Έτοιμη και η Alpine F1 Team

Η σεζόν του 2021 πλησιάζει και η Alpine F1 Team μας δείχνει το νέο αγωνιστικό με το οποίο θα τρέχει ο Εστεμπάν Οκόν και ο Φερνάντο Αλόνσο. 

Λίγο μετά από την παρουσίαση της Mercedes, ακολούθησε και η Alpine F1 Team στην παρουσίαση του φετινού μονοθεσίου. Η ομάδα φέτος μπαίνει στη Formula 1 παίρνοντας τη θέση της Renault και το αυτοκίνητο που θα οδηγεί ο Εστεμπάν Οκόν, αλλά και ο Φερνάντο Αλόνσο που επιστρέφει στο σπορ, ονομάζεται A521. Η διαδικτυακή παρουσίαση που έγινε την Τρίτη, 2 Μαρτίου αποκαλύπτει ένα αγωνιστικό με εντελώς διαφορετικά χρώματα από αυτά που χρησιμοποιούσε μέχρι πέρυσι η Renault. 

Το σώμα της A521 είναι μπλε, χαμηλότερα χρησιμοποιείται αρκετό μαύρο και σε κάποια σημεία συναντάμε και το κόκκινο. Παράλληλα, το λευκό κάνει την εμφάνισή του σε συγκεκριμένα σημεία και βέβαια, στις ονομασίες των περισσότερων χορηγών. Σύντομα θα βγει και στην πίστα για πρώτη φορά, στα χέρια του Εστεμπάν Οκόν προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι καθιερωμένες ημέρες γυρισμάτων βίντεο. Η πίστα που θα φιλοξενήσει την A521 θα είναι το Σίλβερστον. 

Η Alpine F1 Team κράτησε τον έναν οδηγό της Renault από την περσινή χρονιά και πρόσθεσε στο ρόστερ της τον Φερνάντο Αλόνσο, δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή το 2005 και το 2006 με την ομάδα της Renault. Ο Ισπανός ήταν εκείνος που κατάφερε να «κόψει» το απίστευτο σερί του Μίκαελ Σουμάχερ με τη Ferrari, που ήταν ασταμάτητοι για πέντε συνεχόμενες χρονιές (2000-2004). Στο δυναμικό της Alpine προστέθηκε και ο Ντάβιντε Μπρίβιο, όχι όμως σε αγωνιστικά καθήκοντα αλλά στη διοίκηση της ομάδας, προερχόμενος από το MotoGP και τη Suzuki, την ομάδα που πήρε πρωτάθλημα ομάδων αλλά και αναβατών με τον Ζοάν Μιρ. 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Φέτος, το 2022, κλείνει 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.