους πελάτες της όλα τα πλεονεκτήματα της μετακίνησης μηδενικών εκπομπών, σε μία λογική και ιδιαίτερα προσιτή τιμή.

Ο CEO της Citroën, Thierry Koskas δηλώνει: «Η προσφορά οχημάτων σε προσιτές τιμές ήταν ανέκαθεν σημαντικό στοιχείο του DNA της Citroën. Ωστόσο, οι προσδοκίες των πελατών για τα αυτοκίνητα του Β segment έχουν αλλάξει, ιδίως με την αύξηση της δημοτικότητας των SUV και την αυξανόμενη επιθυμία των χρηστών, να οδηγούν αμιγώς ηλεκτρικά, μέσα και γύρω από τις πόλεις μας, και αυτό για τις Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί μία παραπάνω δυσκολία στο να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες. Η Citroën τολμά να κάνει ακριβώς αυτό, με το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 που απευθύνεται στους Ευρωπαίους αγοραστές: ένα φρέσκο, εντυπωσιακό, και άνετο B-hatch που είναι πλήρως εξοπλισμένο, ειδικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, και θα προσφέρεται σε εξαιρετικά προσιτές με τιμές.”

Copyright William Crozes @ Continental Productions

1 – ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΕΣΗΣ

Το Citroën ë-C3 προσφέρει την αίσθηση του ‘μαγικού χαλιού’ συνδυάζοντας για πρώτη φορά το καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort® και τα νέα καθίσματα Citroën Advanced Comfort®
Ψηλότερο και πιο τετραγωνισμένο, με ίδιο όμως αποτύπωμα στο δρόμο: το νέο ë-C3 προσφέρει ασυμβίβαστο επίπεδο άνεσης, υψηλότερη θέση οδήγησης (+100χλστ. σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας B-hatch), αυξημένη απόσταση από το έδαφος, καθώς και εξωτερικά προστατευτικά, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

ΤΟ Ë-C3 ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΩΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΣΤΟΠ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

Για πρώτη φορά στην ιστορία του C3 hatchback, η Citroën τοποθετεί στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού ë-C3, το αποκλειστικό και καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort® με Progressive Hydraulic Cushions, μια αποκλειστική τεχνολογία της Citroën με 20 πατέντες ευρεσιτεχνίας.

Η ανάρτηση Citroën Advanced Comfort προσφέρει ασύγκριτη οδηγική άνεση και ελευθερία κίνησης κάτω από όλες τις συνθήκες, απορροφώντας τους κραδασμούς και εξαλείφοντας τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δίνοντας την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο κινείται πάνω σε ένα μαγικό χαλί.

Η αρχή λειτουργίας της ανάρτησης είναι απλή. Το σύστημα των Progressive Hydraulic Cushions® προσθέτει δύο υδραυλικά στοπ σε κάθε πλευρά των αμορτισέρ: ένα για τη συμπίεση και ένα για την εκτόνωση. Επομένως, η ανάρτηση λειτουργεί σε δύο στάδια. Σε ελαφρά συμπίεση και σταμάτημα, το ελατήριο και το αμορτισέρ ελέγχουν από κοινού τις κάθετες δυνάμεις χωρίς να φορτίζουν τα υδραυλικά στοπ. Αυτό δίνει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο “πετάει” από πάνω τις ανωμαλίες του οδοστρώματος: αυτό είναι το φαινόμενο του μαγικού χαλιού. Σε έντονη συμπίεση και βίαια φρεναρίσματα, το ελατήριο και το αμορτισέρ λειτουργούν σε συνδυασμό με τα υδραυλικά στοπ που επιβραδύνουν σταδιακά την κίνηση, αποφεύγοντας έτσι το απότομο σταμάτημα στο τέλος της διαδρομής τους. Το υδραυλικό στοπ απορροφά την αποθηκευμένη ενέργεια. Δεν υπάρχει επομένως φαινόμενο εκτόνωσης, και οι επιβάτες αισθάνονται εντελώς απομονωμένοι από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

“Η άνεση αποτελεί βασικό συστατικό του DNA της Citroën. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς γιατί είναι σημαντικό και για τους πελάτες μας. Για αυτό και προχωρήσαμε σε δραστικές παρεμβάσεις ώστε να κάνουμε το νέο ë-C3 το πιο άνετο αυτοκίνητο στη κατηγορία B-hatch, γεγονός που αποδεικνύεται από την ενσωμάτωση αρκετών καινοτομιών όπως οι νέες εκδόσεις των καθισμάτων τύπου Citroën Advanced Comfort® και – για πρώτη φορά σε C3 – του συστήματος ανάρτησης Citroën Advanced Comfort® ”, όπως δηλώνει η Laurence Hansen, Επικεφαλής Προϊόντων & Στρατηγικής της Citroën.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

LOUNGE ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΕΣΗΣ

Στο ευρύχωρο εσωτερικό κυριαρχούν οι απλές αλλά και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένες επιφάνειες που προσφέρουν στους επιβάτες μια ατμόσφαιρα παρόμοια με το σαλόνι του σπιτιού τους. Τα νέα σχεδιαστικά μοτίβα των καθισμάτων Citroën Advanced Comfort® του νέου ë-C3, έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και χρησιμοποιούν πρόσθετο αφρώδες υλικό, παρέχοντας μία απαλή και φιλόξενη αίσθηση, από την πρώτη επαφή καθώς και μοναδικό βαθμό πλευρικής στήριξης, ανεξάρτητα με την διάρκεια και την απόσταση της διαδρομής.

Χάρη στο εξωτερικό ύψος των 1,57μ. το νέο ë-C3που προσφέρει 30 χιλιοστά περισσότερο χώρο στους εμπρός επιβάτες 30 εξασφλίζοντας υψηλή θέση οδήγησης και κατά συνέπεια καλύτερο έλεγχο και περισσότερη ασφάλεια κατά την οδήγηση. Όλοι οι επιβάτες επωφελούνται εξαιρετικής ορατότητας προς τα έξω, ενισχύοντας την αίσθηση ευεξίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Πρακτικά, το νέο ë-C3 είναι περισσότερο ευρύχωρο σε κάθε του εσωτερική διάσταση σε σχέση με τον προκάτοχό του, παρά το γεγονός ότι είναι μόλις 19χλστ. μακρύτερο, και μόλις 6χλστ. φαρδύτερο. Το εσωτερικό πλάτος στο ύψος των αγκώνων των επιβατών είναι μεγαλύτερα κατά 19χλστ. (πίσω επιβάτες) και κατά 21χλστ. (εμπρός επιβάτες) από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η απόσταση για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι η κορυφαία τιμή της κατηγορίας, κατά 20 τουλάχιστον χιλιοστά μεγαλύτερη από το Μ.Ο.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Πολύ εύκολη είναι επίσης και η μεταφορά αντικειμένων και αποσκευών με το νέο ë-C3. Το ψηλό εσωτερικό του είναι γεμάτο με πλήθος χρήσιμων και έξυπνων αποθηκευτικών χώρων, στα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα, και κάτω από το μεσαίο υποβραχιόνιο, ενώ (ανάλογα με την έκδοση) διατίθεται και ειδική θέση ασύρματης φόρτισης smartphone. Άνετο και με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 60-40 είναι και το πίσω κάθισμα ενώ χάρη στο πλάτος μεταξύ των θόλων που φτάνει τα 1.015χλστ., το πορτμπαγκάζ των 310λίτρων εξασφαλίζει την εύκολη μεταφορά, για τα ψώνια ή τις βαλίτσες των επιβατών.

Με ύψος που φτάνει το 1,57μ., το νέο ë-C3 είναι ψηλότερο από τον προκάτοχό του, και διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος (σε στυλ SUV) προσφέροντας μεγαλύτερη σιγουριά στα περάσματα από τα σαμαράκια, τις λακκούβες και τις ανωμαλίες που συναντά κανείς συχνά, κινούμενος σε ένα αστικό/περιαστικό περιβάλλον. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει την εντυπωσιακή τιμή των 163χλστ. για το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3, και είναι μεγαλύτερη από τα 135χλστ. του προηγούμενου μοντέλου.
2 – ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Ο ηλεκτροκινητήρας των 83kW/113hp αποδίδει ισχύ και ροπή κατάλληλη για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη καθώς και για τα μεγαλύτερα ταξίδια, ενώ η μπαταρία των 44kWh εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 320km βάσει μετρήσεων WLTP.
Ταχεία φόρτιση από σταθμό με παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) ισχύος 100kW, από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, σε μόλις 26 λεπτά. Ευκολία πρόσβασης σε πάνω από 540.000 σταθμούς σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Δικτυωμένη πλοήγηση με τη νέα εφαρμογή ë-ROUTES που εξασφαλίζει απρόσκοπτα ταξίδια και πιο αξιόπιστη ‘live’ ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα και την πρόσβαση στους σταθμούς φόρτισης.

Για πρώτη φορά από τη Stellantis, η ‘Smart Car Platform’ αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, χρησιμοποιεί μία μπαταρία ισχύος 44kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 320km WLTP, και δυνατότητα ταχείας φόρτισης από σταθμούς παροχής συνεχούς ρεύματος ισχύος 100kW, που επιτρέπει τη φόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, σε μόλις 26 λεπτά.

Η στάνταρ φόρτιση από παροχή εναλλασσόμενου (AC) ρεύματος, από 20 έως 80%, διαρκεί περίπου 4ώ.10λ. από παροχή ισχύος 7kW, ή 2ώ.50λ. εφόσον διατίθεται παροχή ισχύος 11kW. Η πρόσβαση τόσο σε οικιακές όσο και σε δημόσιες εγκαταστάσεις φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, είναι ιδιαίτερα εύκολη με τη χρήση του στάνταρ καλωδίου Mode 3, που παρέχεται με το αυτοκίνητο, και είναι ιδανική λύση για τακτική φόρτιση στο σπίτι μέσω ενός wall box, καθώς και εκτός σπιτιού από δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Το συγκεκριμένο καλώδιο μπορεί να συνδεθεί είτε με μονοφασική παροχή 7.4kW, ή με wall box 11kW.

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 83kW (113hp) και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το μοντέλο χρειάζεται για τα 0-100km/h περίπου 11δλ., ενώ η εκτιμώμενη τελική του ταχύτητα φτάνει τα 135km/h.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Έτσι το νέο ë-C3 διαθέτει ισχύ παραπάνω από ικανοποιητική και επιτυγχάνει επιδόσεις που το καθιστούν ικανό να αντιμετωπίσει τις συνθήκες της καθημερινής οδήγησης, ιδιαίτερα σε αστικές και περι-αστικές συνθήκες κίνησης.

Ο χρήστης έχει επίσης τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του, και να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο, την κατάσταση φόρτισης και το επίπεδο της μπαταρίας του αυτοκινήτου του, αλλά και να απολαμβάνει μια ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης χάρη στη νέα εφαρμογή e-ROUTES. Αυτή η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα της Citroën και περιλαμβάνεται στο πακέτο συνδρομής των δικτυωμένων υπηρεσιών «Connect Plus» της εταιρείας. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή MyCitroën, ο οδηγός ενός ë-C3 θα μπορεί επίσης να διαχειρίζεται τον προγραμματισμό της φόρτισης, καθώς και να προθερμάνει ή να προ-ψύξει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά και να ελέγξει το επίπεδο της μπαταρίας, και τη θέση του αυτοκινήτου.

Ο οδηγός ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού Citroën ë-C3 επιλέγοντας το προαιρετικό σύστημα ‘Connect Plus’ θα έχει τη δυνατότητα χρήσης μία σουίτας νέων και αποκλειστικών εργαλείων που θα κάνουν την εμπειρία από τη χρήση του αυτοκινήτου του, λιγότερο αγχωτική. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται:

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Η εφαρμογή Citroën e-ROUTES που έχει εξελιχθεί ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα της Citroën, και είναι το διαβατήριο του οδηγού στην πιο αποτελεσματική σχεδίαση ενός δρομολογίου, στην εύκολη παρακολούθηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας, και στα ‘live’ δεδομένα του δικτύου φόρτισης. Με αυτήν την ενσωματωμένη εφαρμογή, ο οδηγός μπορεί να είναι βέβαιος ότι οι χρόνοι κάθε ταξιδιού του θα μειωθούν, τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα και ‘live’ δεδομένα του δικτύου φόρτισης θα είναι εύκολα προσβάσιμα, θα γνωρίζει πάντα το ποσοστό της ισχύος της μπαταρίας που έχει αποθηκευτεί κατά την άφιξη στον προορισμό του, και ότι θα έχει τη δυνατότητα να κάνει αυτόματα επανα-δρομολόγηση, εφόσον χρειαστεί.
Το E-Remote δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή MyCitroën App σαν ένα τηλεχειριστήριο του ë-C3 και να προγραμματίσει πριν την αναχώρησή του, την θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου του, να προγραμματίσει το χρονοδιάγραμμα της φόρτισης, να παρακολουθήσει την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, αλλά και να δει την θέση που είναι σταθμευμένο το αυτοκίνητό του.
Το αυτοκίνητο αντιστοιχίζεται αυτόματα με το e-ROUTES, όταν ο χρήστης πληκτρολογήσει τις λεπτομέρειες στο λογαριασμό του MyCitroën

Copyright Dave Hill @ Continental Productions

3 – ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Citroën ë-C3 εκπλήσσει και ενθουσιάζει με το πλήρες πακέτο εξοπλισμού και έξυπνων λύσεων, που συμπληρώνουν την ασυμβίβαστη προσήλωσή του στον τομέα της άνεσης.
Το C-Zen Lounge, με το Citroën Head-Up Display, και το μικρής διαμέτρου τιμόνι, είναι μία έξυπνη προσέγγιση στην επανεφεύρεση του ταμπλό, με την αντικατάσταση του παραδοσιακού πίνακα οργάνων, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση σε όλες τις βασικές πληροφορίες, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να τραβήξει στιγμή το βλέμμα του από το δρόμο.
Η ενσωματωμένη βάση για το smartphone δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει αυτόματα μία νέα αποκλειστική εφαρμογή με τη βοήθεια της ασύρματης τεχνολογίας λειτουργίας NFC (Near Field Communication) για το σύστημα του infotainment.
Ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης της Citroën που τοποθετούνται πλέον σε όλες τις εκδόσεις, προσφέρουν άνεση, εξασφάλιση και υποστήριξη στην οδήγηση.
Η διασφάλιση κορυφαίου επιπέδου άνεσης και ενός ήρεμου περιβάλλοντος, για όλους τους επιβάτες, ήταν σαφείς προτεραιότητες για τις ομάδες σχεδιασμού και μηχανολογίας του αμιγώς ηλεκτρικού ë-C3. Ωστόσο, αυτή είναι μόνο η αρχή της ιστορίας, καθώς εξίσου σημαντικό ήταν να δώσουμε σε αυτό το σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, B-hatchback μια υπερπλήρη γκάμα εξοπλισμού και έξυπνων λύσεων, για όλες τις ανάγκες των πελατών..

Copyright Dave Hill @ Continental Productions

C-ZEN LOUNGE

Ο καθορισμός νέων στάνταρ σε ότι αφορά τον εσωτερικό διάκοσμο ήταν ένας από τους βασικούς μας στόχους.
Το νέο ë-C3 διαθέτει C-Zen Lounge, ένα καινοτόμο, ευρύχωρο και καλά εξοπλισμένο εσωτερικό, το οποίο – όπως ήταν αναμενόμενο από τη Citroën– επανεφευρίσκει το παραδοσιακό ταμπλό, και παρέχει εξαιρετικά υψηλά επίπεδα άνεσης.

Με την υιοθέτηση του C-Zen Lounge, ο οδηγός και ο συνοδηγός έχουν μια καθαρή και ανεμπόδιστη ορατότητα προς τα εμπρός, σαν να κοιτάζουν μέσα από μια μεγάλη καμάρα, χάρη στο μεγάλο παρμπρίζ και την οριζόντια διάταξη της πρόσοψης του ταμπλό, που εκτείνεται σε ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου και πλαισιώνεται από τους χαρακτηριστικούς κάθετους αεραγωγούς της Citroën. Η πρόσοψη χωρίζεται σε δύο διαφορετικά επίπεδα, με τα τεχνικά μέρη στο πάνω μέρος, και ένα άνετο τμήμα επενδυμένο με ύφασμα “Sofa Design style”, κάτω.

Ένα αληθινό άλμα που αφορά το πάνω μέρος της πρόσοψης του ταμπλό, είναι η απουσία του παραδοσιακού πίνακα οργάνων. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα νέο Citroën Head-Up Display που αντανακλά τις πληροφορίες του οχήματος σε μία γυαλιστερή μαύρη λωρίδα ανάμεσα στο επάνω μέρος του ταμπλό και τη βάση του παρμπρίζ. Αυτή η έξυπνη λύση διασφαλίζει ότι δεν υπάρχει διπλή πληροφόρηση, όπως θα υπήρχε παραδοσιακά μεταξύ ενός συστήματος Head-Up Display και των κλασικών οργάνων του πίνακα, και διασφαλίζει την άμεση πρόσβαση του οδηγού, σε όλες τις βασικές πληροφορίες, χωρίς να τραβήξει ούτε στιγμή τα μάτια του από το δρόμο.

Copyright Dave Hill @ Continental Productions

Το νέο πολυ-λειτουργικό τιμόνι μικρής διαμέτρου, είναι πιο εύκολο στο χειρισμό του, ενώ η ρύθμιση του ύψους του γίνεται πολύ εύκολα ώστε να διασφαλίζει ότι η ορατότητα προς την οθόνη του Citroën Head-Up Display, είναι πάντα ιδανική χωρίς να παρεμποδίζεται από τίποτα.

Στο κέντρο του ταμπλό, δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη των 10.25 ιντσών του συστήματος infotainment, η οποία είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ το σύστημα ‘My Citroen Play με Smartphone Station’ και την αποκλειστική εφαρμογή, που προσφέρεται στο στάνταρ εξοπλισμό στους κατόχους της αρχικής έκδοσης ‘You’, εξασφαλίζει την πρόσβαση στο ηχοσύστημα, τις τηλεφωνικές κλήσεις και την πλοήγηση μέσω της δικής τους συσκευής.

Το ελαφρώς καμπυλωτό κάτω οριζόντιο τμήμα του ταμπλό σε στυλ “Sofa Design”, καλύπτεται από ύφασμα και έχει σχεδιαστεί για να προσδίδει μία αίσθηση ζεστασιάς και αισθητικής στο εσωτερικό, ενισχύοντας παράλληλα και την εικόνα της άνεσης και της ηρεμίας.

Copyright Dave Hill @ Continental Productions

«Είμαστε πολύ περήφανοι για το ευρύχωρο εσωτερικό, ιδιαίτερα για την καινούργια απόδοση στην πρόσοψη του ταμπλό, η οποία αντανακλά μία αισθητική αντίθεση μεταξύ του καθαρού, τεχνικού πάνω μέρους και του πιο ζεστού κάτω μέρους σε στυλ «Sofa Design». Είναι σπάνιο σε αυτό segment, η πρόσοψη του ταμπλό να έχει μια τέτοια αίσθηση συνέχειας στην αριστερή και τη δεξιά πλευρά, και αυτό το πετύχαμε με την υιοθέτηση του νέου μας C-Zen Lounge με το Citroën Head-Up Display. Η σχεδίαση της αιωρούμενης κεντρικής οθόνης πληροφοριών και infotainment, ή της βάσης για το smartphone στο κέντρο μας έδωσε τη δυνατότητα να τα ενσωματώσουμε ιδανικά και να αποφύγουμε τα ογκώδη & κακόγουστα τοποθετημένα συστήματα», αναφέρει ο Boris Reinmöller, Project Designer Manager.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα σχετικά compact αυτοκίνητο, το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 δίνει τεράστια σημασία στις επιλογές δικτύωσης του infotainment, οι οποίες εστιάζονται στην ευκολία χρήσης από τους επιβάτες και στη γρήγορη πρόσβαση σε έξυπνες, χρήσιμες λειτουργίες που χρειάζονται οι πελάτες για να ταξιδεύουν εύκολα, αλλά και να παραμένουν απρόσκοπτα δικτυωμένοι.

Τα διαισθητικά χειριστήρια του τιμονιού και το πλήκτρο «Home» σε όλες τις εκδόσεις, εξασφαλίζουν μια εμπειρία απαλλαγμένη από άγχος για τον οδηγό. Διατίθενται δύο επίπεδα συστήματος infotainment:

MY CITROËN PLAY ΜΕ SMARTPHONE STATION είναι βασικός εξοπλισμός στην αρχική έκδοση «You» και διαθέτει μία ενσωματωμένη βάση smartphone, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να «κουμπώσει» τη συσκευή του και να ενεργοποιεί αυτόματα μια αποκλειστική νέα εφαρμογή, χρησιμοποιώντας ασύρματη τεχνολογία NFC (Near Field Communication). Μέσω αυτής της εφαρμογής, ο οδηγός χρησιμοποιεί τη συσκευή του για πρόσβαση σε συντομεύσεις για υπηρεσίες τηλεφώνου, ραδιοφώνου, πλοήγησης και Music Apps. Τα χειριστήρια του τιμονιού του ë-C3 διασφαλίζουν ότι ο οδηγός κρατά πάντα τα χέρια του στο τιμόνι, και το κουμπί «Home» διευκολύνει την πλοήγηση με τη μετάβαση πίσω την αρχική σελίδα της εφαρμογής.
MY CITROËN DRIVE ΜΕ ΟΘΟΝΗ ΑΦΗΣ 10’’ στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης ‘Max’. Η κεντρική εργονομικά σχεδιασμένη έγχρωμη οθόνη των 10.25 ιντσών λειτουργεί με widgets όπως ένα smartphone παρέχοντας πρόσβαση μέσω εικονικών συντομεύσεων σε βασικές λειτουργίες και εφαρμογές πολυμέσων, πλοήγησης, τηλεφώνου, ηχοσυστήματος. Η ασύρματη δυνατότητα σύνδεσης μέσω WiFi εξασφαλίζει τη αντιστοίχιση του smartphone και τη συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Ο πελάτης μπορεί να εγγραφεί σε ένα ή και τα δύο επίπεδα των Δικτυωμένων Υπηρεσιών εκμεταλλευόμενος πλήρως τις δυνατότητες του συστήματος μέσω του δικού του λογαριασμού στο MyCitroën χρησιμοποιώντας το internet ή την εφαρμογή MyCitroën App.

Το ‘Connect One’ είναι δωρεάν, και προσφέρει άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες e-Call και Citroën Assistance, τηλε-συντήρησης αλλά και στο ψηφιακό εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου.

Με μια μικρή μηνιαία επιβάρυνση μετά από τη δωρεάν δοκιμή ενός έτους, στο “Connect Plus” διατίθενται επιπλέον πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, ώστε να διασφαλιστεί ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη βέλτιστη διαδρομή για το ταξίδι του, καθώς οι εναλλακτικές λύσεις υπολογίζονται και προτείνονται με βάση την προβλεπόμενη ροή της κυκλοφορίας και τα σημεία που επικρατεί μποτιλιάρισμα ή κυκλοφοριακή συμφόρηση. Το σύστημα εμφανίζει επίσης και πληροφορίες για την πόλη σε full 3-D απεικόνιση (δωρεάν για τρία χρόνια).

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Και οι δύο εκδόσεις του νέου ë-C3 και ο αντίστοιχος στάνταρ εξοπλισμός τους σε επίπεδα συστημάτων infotainment (My Citroen Play με Smartphone Station, My Citroën Drive οθόνη αφής 10’’) είναι συμβατός με την εφαρμογή Citroën e-ROUTES.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
Η πλήρης γκάμα των πιο πρόσφατων τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης του ë-C3, έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει ευεξία και εξασφάλιση σε κάθε επιβάτη, και κυρίως στον οδηγό, περιλαμβάνοντας:

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Το Ενεργό Φρενάρισμα Κινδύνου (Active Safety Brake) είναι ένα σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης που λειτουργεί σε ταχύτητες από 5 έως 135km/h, ημέρα και νύχτα, και βοηθά στον περιορισμό τραυματισμού των επιβατών αλλά και των πεζών και των δικυκλιστών.
Το Ενεργό Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα (Active Lane Departure Warning System) βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στην πορεία του στα όρια της επιλεγμένης λωρίδας είτε με απαλές διορθωτικές κινήσεις του τιμονιού τη στιγμή που το αυτοκίνητο εκτρέπεται από τα όρια της λωρίδας ή προειδοποιεί τον οδηγό όταν συμβαίνει το ίδιο και το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλότερη ταχύτητα. Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες από 60 μέχρι 180km/h, και απενεργοποιείται όταν ο οδηγός έχει προηγουμένως χρησιμοποιήσει τα φλας.
Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver Attention Alert). Ενημερώνει τον οδηγό εάν αναγνωρίσει ότι το αυτοκίνητο παρεκκλίνει από την πορεία του. Αυτή η προειδοποίηση δύο σταδίων αναγνωρίζει πρώτα την εκτροπή και ενημερώνει τον οδηγό μέσω ηχητικού σήματος και ενός μηνύματος «Προσοχή στην οδήγηση», και στη συνέχεια εκπέμπει ένα επιπλέον ήχο με οπτικό μήνυμα «Επικίνδυνη οδήγηση» μόλις αναγνωρίσει τέσσερεις φορές εκτροπή. Η προειδοποίηση για Διάλλειμα για καφέ (Coffee Break Alert) προτείνει στον οδηγό να κάνει μία στάση μετά από συνεχόμενη οδήγηση 2 ωρών με ταχύτητες πάνω από 65km/h, και επαναλαμβάνεται κάθε μία ώρα εφόσον ο οδηγός δεν σταματήσει.
Αναγνώριση Ορίων ταχύτητας (Speed Limit Recognition). Αναγνωρίζει τις πινακίδες οδικής σήμανσης με τα όρια ταχύτητας και τα εμφανίζει στο Citroën Head-Up Display, ενημερώνοντας τον οδηγό. Αυτό το έξυπνο σύστημα αξιοποιεί τα δεδομένα των ορίων ταχύτητας που διατηρούνται στο σύστημα πλοήγησης, και μπορεί επίσης να διαβάσει προσωρινές πινακίδες ορίου ταχύτητας. Το Cruise Control με τον περιοριστή ταχύτητας δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να μην υπερβαίνει το όριο ταχύτητας που ισχύει σε κάθε δρόμο.
Ηλεκτρικό χειρόφρενο (Electric Parking Brake / EPB). Ενεργοποιείται αυτόματα μόλις σβήσει ο κινητήρας, και απελευθερώνεται πάλι αυτόματα μόλις πατηθεί το γκάζι. Ο οδηγός μπορεί να λειτουργήσει το χειρόφρενο και χειροκίνητα μέσω ενός χειριστηρίου στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, το σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα (Hill Start Assist) κρατά ακίνητο το αυτοκίνητο για 2 δευτερόλεπτα στην περίπτωση εκκίνησης σε δρόμο με κλίση πάνω από 3%, εμποδίζοντας την κύλιση του αυτοκινήτου.
Έξυπνη Λειτουργία Προβολέων (Intelligent Beam Headlights). Μέσω της κάμερας που είναι τοποθετημένη στην κορυφή του παρμπρίζ, πραγματοποιεί αυτόματη εναλλαγή μεταξύ των προβολέων και των φώτων πορείας μόλις αναγνωρίσει την παρουσία άλλου οχήματος που κινείται στον αντίθετο ρεύμα.
Πίσω Αισθητήρες Στάθμευσης. Προειδοποιούν με ηχητικά σήματα τον οδηγό όταν πλησιάζει με όπισθεν σε εμπόδιο. Το σύστημα αναγνωρίζει επίσης και την παρουσία παιδιών όταν το αυτοκίνητο κινείται με όπισθεν. Η Κάμερα Οπισθοπορείας, που ενεργοποιείται μόλις ο οδηγός επιλέξει την όπισθεν, παρέχει στην έγχρωμη οθόνη των 10,25 ιντσών (εφόσον διατίθεται), εικόνα του περιβάλλοντος πίσω από το αυτοκίνητο προειδοποιώντας τον οδηγό για πιθανά εμπόδια.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

4 – ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ VALUE FOR MONEY

Η έκδοση με την αυτονομία των 320km του ë-C3 θα προσφέρεται σε άκρως ανταγωνιστική τιμή ,καθώς η Citroën συνεχίζει επιθετικά την αποστολή της, να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε όλους.
Για την απλοποίηση των επιλογών των πελατών, το ë-C3 διατίθεται σε δύο πλήρως εξοπλισμένες εκδόσεις ‘You’ και ‘Max’.
Το 2025 θα παρουσιαστεί και η πιο οικονομική έκδοση του Citroën ë-C3, με αυτονομία 200km.

ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ

Για πρώτη φορά στην Ευρώπη, η Citroën κατασκεύασε το νέο Citroën ë-C3 πάνω σε μια πλατφόρμα σχεδιασμένη από την αρχή για να φιλοξενήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η βάση του αυτοκινήτου είναι μια έκδοση της εξαιρετικά ευέλικτης παγκόσμιας πλατφόρμας «Smart Car» της Stellantis, και αυτό έδωσε τη δυνατότητα στη Citroën να κάνει το νέο ë-C3 προσβάσιμο στους πελάτες, σε τιμές άκρως ανταγωνιστικές .

«Η παγκόσμια πλατφόρμα Smart Car του Ομίλου μας, είναι εξαιρετικά αποτελεσματική και ήδη αξιοποιούμε τις δυνατότητές της εκτός Ευρώπης μέσω νέων μοντέλων Citroën για συγκεκριμένες περιοχές σε αγορές όπως η Ινδία και η Νότια Αμερική. Αυτή αποτέλεσε και το ιδανικό σημείο εκκίνησης για την νέα ευρωπαϊκή γκάμα του ë-C3, και παρόλο που σχεδιάστηκε εξαρχής με δυνατότητες για αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να φιλοξενεί και κινητήρες εσωτερικής καύσεως, αλλά και να υποστηρίζει μεγαλύτερα και μικρότερα οχήματα. συμπεριλαμβανομένων των SUV»,δηλώνει η Laurence Hansen, επικεφαλής προϊόντων & στρατηγικής της Citroën

Copyright William Crozes @ Continental Productions

ΚΑΘΑΡΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ

Η διευκόλυνση της εμπειρίας αγοράς για τους πελάτες ήταν βασική μας προτεραιότητα. Σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, το νέο Citroën ë-C3 θα προσφέρεται σε μία δίκαιη και ξεκάκαθαρή τιμή.

«Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη σε ότι αφορά την κατανόηση της συχνά τεράστιας γκάμας εκδόσεων και options, από όπου οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν και να πληρώσουν.
Στη Citroën, θέλουμε να κάνουμε την όλη διαδικασία απλούστερη και δικαιότερη για τους πελάτες μας, με μια προσέγγιση σε «έξυπνης γκάμας», επιθυμώντας να προσφέρουμε και μεγαλύτερη διαφάνεια στην τιμολόγηση». δηλώνει ο Nicolas Monnot, Citroën vice president global Pricing & Performance.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 θα διατίθεται στους Ευρωπαίους πελάτες μας σε πλήρως εξοπλισμένες εκδόσεις – την έκδοση ‘You’ και την έκδοση ‘Max’.

Η εισαγωγική έκδοση ‘You’ θα διατίθεται με υψηλό επίπεδο βασικού εξοπλισμού όπως εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, Ανάρτηση Citroën Advanced Comfort® με Progressive Hydraulic Cushions , σύστημα Active Safety Brake (σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης), το νέο σύστημα Citroën Head Up Display, τις εφαρμογές ‘My Citroen Play με Smartphone Station’ για το infotainment, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους πλευρικούς καθρέφτες, αυτόματα φώτα, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, πίσω σπόϊλερ, cruise control, Air Condition και 6 αερόσακους.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Η κορυφαία έκδοση ‘Max’ διαθέτει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 17”diamond cut, οροφή Bi-Ton, διακοσμητικές μπάρες οροφής, προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω, έγχρωμη οθόνη αφής 10.25 ιντσών με ασύρματη λειτουργία Mirror Screen, καθίσματα Citroën Advanced Comfort®, αυτόματη λειτουργία καθαριστήρων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, τιμόνι με επένδυση σε υφή δέρματος, ασύμμετρη αναδίπλωση (60/40) πίσω καθίσματος, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, LED πίσω φωτιστικά σώματα, πίσω φυμέ τζάμια, ταπετσαρίες καθισμάτων TEP/ύφασμα, αυτόματο κλιματισμό, πλοήγηση με 3D απεικόνιση, σύστημα ασύρματης φόρτισης smarthphone, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτροχρωμικό εσωτερικό καθρέφτη και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Όλα τα νέα ë-C3 θα προσφέρονται σε 5 επιλογές ξεχωριστών και ποιοτικών χρωμάτων αμαξώματος – Polar Λευκό, Montecarlo Μπλε, Elixir Κόκκινο, Mercury Ασημί και Perla Nera Μαύρο. Η χαρακτηριστική δίχρωμη βαφή της Citroën με αντίθεση στην οροφή, θα προσφέρεται στους πελάτες στον βασικό εξοπλισμό, σε μαύρο ή άσπρο στην έκδοση ‘Max’, με το χρωματικό διαχωρισμό της οροφής να συνεχίζεται και στην Τρίτη πίσω κολώνα.

ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Το νέο ë-C3 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της κατηγορίας Β, που θα προσφέρεται σε αυτό το επίπεδο τιμής από μία Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, έχει σχεδιαστεί στην Ευρώπη – στο στούντιο της Citroën στις εγκαταστάσεις της Stellantis Automotive Design Network στο Velizy- Villacoublay κοντά στο Παρίσι – και θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη στο εργοστάσιο της Stellantis στην Trnava της Σλοβακίας.

Ενώ η Citroën αναμένει ότι το ολοκαίνουργιο ë-C3 θα ταράξει σημαντικά τα νερά στην αγορά των σχεδιασμένων και κατασκευασμένων στην Ευρώπη hatchback του Β segment, τα νέα προσεχώς θα είναι καλύτερα για τους υποψήφιους πελάτες που αναζητούν ακόμη χαμηλότερη τιμή για την αμιγώς ηλεκτρική αστική αυτοκίνηση.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Το νέο μοντέλο αυτονομίας 320 χιλιομέτρων θα πλαισιωθεί το 2025 με μια έκδοση αυτονομίας 200 χιλιομέτρων, καθιστώντας ακόμα πιο προσιτό το νέο Citroën ë-C3.

Το μοντέλο αναμένεται να πρωταγωνιστήσει σε μια οικογένεια νέων μοντέλων που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της Ευρωπαϊκής γκάμας προϊόντων και των αξιών της μάρκας της Citroën, και που θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την ανταγωνιστική της θέση στην καρδιά της αγοράς.

«Αποστολή μας είναι να ενισχύσουμε την παρουσία της Citroën στην Ευρώπη, επιτυγχάνοντας μερίδιο τουλάχιστον 5% της ευρωπαϊκής αγοράς, και η προσθήκη του προσιτού νέου, αμιγώς ηλεκτρικού ë-C3 στο χαρτοφυλάκιό μας, είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες στην επίτευξη αυτού του οδικού χάρτη . Το νέο ë-C3 διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην περαιτέρω ενίσχυση του προγράμματος προσβάσιμης ηλεκτροκίνησης της Citroën, συμπληρώνοντας την άφιξη των νέων μας μοντέλων ë-C4 και ë-C4X, που θα διευρύνουν τη γκάμα μας, καθώς και της μοναδικής λύσης κινητικότητας που είναι το Citroën Ami».συμπληρώνει ο Koskas.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

5 – ΤΟΛΜΗΡΟ DESIGN ΜΕ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Ντεμπούτο για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, κάνει η νέα και πιο ξεχωριστή εταιρική υπογραφή, με το μεγάλο νέο οβάλ σήμα που αποτελεί μία νέα παρουσίαση του κλασικού «λοχιόσημου» της Citroën.
Πιο ψηλό και πιο εντυπωσιακό, το νέο Citroën ë-C3 ενσαρκώνει τη νέα σχεδιαστική έκφραση της Citroën, όπως αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Citroën Oli concept το 2022, στο οποίο πρωταγωνιστούσαν οι αντιθέσεις των κάθετων στοιχείων με τις οριζόντιες επιφάνειες.
Η τέταρτη γενιά της οικογένειας του Citroën ë-C3 για την Ευρώπη, ανανεώθηκε πλήρως με μια φρέσκια, δυναμική εμφάνιση που ενσαρκώνει την τολμηρή νέα σχεδιαστική υπογραφή της Citroën.

Μία πρόγευση της νέας υπογραφής της μάρκας, παρουσιάστηκε στο Citroën Oli concept του 2022, στο οποίο πρωταγωνιστούσαν οι αντιθέσεις των κάθετων στοιχείων με τις οριζόντιες επιφάνειες. Στο μπροστινό μέρος, η ψηλότερη, και πιο κάθετη μάσκα ενσωματώνει ένα μεγάλο νέο οβάλ σήμα του κλασσικού «λοχιόσημου» που κυριαρχεί στο κέντρο της, και ενισχύεται σε κάθε πλευρά από γυαλιστερές μαύρες οριζόντιες γρίλιες που χαρακτηρίζουν μια εντυπωσιακή και τεχνική ερμηνεία των σιριτιών («chevron») εμπνευσμένων από αρχιτεκτονικά παραμετρικά σχέδια.

Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι και η ξεχωριστή σχεδίαση των νέων εμπρός και πίσω φώτων, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο Citroën Oli, και η οποία διαθέτει μια μοναδική φωτεινή υπογραφή τριών επιπέδων με μία κατακόρυφη και δύο οριζόντιες μονάδες, που μοιάζουν με λεπίδες.

Το κοντό, ψηλό και οριζόντιο καπό διαθέτει τεχνικά σμιλευμένες επιφάνειες, οι οποίες ανάλογα με το φως του περιβάλλοντος, δημιουργούν μία οπτική αντίθεση με το πιο κατακόρυφο εμπρός προφίλ, και συνεχίζουν σε ένα μεγαλύτερο, πιο όρθιο παρμπρίζ, που δίνει στο αυτοκίνητο περισσότερο όγκο και τονίζει την αίσθηση προστασίας.

Ορατές στα πλευρικά τμήματα του μοντέλου είναι τόσο εμπρός όσο και πίσω, οι τεχνικά σμιλευμένες γραμμές κάτω από την γραμμή των ώμων, που εισχωρούν στα νέα φωτιστικά σώματα και τις λεπτές πτυχές στα πάνελ των θυρών, τα οποία τραβούν το φως και προσθέτουν οπτικό ενδιαφέρον.

Η αισθητική ταυτότητα συνεχίζεται και στο πίσω μέρος με τις ρευστές γραμμές στο κάτω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών, πάνω από την οποία υπάρχει μια οριζόντια γυαλιστερή μαύρη διακοσμητική λωρίδα, που διαθέτει το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο εμπνευσμένο από τα εμπρός «chevrons» στην κατακόρυφη μπροστινή όψη, και πλαισιώνει το μεγάλο, κεντρικά τοποθετημένο νέο οβάλ σήμα της Citroën. Το χαρακτηριστικό σχήμα των πίσω φώτων φτάνει μέχρι τις γωνίες του αμαξώματος, και περιλαμβάνουν δύο οριζόντιες και μία κατακόρυφη μονάδα που ταιριάζουν αισθητικά με τα εμπρός φωτιστικά σώματα. Κάτω από τη γρίλια, ένας εντυπωσιακός προφυλακτήρας είναι τετράγωνος στις εξωτερικές γωνίες για να βοηθήσει την αεροδυναμική και να ενισχύσει περαιτέρω τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Οι μεγαλύτερες ατσάλινες και αλουμινένιες ζάντες 16 και 17 ιντσών (βασικός εξοπλισμός στην έκδοση ‘Max) βρίσκονται στις τέσσερεις γωνίες του αμαξώματος ώστε να τονίζουν τη σταθερότητα του αυτοκινήτου, το οποίο εξακολουθεί παρόλα ταύτα να διατηρεί τις συμπαγείς του διαστάσεις (4.01μ. μήκος και 1.76μ. πλάτος).

«Πιστεύουμε ότι το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Citroën ë-C3 θα γίνει ένας “game changer” στο segment B-hatchback, καθώς ακούσαμε τα χαρακτηριστικά που εκτιμούν περισσότερο οι πελάτες των SUV, και ενσωματώσαμε τα καλύτερα πλεονεκτήματα αυτών των χαρακτηριστικών στο υψηλότερο και πιο εντυπωσιακού στυλ, αυτοκίνητο. Έτσι, ενώ έχει παρόμοιες διαστάσεις ως προς το μήκος και το πλάτος με τον προκάτοχό του, το έχουμε κάνει 100 χιλιοστά ψηλότερο για μεγαλύτερη αίσθηση δύναμης και παρουσίας στο δρόμο, με τα πρόσθετα στοιχεία της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος και της υψηλότερης θέσης καθισμάτων, ώστε ο οδηγός και οι επιβάτες να αισθάνονται πιο άνετα όταν περνούν πάνω από λακκούβες, κράσπεδα και άλλα εμπόδια στους σημερινούς δρόμους της πόλης». Προσθέτει ο Pierre Leclercq, Head of Citroën Design.