Οδηγούμε στην Αττική την ολοκαίνουργια Suzuki V-Strom 800DE
Με κέντρο τις εγκαταστάσεις της ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ στην Μαγούλα, οι άνθρωποι της Ελληνικής Suzuki, έστησαν μια εντυπωσιακή παρουσίαση για τα νέα ολοκαίνουργια μοντέλα Suzuki V-Strom DR 800DE και GSX 8S που ήδη βρίσκονται στις βιτρίνες των καταστημάτων.
H πρόσκληση της ελληνικής αντιπροσωπείας έγινε για να οδηγήσουμε για λίγα χιλιόμετρα στη γνωστή χαρακτηριστική διαδρομή που και εμείς χρησιμοποιούμε προς το Πόρτο Γερμενό, τη νέα V-Strom 800 DE και την ασφάλτινη αδελφή της την επίσης ολοκαίνουργια GS 8S. H σημαντικότητα της νέας αυτής μοτοσικλέτας είναι πολύ μεγάλη και γι αυτό ο κλάδος Μοτοσυκλετών της ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ παρουσιάστηκε στο σύνολό του με όλα τα στελέχη του. Ο Γιάννης Αλεξάκης ανέλαβε πρόσφατα τη θέση του Press Officer προερχόμενος από την Kawasaki και ήδη αυτή η πρώτη παρουσίαση δείχνει να πνέει ένας αέρας αλλαγής στη Suzuki.

Ας δούμε όμως λίγο την νέα εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα. Αυτή η κατηγορία των μεσαίων adventure έχει πάρει φωτιά με την παρουσίαση της Honda Transalp XL750 και πολύ σωστά η Suzuki δεν μπορούσε να μην απαντήσει απαοφασιστικά με την νέα V-Strom 800 DE. Τα μεγάλα adventure είναι πλέον απαγορευτικά ακριβά και απευθύνονται σε αναβάτες μεγάλων διαστάσεων που μπορούν να τις κουμαντάρουν. Η πλειοψηφία των πιθανών αγοραστών θέλει κάτι πιο μικρό, πιο «μαϊτζέβελο» και πιο φθηνό. Η Suzuki με τη νέα V-Strom 800 DE προσφέρει μια πολύ σημαντική επιλογή που τα κάνει όλα και συμφέρει!

Η νέα V-Strom 800 DE είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, που προστίθεται στη γκάμα της Suzuki. Η πολυ πετυχημένη V-Strom 650 παραμένει σε πολύ καλή τιμή προσφοράς, βεβαίως σχεδιαστικά πρόκειται για ένα παλαιότερο μοντέλο που όμως έχει γράψει τη δική του ιστορία στην αγορά και παραμένει η πιο τίμια μοτοσυκλέτα της ελληνικής αγοράς.
Παρατηρώντας την ακίνητη την περιεργαστήκαμε προσεκτικά. Η χαρακτηριστική μάσκα από το BIG του ’88 είναι στη θέση της και αποτελεί ένα σχεδιαστικό εύρημα που πολλές εταιρείες μοτοσυκλετών μιμήθηκαν. Θαυμάσαμε τα αεροδυναμικά προστατευτικά στο τιμόνι, τις ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη, τα μεγάλα και φαρδιά μαρσπιέ, το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής, τα φώτα led, το πληρέστατο ψηφιακό όργανο και την πλαστική ποδιά του κινητήρα.

Η απόσταση της σέλας από το έδαφος στα 85,5 εκατοστά αρχικά μας φάνηκε λίγο ψηλήμ αλλά η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, δίχως να δείχνει βαριά. Από τα πρώτα μέτρα καταλαβαίνεις πως πρόκειται για μια μοντέρνα υλοποίηση. Το χαλύβδινο πλαίσιο (που είναι το ίδιο με της GSX 8S) με το βιδωτό υποπλαίσιο συνεργάζεται πλήρως με τις αναρτήσεις της Hitachi (η Showa άλλαξε όνομα) που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες εμπρός και ξαφνικά βρίσκεσαι να ακουμπάς τα μαρσπιέ στην άσφαλτο. Τόσο μεγάλα περιθώρια πλαγιάσματος έχει!

Ο κινητήρας με τον στρόφαλο στις 270° έχει την αίσθηση απόδοσης ενός V2 κινητήρα και τραβάει αγόγγυστα μέχρι τα κόκκινα. Η Suzuki κράτησε την ισχύ στους 84,3 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., και τη ροπή στα 78 Nm στις 6.800 σ.α.λ. για να έχει ακαριαία απόκριση στις χαμηλές στροφές. Ο κινητήρας είναι σπίρτο έτοιμο να ανάψει στο παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού. Η δύναμη κατεβαίνει μέσω ενός «τεθωρακισμένου» κιβωτίου 6 σχέσεων που διαθέτει quickshifter τόσο για ανέβασμα όσο και κατέβασμα των ταχυτήτων. Βεβαίως η μοτοσυκλέτα διαθέτει όλη τη σουίτα υποστηρικτικών συστημάτων της SUZUKI ntelligent Ride System (S.I.R.S.) με σύστημα που αυξάνει τις στροφές στην εκκίνηση, επιτρέπει στον συμπλέκτη ολίσθηση για να αποφεύγεται το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού σε περίπτωση απότομου κατεβάσματος ταχύτητας ενώ υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης της λειτουργίας του ABS στον πίσω τροχό για περισσότερο κοντρόλ στο χώμα. Βεβαίως υπάρχουν και τέσσερα προγράμματα οδήγησης, το ρυθμιζόμενο traction control -με δυνατότητα ρύθμισης αλλά και απενεργοποίησης- το ABS με δύο ρυθμίσεις λειτουργίας και δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό -όπως είπαμε πιο πριν.

Με τιμή 12.195 ευρώ η Suzuki V-Strom 800 DE δεν είναι φτηνή. Αλλά είναι μια από τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία και το παιχνίδι θα παιχτεί στην εξωτερική εμφάνιση (αν σου αρέσει ή όχι που είναι υποκειμενικό θέμα) και από το αν είσαι θιασώτης της μάρκας ή όχι. Από άποψη απόδοσης, οδικής συμπεριφοράς και τεχνολογίας η Suzuki V-Strom DR 800DE είναι μια κορυφαία επιλογή._