Nέο Ford Puma ST Gold Edition

Τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών είναι έτοιμα. Μετά από ένα καινοτόμο πείραμα στην ανθρωποκεντρική σχεδίαση, η Ford αποκάλυψε σήμερα τα χαρακτηριστικά που συγκέντρωσαν τις περισσότερες προτιμήσεις για το νέο Puma ST Gold Edition, το οποίο θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων αργότερα μέσα στη χρονιά.

Οι χρήστες σε Twitter και Instagram σε Ευρώπη και Ελλάδα κατέθεσαν τις προτιμήσεις τους μέσω των καναλιών της Ford στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνοντας σχεδόν 275.000 ψήφους. Οι ψηφοφορίες πραγματοποιήθηκαν σε διάστημα 10 ημερών, με τους συμμετέχοντες να επιλέγουν τους χρωματικούς συνδυασμούς στοιχείων όπως εξωτερικό φινίρισμα, αυτοκόλλητα και δαγκάνες φρένων – αποφασίζοντας ακόμα και το όνομά του.

Ως αποτέλεσμα το πρώτο μοντέλο της Ford Performance που σχεδιάστηκε με τη βοήθεια του κοινού θα έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

Τα αποτελέσματα κάθε ψηφοφορίας συλλέχθηκαν από τις Ευρωπαϊκές αγορές και τα κεντρικά κανάλια της Ford Ευρώπης πριν γίνει αντιπαραβολή για την ανάδειξη της επικρατέστερης συνολικής εμφάνισης.

«Θέλοντας να δημιουργήσουμε κάτι πραγματικά ξεχωριστό για τους φίλους των υψηλών επιδόσεων, ακολουθήσαμε μία πρωτοποριακή μέθοδο, καλώντας τους να συμμετάσχουν στη δημιουργία του Puma ST Gold Edition. Ο αριθμός των ψήφων δείχνει αφενός τον ενθουσιασμό, αφετέρου το εξαιρετικό γούστο των πελατών μας» δήλωσε ο Amko Leenarts, director, Design, Ford Ευρώπης. «Όλα κρύβονται στις λεπτομέρειες, και με αυτή την ειδική έκδοση, οι φίλοι της Ford έχουν διαμορφώσει ένα πραγματικά επιθυμητό προϊόν.»

Το Puma ST Gold Edition θα τροφοδοτείται από τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost που αποδίδει 200 ίππους, προσφέροντας επιτάχυνση 0100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα. 1 Η σειρά τεχνολογιών Sports Technologies περιλαμβάνει επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των Sport, Track και Eco, 2 ένα μοναδικό στην κατηγορία μπλοκέ διαφορικό, πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων (force vectoring springs) και μοναδικά χαρακτηριστικά ανάρτησης και συστήματος διεύθυνσης για εξαιρετική απόκριση στις στροφές. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν προς το τέλος της χρονιάς.

Η Ford και η ομάδα της Team Fordzilla esports πέρσι δημιούργησαν το Team Fordzilla P1 concept χρησιμοποιώντας μία παρόμοια μέθοδο, όπου οι σχεδιαστές της εταιρείας συνεργάστηκαν με την gaming κοινότητα.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Γιώργος Βαρίνος Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».