Στον Φερστάπεν η νίκη στο Μονακό

Ο poleman Σαρλ Λεκλέρ δεν ξεκίνησε τον αγώνα και έτσι ο Μαξ Φερστάπεν άδραξε την αυκαιρία καιl κέρδισε στο Μόντε Κάρλο με τον εξαιρετικό Κάρλος Σάινθ στη 2η θέση και τον επίσης εντυπωσιακό και σταθερό Λάντο Νόρις στην 3η.

Ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull ήταν ο θριαμβευτής του GP Μονακό, καθώς ύστερα από έναν αλάνθαστο αγώνα, στον οποίο δεν έχασε την πρωτοπορία ούτε για ένα γύρο, πήρε τη 2η φετινή του νίκη και μαζί με αυτήν πέρασε στην πρώτη θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Κάρλος Σάινθ με τη μοναδική Ferrari που έτρεξε στον αγώνα πήρε μια σπουδαία 2η θέση ενώ στην 3η θέση του βάθρου ανέβηκε ο Λάντο Νόρις με τη McLaren.

Οι αγώνες της F1 στο Μονακό πάντα ενσωματώνουν το δραματικό στοιχείο και ο φετινός δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Λίγο πριν από την εκκίνηση του αγώνα, ο Σαρλ Λεκλέρ βγήκε από τα πιτ της Ferrari για να πάρει τη θέση του στην εκκίνηση. Σε εκείνο το σημείο διαπίστωσε ότι υπάρχει πρόβλημα με το μονοθέσιο και επέστεψε στο γκαράζ της Scuderia, για να μην ξαναβγεί. Οι μηχανικοί διαπίστωσαν πρόβλημα στο αριστερό ημιαξόνιο, που δεν μπορούσε να επισκευαστεί εγκαίρως και έτσι η πρώτη θέση στην εκκίνηση έμεινε κενή.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων οι πρωτοπόροι ξεκίνησαν καλά και διατήρησαν τις θέσεις τους ενώ όλοι οι οδηγοί κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον πρώτο γύρο χωρίς επαφές είτε μεταξύ τους είτε με τις μπαριέρες. Έτσι ο αγώνας κύλησε σχετικά φυσιολογικά μέχρι να ξεκινήσουν τα pit stop, όταν και το δράμα συνεχίστηκε. Όταν ο Μπότας μπήκε για αλλαγή ελαστικών το μπουλόνι στον μπροστά δεξιά τροχό κόλλησε και ο τροχός δεν βγήκε ποτέ, με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να εγκαταλείψει.

Ο μεγάλος κερδισμένος από τα pit stop ήταν ο Πέρεζ, ο οποίος εκμεταλλευόμενος την πολύ καλή στρατηγική της Red Bull ανέβηκε στην 3η θέση, πίσω από τον πρωτοπόρο Φερστάπεν και τους Σάινθ και Νόρις που είχαν προβιβαστεί στις θέσεις του βάθρου μετά την εγκατάλειψη του Μπότας.

Λίγους γύρους πριν από το τέλος ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε πολύ καλό ρυθμό και έφτασε πίσω από τον Λάντο Νόρις. Ο Μεξικανός της Red Bull ήταν εμφανώς ταχύτερος από τον Βρετανό της McLaren, αλλά δεν μπορούσε να περάσει. Σε εκείνο το σημείο υπήρχαν κι άλλες μάχες στην πίστα, αλλά καθώς βρισκόμαστε στο Μονακό δεν υπήρχαν προσπεράσεις.

Έτσι, ύστερα από 78 γύρους στην πρωτοπορία, ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε τη 2η φετινή του νίκη, που τον έφερε -για πρώτη φορά στην καριέρα του- στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, 4 βαθμούς μπροστά από τον Χάμιλτον. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari και ο Λάντο Νόρις με τη McLaren. Ακολούθησαν οι Πέρεζ, Φέτελ, Γκασλί, Χάμιλτον, που  πήρε και τον 1 έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο, Στρολ, Οκόν και Τζιοβινάτσι.

Δείτε εδώ τα πιο σημαντικά στιγμιότυπα

Επόμενος αγώνας στο Αζερμπαϊτζάν σε δύο εβδομάδες

Αποτελέσματα GP Μονακό

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Φέτος, το 2022, κλείνει 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.