PIAGGIO 1 FENG CHEN WANG

Η Piaggio και η Feng Chen Wang, μία εξαιρετικά καινοτόμος σχεδιάστρια μόδας στη διεθνή σκηνή, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν μια ειδική έκδοση του Piaggio 1, της πιο πρόσφατης πρότασης αστικής ηλεκτρικής κινητικότητας από την Piaggio

Ευέλικτο, ελαφρύ, ουσιαστικό και πρακτικό, το Piaggio 1 φέρνει την επανάσταση στην ιδέα του e-scooter με γοητευτική σχεδίαση και πραγματική προσοχή στις λεπτομέρειες. Η ειδική έκδοση Feng Chen Wang ξεχωρίζει για τον αποκλειστικό χρωματισμό, όπου η σχεδιάστρια συνδυάζει την κινεζική παράδοση – η Feng γεννήθηκε στην Fujian, μια επαρχία στη νοτιοανατολική Κίνα γνωστή για τα μαγευτικά φυσικά τοπία της – με τη ζωντανή δημιουργικότητα που χαρακτηρίζει το Λονδίνο, όπου εδρεύει το στούντιο και η παγκόσμια ομάδα της Feng.

Η βαφή συνδυάζει οπτικά το φυσικό στοιχείο του νερού και το σύμβολο του Φοίνικα που, στην κινεζική μυθολογία, αντιπροσωπεύει την αρετή και τη χάρη. Δημιουργήθηκε στο χέρι, χρησιμοποιώντας την παραδοσιακή κινέζικη τεχνική πινέλου, ενώ η πράσινη απόχρωση, που χρησιμοποιείται επίσης στη σέλα και τις ζάντες των τροχών, δεν αντικατοπτρίζει μόνο την γηγενή χλωρίδα, αλλά και οικουμενικές αξίες όπως η υγεία, η ευημερία και η αρμονία.

Η συνεργασία με τη Feng Chen Wang περιλαμβάνει επίσης ένα αποκλειστικό κράνος και μια συλλογή από unisex streetwear ρούχα που παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο στην Εβδομάδα Μόδας της Σαγκάης και αναδιαμορφώνουν την παράδοση, μετατρέποντάς τη σε κάτι ιδιαίτερο και σύγχρονο. Πρωτότυπα ρούχα, που εκπλήσσουν, με επικαλυπτόμενα ανακυκλωμένα υλικά αντικατοπτρίζουν τη βαθιά προσοχή της Feng στα θέματα της βιωσιμότητας, του σεβασμού της φύσης και της δημιουργικής ανακύκλωσης.

Η ειδική έκδοση Piaggio 1 Feng Chen Wang διατίθεται μέσω των σημείων πώλησης Piaggio, στην τιμή 2.990 € για την έκδοση Piaggio 1 και 3.590€ για την έκδοση Piaggio 1 Active.

Feng Chen Wang

Η Feng Chen Wang γεννήθηκε στη Fujian, μια επαρχία στη νοτιοανατολική Κίνα. Από εκεί ταξίδεψε στο Λονδίνο όπου, μέσα σε λίγα χρόνια, καθιερώθηκε ως avant-garde σχεδιάστρια, μέλος μιας νέας γενιάς ταλέντων στον χώρο της μόδας. Η δουλειά της ακολουθεί ένα στυλ εννοιολογικό, διακριτικό και λειτουργικό, βασισμένο σε αισθητικές αξίες που αντλούν έμπνευση από τις κινεζικές ρίζες και εμπειρίες της. Υποψήφια για το βραβείο LVMH το 2016, έχει συνεργαστεί με εμβληματικές μάρκες όπως η Nike, η Converse, η UGG και η Levi’s.

Piaggio 1

Το Piaggio 1 συνδυάζει τα κορυφαία χαρακτηριστικά του πιο πρόσφατου e-scooter – ευέλικτο και ελαφρύ για τις αστικές μετακινήσεις καθώς και μινιμαλιστικό και πρακτικό – με την ποιότητα και την αξιοπιστία των σκούτερ Piaggio.

Πρωταρχικά αυτό σημαίνει ασφάλεια, χάρη στο συμπαγές πλαίσιο και τις αναρτήσεις που έχουν σχεδιαστεί για οδηγική απόλαυση, αλλά και ελκυστική σχεδίαση, άνεση και ευκολία χειρισμού, καθώς και ένα πλήρες τεχνολογικό πακέτο που περιλαμβάνει έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων, φωτισμό full LED και keyless σύστημα εκκίνησης. Το Piaggio 1 είναι επίσης το μοναδικό e-scooter στην κατηγορία του με ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο κάτω από το κάθισμα, αρκετά μεγάλο για να χωρέσει ένα full jet κράνος.

Το Piaggio 1 τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στον πίσω τροχό: η έκδοση Piaggio 1, με ταχύτητα περιορισμένη στα 45 km/h, αποδίδει ισχύ 1,2 kW, ενώ η έκδοση Piaggio 1 Active διαθέτει μονάδα 2 kW.

Και στις δύο εκδόσεις, η μπαταρία βρίσκεται κάτω από τη σέλα, αφαιρείται εύκολα σε λίγα δευτερόλεπτα και είναι φορητή, ώστε να μπορεί να φορτίζεται άνετα στο σπίτι ή το γραφείο.

Piaggio 1

Ταχύτητα 45 χλμ./ώρα, αυτονομία έως και 55 χλμ. σε λειτουργία ECO*, έως 43 χλμ. σε λειτουργία SPORT (κύκλος WMTC)*

Piaggio 1 Active

Ταχύτητα 60 km/h, αυτονομία έως και 85 χλμ. σε λειτουργία ECO*, έως 66 χλμ. σε λειτουργία SPORT (κύκλος WMTC)*

*Οι μετρήσεις που αναφέρονται αφορούν σε οδηγικές δοκιμές με σταθερή ταχύτητα (τέρμα ανοικτό γκάζι) και ενδέχεται να επηρεαστούν από το φορτίο του οχήματος, τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, την ταχύτητα των ανέμων, την κατάσταση του οδοστρώματος και τις συνθήκες χρήσης του οχήματος.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας ενδέχεται να μειωθεί έως και κατά 20% για διάφορους λόγους, στους οποίους περιλαμβάνονται ο αριθμός των κύκλων φόρτισης και ο τρόπος χρήσης της μπαταρίας.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.