Η Ιαπωνική αξιοπιστία της Mazda τώρα ακόμα πιο προσιτή.

Ακόμα πιο προσιτά γίνονται τα μοντέλα της Mazda με τις νέες προσφορές που ισχύουν από τον Ιανουάριο.
Στην πλειοψηφία των μοντέλων προσφέρεται όφελος 1,000€ ενώ για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων Mazda3 υπάρχουν μοναδικές προσφορές με μείωση τιμής έως 4,000€!
Ειδικότερα ισχύουν τα εξής:
Το μικρό μοντέλο της μάρκας, το ευέλικτο και στιλάτο Mazda2 προσφέρεται με όφελος έως 1,000€ με την τιμή του να διαμορφώνεται στις 13,950€!
Επιπλέον, ο εξελιγμένος MHybrid Skyactiv κινητήρας του εκπέμπει χαμηλά επίπεδα CO2 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα το Mazda2 να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Χωρίς να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας είναι και το Mazda3, αφού ο αναβαθμισμένος κινητήρας MHybrid Skyactiv-X στις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων εκπέμπουν CO2 λιγότερα από 122γρ./χλμ. (Hatchback: 120gr/km, Sedan: 117gr/km).
Με τις ισχύουσες προσφορές η τιμή έναρξης για το Mazda3 είναι στις 22,300€.
Το CX-30, το πολυβραβευμένο SUV της Mazda για την ασφάλεια και τη σχεδίαση, γίνεται ακόμα πιο προσιτό με τιμή εκκίνησης 23,790€ .
Για τα υπόλοιπα Made in Japan μοντέλα της Mazda, οι τιμές τους με τις προσφορές είναι:
Mazda CX-5 από 25,570€.
Μazda MX-5 από 26,200€
Mazda6 από 31,500€
MX-30, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Mazda από 32,040€ (συμπεριλαμβανομένου κρατικής επιδότησης και απόσυρσης).
Όλα τα αυτοκίνητα της MAZDA ξεχωρίζουν για τον πολυβραβευμένο Ιαπωνικό σχεδιασμό Kodo, τους τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες Skyactiv, το επαναστατικό σύστημα ευστάθειας G-Vectoring Control και το ολοκληρωμένο σύστημα ασφάλειας i-Activsense.
Με τις μοναδικές προσφορές που ισχύουν, η απόκτηση ενός κορυφαίου Ιαπωνικού αυτοκινήτου MAZDA γίνεται τώρα ακόμα πιο εύκολη.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.