CUPRA Formentor VZ5: η απόλυτη έκφραση της απόδοσης

Η Παγκόσμια Πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στις 22 Φεβρουαρίου, ημερομηνία που συμπίπτει με την 3η επέτειο της CUPRA ως ανεξάρτητη μάρκα.

Η CUPRA δεν φοβόταν ποτέ να επαναπροσδιορίσει κατηγορίες αυτοκινήτων, να εισαγάγει νέες ιδέες και να αμφισβητήσει το status quo. To CUPA Formentor συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός παντός εδάφους SUV, με τη σπορ ουσία ενός hatchback, σε ένα coupé αμάξωμα.
Η σχεδίαση του ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σημερινών πελάτων, ενώ η γκάμα των χαρακτηριστικών του, το κάνουν να ξεχωρίζει. Το ξεχωριστό μοντέλο προορίζεται να οδηγήσει τη μάρκα CUPRA να ξεπεράσει τα όρια της, καθώς πλησιάζει και η τρίτη επέτειός της.
Το νέο CUPRA Formentor VZ5 θα αξιοποιήσει για πρώτη φορά την ισχύ πέντε κυλίνδρων, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη απόδοση, ενισχύοντας μια ήδη συναρπαστική οδήγηση και προωθώντας τη μέγιστη έκφραση της απόδοσης κινητήρα εσωτερικής καύσης, για τους λάτρεις των αυτοκινήτων. Ταυτόχρονα, η νέα έκδοση αποτελεί την απόλυτη μεταφορά τεχνολογίας από τον κόσμο των αγωνιστικών αυτοκινήτων στον δρόμο.
«Το CUPRA Formentor αντιπροσωπεύει την ουσία της μάρκας, αλλά η προσθήκη ενός ακόμη πιο ακραίου πεντακύλινδρου κινητήρα στην οικογένεια – μαζί με άλλους επτά κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων εκδόσεων PHEV – θα το καταστήσει ένα όχημα που προκαλεί τον ενθουσιασμό. Αυτός είναι ο στόχος της CUPRA Tribe και η νέα έδκοση θα μας επιτρέψει να προσεγγίσουμε νέους πελάτες», δήλωσε ο Wayne Griffiths, Πρόεδρος της CUPRA και της SEAT.
Save the date και ετοιμαστείτε να ακούσετε περισσότερα για το CUPRA Formentor VZ5, την απόλυτη έκφραση της CUPRA, με έναν κινητήρα που η καρδιά του χτυπά με πέντε κυλίνδρους.
Στις 22 Φεβρουαρίου, ημερομηνία που συμπίπτει με την τρίτη επέτειο της CUPRA, η μάρκα θα αποκαλύψει αυτή τη μοναδική και limited προσθήκη στη CUPRA Tribe, μεταξύ άλλων σημαντικών ανακοινώσεων.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.