Η BMW M GmbH παρουσιάζει το πιο αποκλειστικό ειδικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ
Η BMW 3.0 CSL (κατανάλωση καυσίμου στο συνδυασμένο κύκλο: 11,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο συνδυασμένο κύκλο: 249 g/km σύμφωνα με το WLTP, δεδομένα σύμφωνα με το NEDC: – ) συνδυάζει μία μοναδική σχεδίαση με μία εμπειρία καθαρόαιμων επιδόσεων για δύο άτομα. Με εξαιρετικά στοχευμένο τρόπο, μεταφέρει στο σήμερα τη φιλοσοφία που δημιουργήθηκε τη δεκαετία του 1970 και αφορά την εφαρμογή αγωνιστικής τεχνολογίας, σχεδιασμένης για απόλυτη οδηγική απόλαυση στο δρόμο.
Η BMW 3.0 CSL συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία των πέντε δεκαετιών αγωνιστικής τεχνογνωσίας της BMW M GmbH σε ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικά συναισθηματική αύρα. Όλες οι πτυχές του χαρακτήρα της – δυναμική εξωτερική κομψότητα, cockpit κλασικού σπορ αυτοκινήτου, ευφυής, ελαφριά δομή, εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας, χειροκίνητο κιβώτιο και πίσω κίνηση – βασίζονται στις παραδοσιακές αρχές μιας BMW M. Τα στοιχεία αυτά αλληλοσυμπληρώνονται με την αρωγή της πιο πρόσφατης τεχνολογίας προκειμένου να δημιουργήσουν το απόλυτο σύμβολο κορυφαίων επιδόσεων με τρόπο που μόνο η BMW γνωρίζει εδώ και 50 χρόνια. Επομένως, η βόλτα με μία BMW 3.0 CSL είναι όχι μόνο μία αποκλειστική εμπειρία υψηλών επιδόσεων, αλλά και μία συναισθηματική συνάντηση με την ιστορία και το παρόν του πιο ισχυρού γράμματος στον κόσμο.
Η BMW 3.0 CSL είναι μια περίτεχνα κατασκευασμένη έκδοση περιορισμένης παραγωγής.
Η BMW 3.0 CSL κατασκευάζεται σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό. Με την ευκαιρία της επετείου, θα κυκλοφορήσουν ακριβώς 50 σειριακά αριθμημένες μονάδες του ειδικού μοντέλου. Εξ αρχής, αυτό καθιστά την BMW 3.0 CSL εξαιρετικά σπάνια, η οποία θα βρει τη θέση της στις συλλογές οχημάτων των πιστών και παθιασμένων φίλων της μάρκας BMW M.
Η παραγωγή όλων των οχημάτων θα κρατήσει περίπου τρεις μήνες. Το καθένα από αυτά δημιουργείται με απόλυτη αφοσίωση στην τεχνική αριστεία και στις συντονισμένες με ακρίβεια τεχνολογίες σε μία περίτεχνη διαδικασία κατασκευής εκτός των γραμμών παραγωγής του εργοστασίου του BMW Group στο Dingolfing στο Moosthenning, Κάτω Βαυαρία. Τα αποκλειστικά εσωτερικά εξαρτήματα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) παράγονται στο χέρι τόσο στο Μόναχο όσο και στο εργοστάσιο εξαρτημάτων του BMW Group στο Landshut από ειδικούς στον τομέα των αμαξωμάτων.
Μία ειδική διαδικασία υιοθετήθηκε επίσης για τη βαφή της BMW 3.0 CSL, στην οποία η δεξιοτεχνία και η προηγμένη τεχνολογία συμπληρώνουν η μία την άλλη, ώστε κάθε μεμονωμένο εξάρτημα να έχει τη χαρακτηριστική χρωματική του σχεδίαση. Επιπλέον, μία ομάδα 30 ειδικά καταρτισμένων και έμπειρων τεχνικών είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση και τη συναρμολόγηση των οχημάτων. Λόγω της περιπλοκότητας των διαδικασιών στο εργοστάσιο, κάθε BMW 3.0 CSL περνά από οκτώ κύκλους συναρμολόγησης σε ισάριθμους σταθμούς παραγωγής, μία διαδικασία που διαρκεί συνολικά έως και 10 ημέρες.
Συνολικά, το εξαιρετικά υψηλό ποσοστό μεμονωμένων χειροποίητων εργασιών σημαίνει ότι ο χρόνος που απαιτείται για τη συναρμολόγηση μιας BMW 3.0 CSL είναι πολύ υψηλότερος από εκείνον μιας συμβατικής BMW M. Μετά την ολοκλήρωση στο εργοστάσιο, κάθε όχημα υποβάλλεται επίσης σε διαδικασία ποιοτικού ελέγχου και έγκρισης πολλαπλών σταδίων στο κύριο εργοστάσιο του Dingolfing προτού παραδοθεί στον πελάτη. Το εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing είναι η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής της εταιρείας. Εκτός από έναν αρκετά μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων BMW M που κατασκευάζονται εκεί, παράγονται επίσης τα πολυτελή sedan της BMW Σειράς 7 και εξαρτήματα αμαξώματος της Rolls-Royce Motor Cars.