Ray 7.7 Ηλεκτρικό όνειρο

Το νέο scooter είναι το Ray 7.7, ένα ηλεκτρικό μοντέλο από την Ισπανία το οποίο διαθέτει επιδόσεις scooter 300 κ.εκ.

Η Ray Electric Motors έχει τοποθετήσει έναν πολύ ισχυρό ηλεκτροκινητήρα στο 7.7 ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 23 ίππους. Είναι τοποθετημένος στο κέντρο του scooter και η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω ιμάντα. Οι επιδόσεις του είναι εντυπωσιακές με την τελική ταχύτητα να είναι 125 Km/h.

Η μπαταρία λιθίου έχει χωρητικότητα 7,7kWh (από εκεί πήρε και το όνομά του) και χαρίζει αυτονομία 160 χιλιόμετρα σε χρήση πόλης, 130 χιλιόμετρα σε κίνηση με 80Km/h και 110 χιλιόμετρα με ταχύτητες 110 Km/h. Το Ray 7.7 είναι εξοπλισμένο με τρεις επιλογές οδήγησης (Sport, City και Flow) διαθέτοντας και σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με την επιλογή οδήγησης.

Για τη φόρτιση του Ray 7.7 με τη βασική φόρτιση απαιτούνται 3,5 ώρες για το 80% και 4 ώρες και 20 λεπτά για το 100%. Με ταχυφορτιστή 3,3kW ο χρόνος μειώνεται στη 1 ώρα και 50 λεπτά για το 80% και 2 ώρες και 35 λεπτά για το 100%.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο μονά αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο εμπρός 260mm με διπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο πίσω με συνδυασμένο σύστημα CBS. Το βάρος του 7.7 είναι στα 165 κιλά, με τον εξοπλισμό του να είναι εντυπωσιακός.

Διαθέτει οθόνη TFT 5 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας, ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, θύρα USB, φωτιζόμενο χώρο αποθήκευσης για ένα full face κράνος και ρυθμιζόμενο ύψος σέλας σε τρεις θέσεις (800mm, 785mm και 770mm).

Στην εργονομία έχουμε αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα φωτιζόμενο για ένα κράνος, USB θύρα φόρτισης, έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με σύστημα συνδεσιμότητας το οποίο έχει ενσωματωμένο πλοηγό και σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση κλοπής. Πολύ σημαντικό αξεσουάρ του scooter είναι η εύκολη ρύθμιση του ύψους της σέλας η οποία μπορεί να τοποθετηθεί σε τρία επίπεδα: Στα 800mm, στα 785mm και στα 770mm.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.