AUDI A3 SPORTBACK: Ακόμα καλύτερο!

Oδηγούμε το Audi A3 τέταρτης γενιάς, που υπηρετεί με συνέπεια την επιτυχημένη συνταγή της μετεξέλιξης, ταυτόχρονα όμως εντυπωσιάζει με τον σπορ σχεδιασμό και τη δυναμική οδηγική του αίσθηση.

Στην περίπτωση του νέου επέλεξε η Audi ως ένα από τα βασικά της όπλα για την προσέλκυση πελατών τον δυναμικό σχεδιασμό, που δεν κόβει τον ομφάλιο λώρο με το παρελθόν, ωστόσο ανεβάζει επίπεδο το αυτοκίνητο εμφανισιακά. Σήμα κατατεθέν του αποτελούν η σπορτίφ μάσκα με τις έντονες γρίλλιες και τους μεγάλους αεραγωγούς, όπως επίσης το βαθούλωμα στα πλευρά του πεντάθυρου Sportback, δίπλα στο οποίο θα υπάρχει πλέον το σύντομα αναμενόμενο τετράπορτο Sedan.

Στη θέση εργασίας του οδηγού έχουν εφαρμόσει οι άνθρωποι της Audi όλα τα φημισμένα ατού της εταιρείας, δηλαδή άψογο φινίρισμα με κορυφαίας ποιότητας υλικά σε συνδυασμό με υψηλή λειτουργικότητα, ώστε να νιώθεις χαλαρά σαν να βρίσκεσαι στο καθιστικό σου. Και εδώ έχουμε το γνωστό παιχνίδι των οθονών, που παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα στη μικρομεσαία premium κατηγορία, με το A3 τέταρτης γενιάς να εφοδιάζεται στη βασική του έκδοση με οθόνη αφής 10,1 ιντσών και digital Cockpit 12,3 ιντσών, αλλά και δύο σειρές κλασικών διακοπτών για τον κλιματισμό. Προαιρετικά προβλέπεται Virtual Cockpit 10,25 ιντσών ή Virtual Cockpit Plus 12,3 ιντσών, καθώς επίσης στο άμεσο μέλλον σύστημα φωνητικών εντολών. Νέα είναι και η δυνατότητα τριχοτόμισης της οθόνης του συστήματος πολυμέσων, ώστε να μπορεί να ελέγχει ο οδηγός τρία μικρότερα displays με διαφορετικό περιεχόμενο και πληροφορίες.
Κάτω από το μπροστινό καπό συναντούμε τον γνωστό 1.5 TFSI των 150 αλόγων. Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος συνεργάζεται περίφημα με το εξαιρετικά άμεσο επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αν και είναι σαφές ότι νιώθει πιο όμορφα από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω.

Το χαμηλό βάρος των περίπου 1.280 κιλών φροντίζει σε συνδυασμό με τους 150 ίππους για πολύ σβέλτες επιδόσεις, που ταιριάζουν γάντι και με την σπορ εμφάνιση του αυτοκινήτου. Εξαιρετική δουλειά κάνουν οι αναρτήσεις στο κεφάλαιο φιλτραρίσματος των κραδασμών, ενώ στη διάθεση του οδηγού βρίσκεται μία «πανστρατιά» συστημάτων υποστήριξης για έκτακτες καταστάσεις. Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι το νέο Α3 εφοδιάζεται ήδη από τη βασική του έκδοση με τρία προνοητικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας μεταξύ των οποίων και το εντελώς νέο Collision Avoidance Assistance που παρεμβαίνει με διορθώσεις του τιμονιού, όταν διαπιστώσει λάθη σε απότομους ελιγμούς του αυτοκινήτου για την αποφυγή μίας οπισθομετωπικής σύγκρουσης.
Το Α3 των 150 ίππων κοστίζει από 28.990 ευρώ με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο S-tronic.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.