Νέα Tuareg 660 από την Aprilia!

“Η πιο προηγμένη φιλοσοφία adventure riding έρχεται από την Aprilia”, όπως μας λένε οι Ιταλοί, στην αναμενόμενη παρουσίαση της μεσαίας τους μοτοσυκλέτας περιπέτειας, που βασίζεται στον δικύλινδρο κινητήρα 660, που ήδη συναντήσαμε στις Tuono & RS660!

“Απαλλάξου από κάθε σύμβαση, ξέφυγε από τους γνώριμους κανόνες και ζήσε την πιο αγνή εμπειρία ελευθερίας στη σέλα, εντός ή εκτός δρόμου”, συνεχίζουν στο σκεπτικό της παρουσίασης και βάζουν τις δοκιμασμένες τεχνικές λύσεις τους στην υπηρεσία της απόδοσης και της αίσθησης.

Σε έναν κλάδο που περιορίζεται από τους συμβιβασμούς της οδήγησης εντός και εκτός δρόμου, η Tuareg 660 χαράζει μια νέα διαδρομή: υποδειγματική απόδοση σε όλες τις συνθήκες και αυθεντικός adventure εξοπλισμός.
Αυτή είναι η μαγεία της πλατφόρμας Aprilia 660: ελαφριά, έξυπνη, πλήρης και εξαιρετικά αποτελεσματική. Επανασχεδιασμένη για να μας παρέχει τον μέγιστο έλεγχο κατά την οδήγηση σε άσφαλτο και χώμα, χάρη στις ξεχωριστές τεχνικές επιλογές, που ικανοποιούν την επιθυμία για εξερεύνηση.

ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Νέα συμπεριφορά, ίδιος 660 χαρακτήρας: ο 2κύλινδρος εμπρόσθιας κλίσης κινητήρας αποδίδει τώρα 80 ίππους μέγιστης ισχύος (από 100 στην RS και 95 στην Tuono), με μέγιστη ροπή 70 Nm και σημαντική αύξηση της καμπύλης στις μεσαίες και χαμηλές στροφές. Το κάρτερ μειώνει τις κάθετες διαστάσεις, δίνοντας απόσταση από το έδαφος πάνω από 240 mm και ύψος σέλας μικρότερο από 860 mm.

ΠΛΑΙΣΙΟ APRILIA

Η αίσθηση που κάνει τη διαφορά: η Tuareg 660 μένει πιστή στην παράδοση του πλαισίου Aprilia – συνώνυμο της αριστείας – χάρη στο νέο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο με βραχίονες αλουμινίου, που συνδέεται με τον κινητήρα σε 6 σημεία. Το μεταξόνιο με πάνω από 1.500 mm και η προσεκτική κατανομή βάρους με συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο, είναι στοιχεία της εμπειρίας της Aprilia. 

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ OFF ROAD

Μεγαλύτερη διαδρομή, κανένας συμβιβασμός: το πιρούνι διαμέτρου 43 mm και το μονό αμορτισέρ με προοδευτικό μοχλικό σύστημα, έχουν και στα δύο άκρα της μοτοσυκλέτας μεγάλη διαδρομή: 240 mm, για πρόσφυση εκτός δρόμου και διασκέδαση εκεί που οι άλλοι πρέπει να κλείσουν το γκάζι.

ΧΑΜΗΛΟ ΒΑΡΟΣ

Κορυφαίος εξοπλισμός με το ελάχιστο βάρος: με μόνο 187 κιλά στεγνό βάρος, η Tuareg 660 αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Οι τεχνικοί της Aprilia έχουν περιορίσει κάθε πιθανό γραμμάριο, εξοπλίζοντας την Tuareg με όλα τα απαραίτητα adventouring στοιχεία, ξεκινώντας από το μεγάλο ρεζερβουάρ 18 λίτρων.
Λιγότερο βάρος = περισσότερη διασκέδαση, πάντα!

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ APRC

Αυθεντική off-road απόδοση, σπορ τεχνολογία: 4 προγράμματα οδήγησης, 2 εκ των οποίων είναι ρυθμιζόμενα(1 αφιερωμένο στην off-road οδήγηση). Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί και στους δύο τροχούς ή μόνο στον πίσω. Το σύστημα APRC είναι πλήρες με Traction Control, Cruise Control, Engine Map και Engine Brake. Όλα προσβάσιμα από την οθόνη TFT 5″ υψηλής ευκρίνειας.

ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ

“Εσύ βρες τον τρόπο να τις φτάσεις”, μας προκαλούν οι σχεδιαστές της. “Τεχνική, ουσιώδης, δυναμική και περήφανα Ιταλική: Η Tuareg 660 δεν δέχεται τις προκλήσεις των άλλων, σε ωθεί να ανακαλύψεις τις δικές σου και να βρεις την τέλεια πορεία για να τις αντιμετωπίσεις, ακριβώς εκεί όπου δεν υπάρχει πρόσφυση. Η ανταμοιβή σου; Όλες οι αισθήσεις και οι συγκινήσεις που αναζητάς από την οδήγηση μοτοσυκλέτας, σε κάθε περίσταση”, συνεχίζουν.

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΟΡ

Από την πίστα στο χώμα: η επανάσταση 660 συνεχίζεται! Η πλατφόρμα Aprilia 660 έχει ήδη ξαναγράψει τους κανόνες στο δρόμο και ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο στην εκτός δρόμου οδήγηση. Η Tuareg 660 συγκεντρώνει όλα τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά που σφραγίζουν την επιτυχία των αδελφών RS 660 και Tuono 660, και τα προσφέρει – με έναν αυθεντικό τρόπο – σε κάθε αναβάτη που ονειρεύεται μια νέα, πιο συναρπαστική και σπορ μορφή adventouring.

ΚΙΝΗΜΑ TUAREG

“Ανέβα στη σέλα και ξεκίνησε το ταξίδι σου. Η έννοια της περιπέτειας έχει πλέον εξαφανιστεί, μένει σε εμάς να την εφεύρουμε ξανά, για να ξανακερδίσουμε αυτό το μαγικό συναίσθημα.
Ανεξάρτητα από το αν το υπαίθριο παιχνίδι σου είναι οι αμμόλοφοι της ερήμου, τα μονοπάτια των Άλπεων ή τα εμπόδια της οδήγησης στην πόλη, χρειάζεσαι μόνο ένα κράνος και το κλειδί της Tuareg 660, για να μπεις στο κίνημα και να ξεκινήσεις το ταξίδι σου”, μας προτρέπουν στο τέλος της παρουσίασης, μιας μοτοσυκλέτας που αναμένεται να συζητηθεί…

Δημήτρης Διατσίδης

Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.