Nικητής στην Πορτογαλία ο Σερ Λιούις Χάμιλτον!

Εύκολα νικητής στην Πορτογαλία ο Λιούις Χάμιλτον, στη 2η θέση ο Μαξ Φερστάπεν και 3ος ο Βάλτερι Μπότας με ταχύτερο γύρο.

Με την εκκίνηση οι δύο Mercedes κράτησαν τις θέσεις τους παρά την προσπάθεια του Φερστάπεν να περάσει τον Χάμιλτον, ενώ ο Σάινθ κατάφερε να περάσει τον Πέρεζ. Ωστόσο πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος, είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς ο Ράικονεν έκανε λάθος στην ευθεία και ακούμπησε τον τροχό του Τζιοβιντάτσι με αποτέλεσμα να χάσει την αεροτομή του και να εγκαταλείψει.

Με την επανεκκίνηση μόλις απομακρύνθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Μαξ έκανε την κίνησή του και κατάφερε να περάσει τον Λιούις Χάμιλτον ενώ ο Νόρις είχε κερδίσει 3 θέσεις. Για τον Χάμιλτον ήταν μια ψυχρολουσία να τον περάσει ο Φερστάπεν και έτσι έβαλε το κεφάλι κάτω και βρήκε την ταχύτητα και το σημείο και ξαναπέρασε τον Μαξ.

Είμαστε ήδη στον 14ο γυρο και ο Χάμιλτον κάνει συνεχώς ταχύτερους γύρους και καταφέρνει να φτάσει πίσω από τον Μπότας. Στον 20 γύρο και ίσως μετά από κάποια υπόδειξη από το πιτ-γουόλ της Merc, ο Μπότας αφήνει χώρο στον Χάμιλτον και αφήνει να τον περάσει και να κάνει διαφορά. Για αρκετούς γύρους η σειρά κατάταξης έμεινε η ίδια, με τον Χάμιλτον μόνο πρώτο, τον Μπότας 2ο και τον Φερστάπεν 3ο… Κάποιο στιγμή ο Φερστάπεν μπαίνει για ελαστικά και αναγκάζει στον επόμενο γύρο και τον Μπότας να μπει και εκείνος για ελαστικά. Μόλις ο Μπότας βγαίνει από τα πιτς συνεχίζει και είναι μπροστά από τον Μαξ, αλλά ο Μαξ επιτέθηκε, τα λάστιχα του Μπότας δεν είχαν φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας και έτσι ο Φερστάπεν πέρασε εύκολα στην 2η θέση.

Στο τέλος ο Πέρεζ που άργησε πάρα πολύ να αλλάξει ελαστικά έβαλε τη μαλακή γόμα έκανε ταχύτερο γύρο αλλά τότε η Mercedes αποφάσισε να κάνει και εκείνη το ίδιο με τον Μπότας αφού ο Φινλανδός ήταν στην 3η θέση με τον Πέρεζ στην 4η σε απόσταση ασφαλείας 29 δευτερολέπτων. Βλέποντας αυτό η Red Bull, βάζει και τον Φερστάπεν μέσα για μαλακά ελαστικά, ώστε να προσπαθήσει και εκείνος για τον ταχύτερο γύρο. Ο Μπότας στο μεταξύ που είχε ήδη αλλάξει πήρε εκείνος τον Ταχύτερο γύρο και παρά το γεγονός πως ο Μαξ κατάφερε και εκείνος με την σειρά του να κάνει τον ταχύτερο γύρο στον τερματισμό του αγώνα, ο γύρος του ακυρώθηκε καθώς πάτησε έξω σε κάποιο σημείο της πίστας και έτσι ο ταχύτερος γύρος έμεινε στον Μπότας.

Έτσι ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε 1ος με 2ο τον Μαξ Φερστάπεν και 3ο τον Βάλτερι Μπότας που όπως είπαμε είχε και τον ταχύτερο γύρο.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Γιώργος Βαρίνος Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».