“Official Car of MotoGP”: Η BMW M παρουσιάζει το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας BMW i4 M50 για το Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Enel MotoE

Παρουσίαση του πρώτου, αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου ασφαλείας από την BMW M: Η BMW M GmbH, ως “Official Car of MotoGP™”, θα αποκαλύψει το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας BMW i4 M50 για το Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Enel MotoE™ στον αυστριακό αγώνα του MotoGP στις 15 Αυγούστου στο Red Bull Ring. Αυτό θα αντικαταστήσει το προηγούμενο safety car, BMW i8, το οποίο προσέφερε τις υπηρεσίες του στην κατηγορία ηλεκτρικών μοτοσικλετών, που εντάσσεται στο πρόγραμμα του MotoGP™.
 
Το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας του FIM Enel MotoE™ World Cup βασίζεται στην BMW i4 M50 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 22,5 – 18,0 kWh/100km (WLTP), συνδυασμένες εκπομπές CO2: 0 g/km WLTP*), που θα λανσαριστεί το Νοέμβριο του 2021. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH θα προσφέρει ισχυρή οδηγική απόλαυση. Έχοντας από έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός και στον πίσω άξονα, που παράγουν συνολικά 400 kW/544 hp, και τεχνολογία πλαισίου M, προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις. Στη συναισθηματική οδηγική εμπειρία συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό ο ήχος του αυτοκινήτου που αναπτύχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα BMW M. Με όλα τα προσόντα της, η BMW i4 M50 αποτελεί την ιδανική βάση για χρήση ως αυτοκίνητο ασφαλείας στο MotoE™.
 
«Με την BMW i4 M50, κάνουμε την είσοδό μας σε μία νέα εποχή και παρουσιάζουμε το πρώτο μας μοντέλο M με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης», δήλωσε ο Markus Flasch, CEO της BMW M GmbH. «Με το πρώτο M BEV, χαράσσουμε τη μελλοντική μας πορεία, με έναν εκρηκτικό συνδυασμό υψηλών επιδόσεων και ηλεκτροκίνησης. Αποδεικνύουμε ότι όλα τα στοιχεία που ο κόσμος εκτιμά στα μοντέλα Μ – η συναισθηματική εμπειρία M με τον σπορ χαρακτήρα, την άφθονη ισχύ και τη δυναμική συμπεριφορά – μπορούν να επιτευχθούν και με ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Ενώ η έκδοση παραγωγής του τετράθυρου Gran Coupé θα κυκλοφορήσει στην αγορά το φθινόπωρο, οι φίλοι μας μπορούν να απολαύσουν την παγκόσμια πρεμιέρα του σε αγωνιστικές συνθήκες φέτος το καλοκαίρι. Δεν  θα μπορούσε να υπάρχει πιο κατάλληλο αυτοκίνητο ασφαλείας για το MotoE από την BMW i4 M50 – καθαρόαιμες επιδόσεις, αμιγώς ηλεκτρική. Ανυπομονούμε για την πρεμιέρα στο Spielberg».
 
Το FIM Enel MotoE™ World Cup αποτελεί τμήμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP™ από το 2019.  Η αμιγώς ηλεκτρική κατηγορία, με μοτοσικλέτες της Energica, προσφέρει συναρπαστικούς αγώνες και συγκλονιστικές μάχες σώμα με σώμα σε μερικά από τα πιο εμβληματικά σιρκουί στο καλεντάρι του MotoGP.
 

Δημήτρης Διατσίδης

Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.