Ο Πέκο Μπανάια νικητής μπροστά σε έναν αποφασισμένο Μαρκ Μάρκεζ στο MotoGP GP Aραγονίας

Είδαμε έναν εντυπωσιακό αγώνα με τον Μπανάια και τον Μάρκεζ ρόδα με ρόδα για τους 5 τελευταίους γύρους. Ο Μπανάια τελικά νίκησε, με τον Μάρκεζ να αρκείται στην 2η θέση. Ο πάντα σταθερός Μιρ τερμάτισε 3ος.

Είχαμε μια καθαρή εκκίνηση δίχως παρατράγουδα. Ο Μάρκεζ πετάχτηκε και κόλλησε πίσω από τον Μπανάια στη 2η θέση και τον Μίλερ 3ο προσωρινά. Στον πρώτο γύρο είχαμε πίσω τις πτώσεις του Άλεξ Μάρκεζ και Ντίξον. Για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, η κατάσταση μένει σταθερή με του 6 πρώτους να έχουν κάνει μια μικρή διαφορά.

Ο Φάμπιο όμως περνάει δύσκολα καθώς χάνει θέσεις και έχει πέσει 8ος. Ο Μιρ ανεβαίνει ενώ ο Μίλερ χάνει θέσεις, με τον Αλέιξ Εσπαργκαρό να έχει αγκυροβολήσει στην 4η θέση.

Ο Βινιάλες δεν το βρίσκει και ταλαιπωρείται στις τελευταίες θέσεις μαζί με τον Βαλεντίνο που δείχνει πως έχει χάσει και την όρεξή του.

Στους 5 τελευταίους γύρους όμως αρχίζει το ρεσιτάλ. Ο Μάρκεζ προσπαθεί να περάσει,τα καταφέρνει αλλά ο Φρανσέσκο -Πέκο- Μπανάια έχει πάντα απάντηση. Περίπου 10 φορές άλλαξαν θέση και πάντα ο Μπανάια έβρισκε τρόπο να βρεθεί μπροστά.Στον τελευταίο γύρο ο Μαρκ τόλμησε κάτι διαφορετικό βγαίνοντας από τα όρια της πίστας και κάπου εκεί σταμάτησε να πιέζει και αρκέστηκε στην 2η θέση. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Ζοάν Μιρ και 4ος ο Αλέιξ που δείχνει πως η Aprilia είναι πλέον ανταγωνιστική.

Η επίσημη κατάταξη του αγώνα έχει ως εξής:

yyy

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Γιώργος Βαρίνος Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 1995 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».