Οι πρώτες BMW iX και BMW i4: Κοινή παγκόσμια καμπάνια παίζει στο ρυθμό της νέας επιτυχίας των Coldplay

Το “Higher Power” γίνεται μουσική επένδυση σε τηλεοπτικές καμπάνιες για το ντεμπούτο των νέων, αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της BMW. Έναρξη μιας μακροπρόθεσμης συνεργασίας ανάμεσα στην BMW και το επιτυχημένο συγκρότημα της Warner Music, με συνδετικό κρίκο τη βιωσιμότητα.

Η οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων κορυφώνεται τώρα πίσω από το τιμόνι των πρώτων BMW iX και BMW i4. Το soundtrack που αρμόζει στο ντεμπούτο των τελευταίων, αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων λέγεται “Higher Power” και φέρει την υπογραφή του βρετανικού συγκροτήματος Coldplay. Μπορείτε να ακούσετε το τελευταίο single του κουαρτέτου στα τηλεοπτικά διαφημιστικά που συνοδεύουν το λανσάρισμα της κοινής, παγκόσμιας καμπάνιας επικοινωνίας για τα δύο νέα μοντέλα. Ο στίχος “This joy is electric” (‘αυτή η χαρά είναι ηλεκτρική’) μεταφέρει το τέλειο μήνυμα. Το τραγούδι για μία νέα εποχή ατομικής κινητικότητας σηματοδοτεί την έναρξη μιας μακροπρόθεσμης συνεργασίας ανάμεσα στην BMW και τους Coldplay.

Το 2014, το συγκρότημα Coldplay, που αποτελείται από τους μουσικούς Chris Martin, Jonny Buckland, Will Champion και Guy Berryman, γιόρτασε το τέλος της περιοδείας “Ghost Stories Tour” με μία συναυλία στο BMW Welt στο Μόναχο. Την παράσταση παρακολούθησαν περίπου 1.500 φίλοι του συγκροτήματος. Με βάση την επαφή που δημιουργήθηκε τότε, ξεκινά τώρα μία δημιουργική σχέση ανάμεσα στον κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων και τη μπάντα, που έχει διαγράψει μία επιτυχημένη πορεία στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα. Αυτή απορρέει κυρίως από το κοινό τους ενδιαφέρον για τη βιωσιμότητα σε διάφορους τομείς της ζωής.

«Το αντιληφθήκαμε ήδη από τις πρώτες συζητήσεις: οι Coldplay και η BMW μοιράζονται πολλούς κοινούς στόχους που προχωρούν πέρα από το μάρκετινγκ», σχολίασε ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας BMW. «Με βάση αυτό, αναπτύξαμε ένα project ‘συν-δημιουργίας’ όπου η μπάντα συνέβαλε ενεργά με τις απόψεις και τη φιλοσοφία της στο σχεδιασμό της καμπάνιας μας για την BMW iX και την BMW i4». Η κοινή επίγνωση της βιωσιμότητας αποτέλεσε το έναυσμα για μία εντατική δημιουργική διαδικασία ανάμεσα στην BMW και τους Βρετανούς μουσικούς θα αποφέρει περισσότερα projects συνεργασίας αργότερα μέσα στη χρονιά.

Για το BMW Group, η πρεμιέρα της BMW iX και της BMW i4 είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην παρούσα φάση μετασχηματισμού της εν όψει της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία εκτιμά ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα αποτελούν τουλάχιστον το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων της ήδη από το 2030. Οι Coldplay αναζητούν καινοτόμους τρόπους να συνδυάζουν τη δημοτικότητα και τις παραστάσεις τους μπροστά σε χιλιάδες ενθουσιώδεις ‘φαν’ με θετική επίδραση στη βιωσιμότητα. Οι μουσικοί δήλωσαν: «Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την BMW στο πλαίσιο των προσπαθειών μας να κάνουμε όλες μας τις δραστηριότητες όσο το δυνατόν πιο βιώσιμες. Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η BMW για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα μπορεί να υποστηρίζει τις live παραστάσεις μας σχεδόν αποκλειστικά με βιώσιμη ενέργεια».

Για την πρεμιέρα του νέου τους τραγουδιού “Higher Power”, οι Coldplay ήδη κατάφεραν να ξεπεράσουν τα συνήθη όρια του μουσικού στερεώματος. Τον περασμένο μήνα, οι Coldplay έκαναν τη πρεμιέρα του “Higher Power” στο διάστημα. Το τραγούδι παίχτηκε για πρώτη φορά από τον Γάλλο αστροναύτη, Thomas Pesquet, στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS). Λίγο αργότερα, η μπάντα έπαιξε το πρώτο της live set του 2021 για το κοινό της Γης σε ειδική ζωντανή μετάδοση (livestream) από το χώρο του Glastonbury Festival.

Με το λανσάρισμα της τηλεοπτικής καμπάνιας για τις BMW iX και BMW i4, οι ‘φαν’ σε όλο τον κόσμο μπορούν τώρα να απολαμβάνουν τον ήχο του “Higher Power”. «Και αυτό είναι μόνον η αρχή», ανακοίνωσε ο Stefan Ponikva, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας & Εμπειρίας Μάρκας BMW. «Ήδη ανυπομονούμε για την υλοποίηση συναρπαστικών projects σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα με μία εντατική και ουσιαστική συνεργασία με το συγκρότημα Coldplay.