ROLLS-ROYCE BLACK BADGE WRAITH BLACK ARROW

Η Rolls-Royce Motor Cars αποκαλύπτει σήμερα το Black Badge Wraith Black Arrow για να σηματοδοτήσει το τέλος της παραγωγής ενός από τα πιο μεταμορφωτικά αυτοκίνητα στην ιστορία της μάρκας. Αυτό το αριστούργημα Bespoke, που περιορίζεται σε μόλις 12 παραδείγματα παγκοσμίως, είναι επίσης το τελευταίο V12 coupé που θα κατασκευάσει ποτέ η Rolls-Royce, καθώς ξεκινά τη νέα τολμηρή ηλεκτρική εποχή της.

Η Wraith, που παρουσιάστηκε το 2013, είναι ένα από τα πιο σημαντικά και επιδραστικά μοντέλα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν ποτέ στο Goodwood. Περισσότερο επικεντρωμένο στις επιδόσεις από τους προκατόχους του Phantom και Ghost, το Wraith άλλαξε ριζικά τις αντιλήψεις για τη Rolls-Royce και έφερε για πρώτη φορά νέες, νεότερες ομάδες πελατών στη μάρκα. Η ευρύτερη πολιτιστική της σημασία υπογραμμίζεται από αμέτρητες αναφορές στη Wraith στη μουσική, τον κινηματογράφο, την τέχνη και τη μόδα.


Η ΣYΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ V12
Η δραματική “fastback” σιλουέτα της Wraith σηματοδοτούσε τη δυναμική πρόθεση του αυτοκινήτου, η οποία ενισχύθηκε περαιτέρω το 2016, με την παρουσίαση της Black Badge Wraith: μια ισχυρή, ανατρεπτική και ακόμη πιο ισχυρή έκφραση αυτού του μεταμορφωτικού αυτοκινήτου, που προσφέρει μερικά από τα υψηλότερα επίπεδα επιδόσεων που έχει επιτύχει ποτέ μια Rolls-Royce με κινητήρα V12.

Ωστόσο, όταν σκέφτηκαν πώς να σηματοδοτήσουν καλύτερα το τέλος της εποχής της Wraith, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί του Goodwood εμπνεύστηκαν για τη συλλογή Black Badge Wraith Black Arrow Collection από έναν εξίσου σημαντικό V12 στη μακρά και ιστορική κληρονομιά της Rolls-Royce. Το 1938, ο καπετάνιος George Eyston – του οποίου οι τολμηρές, γενναίες προσπάθειες συμπυκνώνουν το πνεύμα του Black Badge – σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στεριάς 357,497 mph (575,335 km/h) με το Thunderbolt, έναν οκτάτροχο λεβιάθαν επτά τόνων, εξοπλισμένο με δύο αεροκινητήρες Rolls-Royce V12 “R” Series. Το ξέσπασμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου την επόμενη χρονιά έβαλε τέλος στις προσπάθειες του Eyston- όλα τα επόμενα ρεκόρ έγιναν με διαφορετικούς τύπους και διαμορφώσεις κινητήρων, κατοχυρώνοντας το Thunderbolt στο διηνεκές ως το ταχύτερο αυτοκίνητο με κινητήρα V12 που κατασκευάστηκε ποτέ.

Οι προσπάθειες για ρεκόρ του Thunderbolt πραγματοποιήθηκαν στις θρυλικές Bonneville Salt Flats στη Γιούτα. Απέναντι στη λάμψη της αστραφτερής λευκής επιφάνειας και κάτω από τον καυτό ήλιο της ερήμου, οι αντανακλάσεις από το γυαλισμένο αλουμινένιο αμάξωμα του αυτοκινήτου έκαναν σχεδόν αδύνατο να καταλάβει κανείς με ακρίβεια πότε πέρασε τον εξοπλισμό χρονομέτρησης. Η απλή αλλά έξυπνη λύση του Eyston ήταν να ζωγραφίσει ένα μεγάλο μαύρο βέλος στα πλαϊνά του αυτοκινήτου, ενσωματώνοντας ένα κίτρινο κεντρικό κυκλικό μοτίβο που φαινόταν καθαρά ακόμα και σε υψηλή ταχύτητα. Αυτό είναι που δίνει στη σημερινή συλλογή Black Badge Wraith Black Arrow Collection τόσο το όνομά της όσο και το μοναδικό ιστορικό της πλαίσιο.