Mitsubishi Eclipse Cross: Από τον εφευρέτη των SUV

Tο Mitsubishi Eclipse Cross που οδηγήσαμε σε χορταστικές διαδρομές είναι ο εκπρόσωπος της Mitsubishi Motors, στις βασικές της αρχές. Την κατασκευή ποιοτικών και γνήσιων SUV, μιας κατηγορίας που η Mitsubishi ουσιαστικά ανακάλυψε.

Όταν φτιάχναμε εμείς SUV, κάποιοι άλλοι δεν γνώριζαν καν την ύπαρξη τέτοιων μοντέλων». Η συγκεκριμένη φράση προέρχεται από τον υπεύθυνο επικοινωνίας της Mitsubishi Ευρώπης και υποδηλώνει την –δικαιολογημένη- υπερηφάνεια της ιαπωνικής μάρκας για την τεράστια παράδοση, που έχει στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το Eclipse παραπέμπει στο ομώνυμο Coupe της
Mitsubishi από τη δεκαετία του 90 και το Cross σε Crossover και εκτός δρόμου.

Το πεντάθυρο μοντέλο μας εντυπωσίασε οπτικά με τις γραμμές και το σχήμα του αμαξώματος, που διαθέτει 4,41 μ. μήκος, 1,81 μ. πλάτος και 1,69 μ. ύψος, ενώ απέχει και αρκετά από το έδαφος, αν και δεν κάθεσαι μέσα τόσο ψηλά, όσο σε άλλα SUV. Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων αυξομειώνεται και ο χώρος αποσκευών μεταξύ 359 και 1.159 λίτρων. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται βασιλικά απέναντι από ένα κόκπιτ με αφρώδη, ποιοτικά πλαστικά και χαριτωμένες σχεδιαστικές πινελιές, όπως το κοντέρ και το στροφόμετρο με κλασικούς, μηχανικούς δείκτες, την προεξέχουσα οθόνη του συστήματος πολυμέσων σε σχήμα tablet, αλλά και διακοσμητικά από μέταλλο.
Ο βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων αποδίδει 163 ίππους και στη έκδοση της δοκιμής μας, συνδυαζόταν με ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT. Ο κινητήρας είναι ένας, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, 1,5 λίτρα χωρητικότητα, μέγιστη ισχύς 163 ίπποι, μέγιστη ροπή στρέψης 250 Nm μεταξύ 1.800 και 4.500 σ.α.λ., Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνονται και οι επιταχύνσεις από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να χρειάζονται 9,7’’ δευτερόλεπτα.

Υπάρχουν δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με έναν για την ώρα ολοκαίνουργιο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. με 163 ίππους και 250 Nm ροπής. Η δικίνητη έκδοση έρχεται εφοδιασμένη με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και η τετρακίνητη με το εξελιγμένο S-AWC, με ένα αυτόματο CVT κιβώτιο που «προσομοιάζει» ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η Mitsubishi δίνει πολύ μεγάλη σημασία στις δυνατότητες εκτός δρόμου καθώς είναι το καθοριστικό σημείο διαφοράς του αυτοκινήτου στην κατηγορία του.
Οι τιμές ξεκινούν από την έκδοση Inform 1.5 Petrol MT 2WD στις 21.650€, ανεβαίνουν στις 25.500€ για την έκδοση Invite Plus MT 2WD και καταλήγουν στις 34.950€ για την έκδοση Intense Plus CVT 4WD.
Η έκδοση Invite Plus προσφέρεται με επιπλέον εξοπλισμό της Inform, επιπλέον Smartphone Link Display Audio (SDA) με Apple Carplay και Android Auto, ηχοσύστημα 6 ηχεία, σύστημα έξυπνης εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, χειριστήριο αφής κάμερα οπισθοπορείας και διζωνικό αντί για «απλό» κλιματισμό.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.