Οδηγούμε το Jeep Renegade eHybrid

Το Jeep Renegade eHybrid αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην ελληνική αγορά χάρις στον υβριδικό κινητήρα του με τα 1.500 κ.εκ. με την απόδοση των 130 ίππων που συμπληρώνει τη γκάμα των εκδόσεών του.

Πρόκειται για ένα γνωστό μοντέλο που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Κυκλοφορεί από το 2015 και είναι ένα πολύ πετυχημένο μοντέλο της Jeep/Stellantis και κατασκευάζεται στην Ιταλία στο εργοστάσιο του Μέλφι στη Νότια ΙταλίαΟ σχεδιασμός του με την τετράγωνη εξωτερική εμφάνιση ακολουθεί τα ιστορικά πρότυπα της μάρκας και εκφράζει το Αμερικάνικο design. Όλα τα υπόλοιπα όμως χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ακολουθούν τις ευρωπαικές νόρμες όπως τις υπαγορεύει η ΕΕ. Έτσι λοιπόν το Renegate e Hybrid ακολουθεί τη μόδα της εποχής και εξηλεκρίζεται εν μέρει με την προσθήκη ενός υποστηρικτικού ηλεκτροκινητήρα μπαίνοντας ανάμεσα στις επιλογές αυτών που επιθυμούν ένα hybrid αλλά τους εξιτάρει και «γουστάρουν» το χωμάτινο στυλ και την περιπέτεια που αποπνέει ένα Renegade.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια ήπια υβριδική υλοποίηση, στην οποία ο ηλεκτροκινητήρας διατηρεί βοηθητικό ρόλο. Με την αύξηση της ισχύος του ηλεκτρικού μοτέρ και το μεγάλωμα της χωρητικότητα ςτης μπαταρίας ιόντων λιθίου, προσφέρεται η δυνατότητα στο Jeep Renegade e-Hybrid να κινείται -έστω και υπό προϋποθέσεις- αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.

Η τεχνολογία Jeep® e-Hybrid βασίζεται στο νέο κινητήρα βενζίνης 1,5 Turbo, που αποδίδει 130 ίππους μέσω κίνησης στους εμπρός τροχούς, και υποστηρίζεται από έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα P2 48V ικανό να αυξήσει την απόδοση έως και 20 ίππους σε διάφορες φάσεις της οδηγικής εμπειρίας. Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα Mild Hybrid, το σύστημα Jeep eHybrid είναι πραγματικά ικανό να εγγυηθεί μια αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση, με τον ηλεκτρικό κινητήρα να φροντίζει τους ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας. Η εμπλοκή του θερμικού κινητήρα από μια ταχύτητα και πάνω γίνεται δίχως να το αντιλαμβάνεται ο οδηγός.

Επίσης το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-Hybrid συνεργάζεται άψογα με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με τον ηλεκτροκινητήρα P2 να είναι ενσωματωμένος στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων. Οι μικρότεροι χρόνοι αλλαγής ταχυτήτων και η άνετη οδηγική εμπειρία αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά του, ενώ η 7η ταχύτητα εγγυάται μέγιστη απόδοση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών στον αυτοκινητόδρομο.

Το Jeep Renegade e-Hybrid προσφέρει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στη κατηγορία των SUV πόλης. Το γενικό στήσιμο, η ρύθμιση των αναρτήσεων και η ποιότητα κύλισης κραυγάζουν για την εκτός εκτός δρόμου βίο του μικρότερου σε διαστάσεις και πιο προσιτού μοντέλου στη σημερινή γκάμα της Jeep. Με τη βοήθεια της υβριδικής τεχνολογίας, των πρόσφατων εξοπλιστικών αναβαθμίσεων αλλά και του διαχρονικού σχεδιασμού, το Jeep Renegade παραμένει επίκαιρο και άκρως ελκυστικό, διατηρώντας αποστάσεις από το… γλυκανάλατο παράδειγμα των βασικών του ανταγωνιστών.

Στο εσωτερικό του, η ευρυχωρία, η άνεση και το στυλ είναι οι άξονες της σχεδιαστικής φιλοσοφίας των εσωτερικών χώρων του νέου Jeep Renegade e-Hybrid. Η καμπίνα είναι ευρύχωρη και φιλόξενη, ενώ το ταμπλό φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνη έως 8,4″ και ψηφιακή οθόνη πίνακα οργάνων εως 7″. Τα εσωτερικά χαρακτηριστικά συμπληρώνονται από ύφασμα και premium δερμάτινες επενδύσεις, μαλακά υλικά και ραφές αντίθεσης.

Στο δρόμο αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε το Jeep Renegade e-Hybrid στη γνωστή «δοκιμαστική» μας διαδρομή προς και από το Πόρτο Γερμενό. Μάλιστα από το Κρύο Πηγάδι και μετά πήραμε μια μικρή χωμάτινη διαδρομή 4 χιλιομέτρων για να δούμε και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Το βασικό μας μέλημα ήταν να μην γρατζουνίσουμε το αυτοκίνητο στην χωμάτινη διαδρομή καθώς κλαδιά και δένδρα καραδοκούσαν. Το Jeep Renegade e-Hybrid είναι μια εξαιρετική επιλογή καθώς κινείται σβέλτα και απροβλημάτιστα στους αυτοκινητοδρόμους αλλά, και προσφέρει απροβλημάτιστη χρήση σε χωμάτινους και λασπωμένους δρόμους.

Μετά από μια εβδομάδα συμβίωσης με το μικρότερο Jeep, το ερωτευτήκαμε. Με 33.000 τιμή εκκίνησης το μικρό Jeep σας ανοίγει έναν κόσμο περιπέτειας με τον πιο οικονομικό τρόπο. Ποιότητα, ιστορία και design σε μια συσκευασία που εντυπωσιάζει και αρέσει. Δείτε το οπωσδήποτε!

Περισσότερες πληροφορίες εδώ!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.