Νέο Audi RS 3 Sportback & RS 3 Sedan
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα έως 290 χλμ./ώρα, κατανεμητής ροπής RS Torque Splitter, semi-slick ελαστικά και συγκεκριμένα προφίλ οδήγησης RS – το νέο Audi RS 3 προσφέρει κορυφαίου επιπέδου δυναμική οδήγηση και τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του.
Εξοπλισμένο με πεντακύλινδρο κινητήρα με ισχύ 400 PS (294 kW) και 500 Nm ροπής, συνδυάζει γρήγορη επιτάχυνση με μεθυστικό ήχο. Οπτικά, το νέο RS 3 επιδεικνύει το σπορ DNA του με ένα φαρδύτερο αμάξωμα, σπορ σύστημα εξάτμισης RS και οθόνες πιλοτηρίου όπως αυτές που απαντώνται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Ο σχεδιασμός του νέου Audi RS 3 είναι ακόμα πιο δυναμικός και ισχυρός από αυτόν του προκατόχου του. Στο μπροστινό μέρος, ο μεγάλος προφυλακτήρας RS, το επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και οι μεγάλες είσοδοι αέρα, δίνουν στο compact σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. Ένα σύνολο 3×5 pixel τμημάτων LED, παρέχει μια αδιαμφισβήτητη εμφάνιση – μια καρώ σημαία εμφανίζεται στον αριστερό προβολέα ως μια δυναμική σκηνή coming home/leaving home και τα γράμματα RS 3 εμφανίζονται από την πλευρά του οδηγού. Κατά την οδήγηση, η καρώ σημαία ανάβει και στις δύο πλευρές.
Υπάρχει επίσης ένα νέο στοιχείο σχεδίασης πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών: μια εντυπωσιακή πρόσθετη έξοδος αέρα. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά δέκα χιλιοστά. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ατσάλινες ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο ακτίνας 10Υ. Ο πραγματικός αγωνιστικός σχεδιασμός ενσωματώνεται από τις προαιρετικά διαθέσιμες ακτίνες 5Υ με την επωνυμία RS. Η Audi θα τοποθετεί επίσης semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero “Trofeo R” για πρώτη φορά, προαιρετικά. Οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από το Motorsport περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο οπίσθιο προφυλακτήρα ειδικά για RS, με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.
Ο 2.5 TFSI που χρησιμοποιεί το νέο RS 3 έχει κερδίσει το βραβείο “International Engine of the Year” εννέα συνεχόμενες φορές. Στην τελευταία του γενιά, ο κινητήρας είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Εκτός της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Αυτό καθιστά το Audi RS 3 το καλύτερο στην κατηγορία του όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της ροπής στα 500 Nm, 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του, η οποία διατίθεται μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, το Audi RS 3 επιταχύνει ακόμη πιο γρήγορα από χαμηλές στροφές. Επίσης, η μέγιστη ισχύς των 400 PS (294 kW) είναι διαθέσιμη νωρίτερα, από πριν τις 5.600 σ.α.λ. και εκτείνεται σε ένα ευρύ επίπεδο έως 7.000 σ.α.λ.. Μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα αυξάνει επίσης την ταχύτητα με την οποία όλα τα επιμέρους στοιχεία του κινητήρα επικοινωνούν μεταξύ τους.
Ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο – με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης. Η μοναδική ακολουθία ανάφλεξης 1-2-4-5-3 των κυλίνδρων και ο ασύγκριτος ήχος που τον συνοδεύει, καθιστούν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική. Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select. Στις λειτουργίες Dynamic και RS Performance, για παράδειγμα, τα πτερύγια ανοίγουν πολύ νωρίτερα – τα συναισθηματικά στοιχεία του ήχου είναι ακόμη πιο έντονα. Επιπλέον, ο αδιαμφισβήτητος ήχος του πεντακύλινδρου κινητήρα ενισχύεται περαιτέρω από το προαιρετικό σπορ σύστημα εξάτμισης RS.
Το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Κατά τη δυναμική οδήγηση, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή κίνησης στον εξωτερικό πίσω τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση υποστροφής. Στις αριστερόστροφες καμπύλες, μεταδίδει τη ροπή στον δεξιό πίσω τροχό, στις δεξιόστροφες καμπύλες στον αριστερό πίσω τροχό και στην ευθεία και στους δύο τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη σταθερότητα και τη μέγιστη ευελιξία – ειδικά σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. Κατά την οδήγηση σε κλειστούς δρόμους, ο κατανεμητής ροπής επιτρέπει ελεγχόμενες κινήσεις εφαρμόζοντας όλη την ισχύ του κινητήρα σε έναν μόνο από τους πίσω τροχούς – έως και 1.750 Nm ροπής. Η ακριβής κατανομή της ροπής κίνησης εξαρτάται πάντα από τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select και την αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης.
Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear – ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία. Χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη ρύθμιση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων και είναι ακριβώς προσαρμοσμένη στα semi-slick ελαστικά που, για πρώτη φορά, διατίθενται για το RS 3 ως εργοστασιακή επιλογή. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κατανεμητής ροπής παρέχει μια ιδιαίτερα δυναμική, σπορ διαδρομή κατά μήκος του διαμήκους άξονα με όσο το δυνατόν λιγότερη υποστροφή και υπερστροφή. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να επιλεχθούν μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select, το οποίο προσφέρει επίσης τα ακόλουθα προφίλ: comfort, auto, dynamic, RS Individual και efficiency.
Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει πρόσφατα αναπτυγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS 3. Οι βαλβίδες διασφαλίζουν ότι τα αμορτισέρ παρουσιάζουν μια ιδιαίτερα ευαίσθητη απόκριση ως μέρος των χαρακτηριστικών επαναφοράς και συμπίεσης. Αυτό επιτρέπει στην ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά. Ρυθμίζει συνεχώς και μεμονωμένα κάθε αμορτισέρ στις οδικές συνθήκες, την κατάσταση οδήγησης και τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select. Οι τρεις χαρακτηριστικές καμπύλες άνετη, ισορροπημένη και σπορ, παρέχουν μια σαφώς αντιληπτή αίσθηση των χαρακτηριστικών των αμορτισέρ.
Η μεγαλύτερη γωνία κάμπερ, δηλαδή η γωνία των τροχών προς το δρόμο, οδηγεί σε ακριβέστερη απόκριση διεύθυνσης και αυξημένη δύναμη στροφής. Σε σύγκριση με το Audi A3, οι τροχοί στον μπροστινό άξονα του νέου RS 3 έχουν ακριβώς κάτω από μία μοίρα επιπλέον αρνητικού κάμπερ. Για να επιτευχθεί αυτό, τροποποιήθηκαν τα περιστρεφόμενα έδρανα ενώ τα κάτω ψαλίδια εφοδιάστηκαν με σκληρότερα έδρανα, υποπλαίσια και σταθεροποιητές. Ο πίσω άξονας διαθέτει σχεδιασμό τεσσάρων συνδέσμων με ξεχωριστή διάταξη ελατηρίου/αποσβεστήρα, υποπλαίσιο και αντιστρεπτική ράβδο.
Οι τροχοί, που είναι πιο άκαμπτοι από εκείνους των Audi A3 και S3, απορροφούν τις αυξημένες πλευρικές δυνάμεις που δημιουργούνται από τον κατανεμητή ροπής. Η αρνητική γωνία εδώ είναι σχεδόν μισή μοίρα μεγαλύτερη σε σύγκριση με το Α3. Το προοδευτικό τιμόνι ειδικά για το RS μεταβάλλει την σχέση μετάδοσης ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης – καθώς η γωνία διεύθυνσης αυξάνεται, ο λόγος γίνεται μικρότερος και η οδήγηση πιο άμεση. Ρυθμίζεται επίσης με βάση την ταχύτητα και μπορεί να παραμετροποιηθεί μέσω του Audi drive select. Η εγκατάσταση των ελατηρίων και των αμορτισέρ είναι αισθητά σκληρή και το αμάξωμα είναι δέκα χιλιοστά χαμηλότερο από το S3 και 25 χιλιοστά χαμηλότερα από το Α3.
Μια άλλη νέα προσθήκη στο RS 3 είναι ο modular vehicle dynamics controller (mVDC), που διασφαλίζει ότι τα συστήματα πλαισίου αλληλοεπιδρούν με μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο γρήγορα στο νέο RS 3. Για να γίνει αυτό, το κεντρικό σύστημα συλλέγει δεδομένα από όλα τα εξαρτήματα που σχετίζονται με την πλευρική δυναμική. Ο mVDC συγχρονίζει τις μονάδες ελέγχου ροπής, τους προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες και τον έλεγχο ροπής σε κάθε τροχό για οδήγηση και χειρισμό υψηλής ακρίβειας. Συνολικά, αυξάνει την ευελιξία ολόκληρου του οχήματος, ειδικά σε δυναμικές, απαιτητικές διαδρομές.
Στο εσωτερικό, επίσης, πολλά στοιχεία ειδικά για το RS αναδεικνύουν τη σπορ εμφάνιση. Οι οθόνες εμφανίζονται στο Audi virtual cockpit plus 12,3 ιντσών, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Εμφανίζει τις τιμές rpms με τη μορφή ραβδόγραμμων και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η οθόνη rpm είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση “RS Runway”. Σε αυτήν την περίπτωση, οι τιμές εμφανίζονται στην αντίθετη κατεύθυνση με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου – την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Επιπλέον, το Audi virtual cockpit plus περιλαμβάνει οθόνες για g-force, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, 0-200 χλμ./ώρα, τέταρτο μιλίου και όγδοο μιλίου.
Η ειδική RS ένδειξη αλλαγής ταχύτητας αναβοσβήνει στη λειτουργία χειροκίνητης μετάδοσης, αλλάζει την οθόνη rpm από πράσινο σε κίτρινο σε κόκκινο, αναβοσβήνει με τρόπο όμοιο με αυτόν που χρησιμοποιείται στο Motorsport, για να υποδείξει τον ιδανικό χρόνο αλλαγής ταχύτητας. Η οθόνη αφής 10,1 ιντσών περιλαμβάνει αυτό που αναφέρεται ως “RS Monitor”, το οποίο εμφανίζει τις θερμοκρασίες ψυκτικού, κινητήρα και λαδιού μετάδοσης καθώς και τις πιέσεις των ελαστικών.
Διατίθεται επίσης για πρώτη φορά για το Audi RS 3 μια οθόνη head-up που προβάλλει σχετικές πληροφορίες στο παρμπρίζ, στο οπτικό πεδίο του οδηγού, συμπεριλαμβανομένης της ένδειξης αλλαγής σχέσης στο κιβώτιο.
Η γνήσια αγωνιστική αίσθηση ενισχύεται περαιτέρω από τον πίνακα οργάνων από ανθρακονήματα και τα σπορ καθίσματα RS με ανάγλυφο RS και ραφή αντίθεσης σε ανθρακί χρώμα. Η ταπετσαρία των καθισμάτων διατίθεται προαιρετικά σε λεπτό δέρμα Nappa με ραφές κηρήθρας RS και γυαλιστερό μαύρο, κόκκινο ή, για πρώτη φορά, ραφή με πράσινη αντίθεση. Τα πακέτα RS Design σε κόκκινο και πράσινο είναι διαθέσιμα για να ταιριάζουν αρμονικά. Περιλαμβάνουν ειδικά πατάκια δαπέδου με ραφή αντίθεσης και κεντήματα RS, καθώς και ζώνες ασφαλείας με χρωματιστά άκρα. Το πακέτο Design plus περιλαμβάνει λεπτομέρειες καθισμάτων σε κόκκινο ή πράσινο και χρωματιστές διακοσμητικές πινελιές στους αεραγωγούς.
Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με δερμάτινο τιμόνι RS Sport τριών ακτίνων με επίπεδη βάση. Διαθέτει ενσωματωμένα, υψηλής ποιότητας paddles από χυτοσίδηρο. Όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS, μια λωρίδα-ένδειξη στο σημείο 12 ωρών για ταχύτερη αίσθηση της θέσης του τιμονιού κατά τη δυναμική οδήγηση. Εναλλακτικά, διατίθεται στρογγυλό τιμόνι RS με πρακτική ανίχνευση, δηλαδή αναγνώριση χωρητικής λαβής, για υποβοηθούμενες λειτουργίες διεύθυνσης. Και τα δύο έχουν το νέο κουμπί RS Mode στα δεξιά του τιμονιού. Αυτό το κουμπί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιλογή των λειτουργιών Audi drive RS Performance, RS Individual ή την πιο πρόσφατη λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε. Και στις δύο λειτουργίες RS, η οθόνη των οργάνων και η head-up οθόνη έχουν μια ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, με μια ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει.
Το RS 3 διατίθεται στάνταρ εξοπλισμένο με μεγαλύτερα και ειδικά εξελιγμένα εξαπίστονα έμβολα στα φρένα. Ένα κεραμικό σύστημα φρένων διαστάσεων 380×38 χιλ. διατίθεται προαιρετικά στον μπροστινό άξονα με χαρακτηριστική καμπύλη πεντάλ, ειδικά προσαρμοσμένη στον ενισχυτή φρένων. Το σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο από το αντίστοιχο χαλύβδινο. Οι εσωτερικά αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι έχουν διαστάσεις 375×36 χιλ. μπροστά και 310 22 χιλ. πίσω. Αυτό τα καθιστά μεγαλύτερα και πιο σταθερά από ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο. Η αεροδυναμική βελτιώνει τον χρόνο ψύξης των φρένων κατά 20%. Αυτό μειώνει πιο γρήγορα τις μέγιστες θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του επίπονου φρεναρίσματος, ενώ η αίσθηση του πεντάλ παραμένει η ίδια.
Τα νέα μοντέλα Audi RS 3 μπορούν να παραγγελθούν σε δύο αποκλειστικά χρώματα RS: Kyalami green και Kemora grey. Η οροφή του Sedan μπορεί επίσης να παραγγελθεί με το μαύρο χρώμα Brilliant σε αντίθεση, για πρώτη φορά. Τα μεμονωμένα εξωτερικά χαρακτηριστικά, όπως η μάσκα κηρήθρας στο Singleframe, διατίθενται στάνταρ σε μαύρο χρώμα – είτε σε ματ είτε σε γυαλιστερό φινίρισμα. Το πακέτο Alu-Optic Trim διατίθεται προαιρετικά και αναδεικνύει τον μπροστινό προφυλακτήρα, το ένθετο διαχύτη και την επένδυση στα παράθυρα. Για μια πιο σπορ εμφάνιση, τα πλαϊνά ένθετα σπόιλερ διατίθενται επίσης σε πολυμερές, ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα καπάκια καθρεφτών, την αεροτομή πίσω πόρτας στο Sedan και την αεροτομή οροφής στο Sportback.
Τα Audi RS 3 Sportback και RS 3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Μία πρώτη ένδειξη τιμής στη Γερμανία, είναι 60.000 € και 62.000 €, για τις βασικές εκδόσεις των RS 3 Sportback και RS 3 Sedan, αντίστοιχα.
Κινητήρας
Πεντακύλινδρος τούρμπο κινητήρας 2.5 TFSI με 400 PS (294 kW) και ροπή 500 Nm (+20 Nm και καλύτερη κλιμάκωση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του). Διευρυμένο εύρος ισχύος (400 PS στις 5.600 – 7.000 σ.α.λ.), πιο απότομη καμπύλη ισχύος
Επιτάχυνση: 3,8 δευτερόλεπτα 0-100 χλμ./ώρα (0,3 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον προκάτοχό του) – Best-in-Class
Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), προαιρετικά 280 χλμ./ώρα, 290 χλμ./ώρα με RS dynamics package plus – Best-in-Class
Αδιαμφισβήτητος και συναρπαστικός ήχος κινητήρα λόγω χαρακτηριστικής 1-2-4-5-3 ανάφλεξης, πλήρως μεταβλητός έλεγχος πτερυγίων εξάτμισης για μεγάλη ποικιλία ηχητικών χαρακτηριστικών
Αυξημένος βαθμός ενεργειακής απόδοσης: νέα λειτουργίας απόδοσης (efficiency mode) και ελεύθερος τροχασμός στο ρελαντί με τον κινητήρα αναμμένο
Μετάδοση
7τάχυτο κιβώτιο S tronic διπλού συμπλέκτη με πολύ μικρούς χρόνους αλλαγής, σπορ σχέσεις και Launch Control
Τετρακίνηση quattro με κατανεμητή ροπής RS: η ροπή κατανέμεται ενεργά και μεταβλητά μεταξύ των πίσω τροχών για μέγιστη ευελιξία και σταθερότητα, ο κατανεμητής ροπής RS μειώνει την τάση υποστροφής κατά τις στροφές με υψηλή ταχύτητα
Πλαίσιο και αμάξωμα
Χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 25 χιλιοστά σε σύγκριση με το Α3, κατά δέκα χιλιοστά σε σύγκριση με το S3
Βάρος χωρίς οδηγό: RS 3 Sportback 1.570 κιλά, RS 3 Sedan 1.575 κιλά
Αυξημένος πλευρικός έλεγχος, ακριβής απόκριση συστήματος διεύθυνσης και ενισχυμένη πλευρική δυναμική:
Μπροστά: Γόνατα McPherson με ρουλεμάν ειδικά για RS 3 για περίπου μία μοίρα επιπλέον αρνητικού κάμπερ σε σύγκριση με το A3. Πιο σκληρά ψαλίδια, υποπλαίσιο και αντιστρεπτική
Πίσω: Πολλαπλοί (4) σύνδεσμοι με ξεχωριστή διάταξη ελατηρίου/αμορτισέρ, υποπλαίσιο και σωληνοειδής αντιστρεπτική ειδικά για RS, με υψηλότερο βήμα ελατηρίου για βέλτιστη απόδοση. Περίπου μισή μοίρα πιο αρνητικό camber σε σύγκριση με το A3
Στάνταρ σπορ ανάρτηση RS με νέα εξελιγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων ειδικά για το RS 3, προαιρετική σπορ ανάρτηση RS με προσαρμοστικό έλεγχο αποσβεστήρα
Semi-slick ελαστικά διατίθενται με εργοστασιακή τοποθέτηση για πρώτη φορά
Δύο νέα Drive Modes ειδικά για το RS 3: RS Performance και RS Torque Rear, για συνολικά επτά Audi drive select Modes (μαζί με τα efficiency, comfort, auto, dynamic, RS Individual)
Ο κεντρικός vehicle dynamics controller συντονίζει τον κατανεμητή ροπής RS, τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και τον ανεξάρτητο για κάθε τροχό έλεγχο ροπής, για ακόμα πιο ακριβή έλεγχο και χειρισμό από τον οδηγό
Σύστημα Πέδησης
Νέο σύστημα χαλύβδινων φρένων με διαστάσεις 375×36 χιλιοστά μπροστά και 310×22 χιλιοστά πίσω, μεγαλύτερο και πιο σταθερό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο
Νέα στοιχεία ελέγχου ροής αέρα μειώνουν τον χρόνο ψύξης των φρένων κατά 20%
Λιγότερη φθορά χάρη στα νέα τακάκια φρένων χωρίς χαλκό, μεγαλύτερα κατά 15%
Προαιρετικό κεραμικό σύστημα πέδησης με διαστάσεις 380×38 χιλιοστά μπροστά, το οποίο είναι δέκα κιλά ελαφρύτερο από το σύστημα χαλύβδινων φρένων και διαθέτει υψηλότερη θερμική σταθερότητα
Εξωτερικός σχεδιασμός
Ισχυρές αναλογίες, εκφραστικές λεπτομέρειες
Διευρυμένο μετατρόχιο κατά 33 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και κατά 10 χιλιοστά στον πίσω άξονα (Sportback), πιο φαρδιοί λασπωτήρες
Ελαφρώς προεξέχουσα έξοδος αέρα πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών ως νέο σχεδιαστικό στοιχείο
Φαρδύς μπροστινός προφυλακτήρας RS: επανασχεδιασμένο Singleframe με χαρακτηριστική γρίλια με το μοτίβο κηρήθρας
Στάνταρ προβολείς LED, πίσω φώτα επίσης LED, προαιρετικοί matrix LED προβολείς με ψηφιακά φώτα ημέρας με ειδικές υπογραφές RS 3, σε συνδυασμό με ειδικές φωτιστικές υπογραφές coming-home/leaving-home, πίσω φώτα με ειδικό κινούμενο φωτιστικό μοτίβο RS
Ειδικά σχεδιασμένος για το RS πίσω προφυλακτήρας με ενσωματωμένο διαχύτη
Σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις
Συνολικά οκτώ εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των Kyalami Green και Kemora Grey, ειδικά για το RS, με την οροφή του Sedan να διατίθεται προαιρετικά σε χρώμα αντίθεσης Brilliant Black
Πολλές επιλογές εξατομίκευσης: Μαύρο γυαλιστερό και αλουμίνιου διακοσμητικό πακέτο και πολλά διαθέσιμα στοιχεία από άνθρακα, κυψελοειδής μάσκα στο Singleframe, πλευρικές εισαγωγές αέρα και πίσω προφυλακτήρας σε μαύρο ματ ή μαύρο γυαλιστερό για πρώτη φορά
Εσωτερικό και χειριστήρια
Σπορ καθίσματα μπροστά με στάνταρ ανάγλυφα και ραφές αντίθεσης RS, προαιρετικά σπορ καθίσματα RS μπροστά από λεπτό δέρμα Nappa με ραφή με μοτίβο κηρήθρας, ειδικά για RS σε συνδυασμό με ανάγλυφο RS
Νέα πακέτα σχεδιασμού RS σε κόκκινο και πράσινο χρώμα: Ειδικά σχεδιασμένα πατάκια RS με ραφές αντίθεσης και κέντημα RS, ώμοι καθισμάτων, άκρα ζωνών ασφαλείας και λεπτομέρειες γύρω από τους αεραγωγούς σε κόκκινο ή πράσινο χρώμα
Πολυλειτουργικό σπορ δερμάτινο τιμόνι RS με σχέδιο τριών ακτίνων, πεπλατυσμένο στο κάτω μέρος, με προαιρετικά διαθέσιμο δείκτη 12 ωρών, εναλλακτικά στρογγυλό τιμόνι με ανίχνευση επαφής των χεριών
Νέο κουμπί στο τιμόνι για γρήγορη επιλογή των RS driving modes, paddles αλλαγής ταχυτήτων από σε brushed metal σχέδιο
Audi Virtual Cockpit plus, η premium έκδοση του εικονικού πιλοτήριου στάνταρ, με νέο σχεδιασμό ταχύμετρου
Όργανα και γραφικά για RS: μετρητής g, ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει, θερμοκρασία λαδιού κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων και ψυκτικού υγρού, πίεση ελαστικών, επιταχυνσιόμετρο και χρονόμετρο γυρολόγιου πίστας
Προαιρετικό head-up display με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει, μεταξύ άλλων
Infotainment και Audi connect
MMI Navigation plus συμπεριλαμβανομένου του Audi connect με LTE Advanced και Wi-Fi hotspot
Audi connect με υπηρεσίες Car-2-X, όπως πληροφορίες για χώρους στάθμευσης και φανάρια κυκλοφορίας, καθώς και πληροφορίες πρόβλεψης ροής κυκλοφορίας
Functions on Demand για προσθήκη δυνατοτήτων στο διαδίκτυο ανάλογα με τις μελλοντικές ανάγκες, ακόμη και μετά την αγορά του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης MMI με υπηρεσίες σύνδεσης, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας βάσει κάμερας και διεπαφής smartphone Audi
Συνδεσιμότητα μέσω εφαρμογής myAudi, Audi phone box και διεπαφής Audi smartphone
Ψηφιακό κλειδί Audi connect για Android smartphone
Εξατομίκευση με μεμονωμένες ρυθμίσεις για έως και έξι χρήστες
Premium Ηχοσύστημα Bang & Olufsen premium με τρισδιάστατο ήχο μπροστά και 15 ηχεία
Συστήματα υποβοήθησης οδηγού
Υψηλό επίπεδο ασφάλειας με Audi pre sense front, υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης, turn assist, lane departure warning, park assist με park assist plus, cruise control συμπεριλαμβανομένου περιοριστή ταχύτητας
Τα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν adaptive driving assistant, lane departure and vehicle exit assist, efficiency assist, emergency assist, και rear cross-traffic assist για μεγαλύτερη άνεση οδήγησης