Μια γιορτή του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος σε περιμένει στο Silverstone.

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team: Ένας αιώνας πρωτοπορίας – από τη γέννηση του αυτοκινήτου στις πίστες του αύριο

Το 2025 σηματοδοτεί τα 75 χρόνια της Formula 1, και η Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team συμμετέχει στον εορτασμό με ένα συγκινητικό και εντυπωσιακό αφιέρωμα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της.Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Mercedes-Benz άλλαξε τον κόσμο: το 1886, ο Karl Benz κατασκεύασε το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1901, το όνομα “Mercedes” γεννιόταν σε πίστα, με το θρυλικό Mercedes 35 PS. Από τότε, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του brand.

Το παρελθόν αναβιώνει
Στην καρδιά του αφιερώματος βρίσκεται η W196, το μονοθέσιο με το οποίο η Mercedes μπήκε στην F1 το 1954. Με θρυλικούς οδηγούς όπως ο Juan Manuel Fangio, κατέκτησε 9 νίκες σε 12 συμμετοχές και 2 παγκόσμιους τίτλους, πριν η εταιρεία αποσυρθεί προσωρινά από το άθλημα. Πρόσφατα, ο George Russell οδήγησε την W196 στην ιστορική πίστα Aintree, τιμώντας τη νίκη του Sir Stirling Moss στο Βρετανικό GP του 1955.

Το μονοθέσιο θα εκτεθεί στο Silverstone, ενώ το κλασικό ταρτάν σχέδιο του καθίσματός του ενέπνευσε και τη νέα συλλογή fanwear της ομάδας σε συνεργασία με την adidas.

Το παρόν εν δράσει
Η τεχνολογία της Formula 1 μεταφέρεται στον δρόμο με την εμφάνιση της Mercedes-AMG ONE – ένα hypercar με υβριδική μονάδα ισχύος F1, αναπτυγμένη από τους ίδιους μηχανικούς που φέρνουν τίτλους στη Mercedes-AMG PETRONAS F1.

Το μέλλον μπροστά μας
Το βλέμμα στρέφεται στο μέλλον με το CONCEPT AMG GT XX, το πιο προηγμένο project της AMG μέχρι σήμερα. Με ισχύ άνω των 1.360 ίππων και τελική ταχύτητα άνω των 360 km/h, το πρωτότυπο ανοίγει τον δρόμο για τη νέα εποχή ηλεκτρικών υπερ-αυτοκινήτων. Η εντυπωσιακή του “sunset beam orange” εμφάνιση – εμπνευσμένη από τα πειραματικά C111 της δεκαετίας του ’70 – κυριαρχεί τόσο στο design του, όσο και σε λεπτομέρειες των αγωνιστικών εμφανίσεων των οδηγών.

Aus Affalterbach wird „Affasterbach”: Mercedes-AMG zelebriert die Enthüllung des CONCEPT AMG GT XX. From Affalterbach to “Affasterbach”: Mercedes-AMG unveils the CONCEPT AMG GT XX in a full-throttle celebration of performance and legacy.

Η μπαταρία υψηλής απόδοσης του μοντέλου αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από μηχανικούς της AMG και της Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP), αξιοποιώντας τη γνώση από την κορυφαία σκηνή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ένα σύμβολο που κοιτά μπροστά
Από το πρώτο αυτοκίνητο του Benz και τις «Ασημένιες Σφαίρες» των Grand Prix του ’30, μέχρι τη σημερινή κυριαρχία στη Formula 1, η Mercedes συνεχίζει να οδηγεί την καινοτομία. Στο Silverstone, το κοινό θα ζήσει ένα μοναδικό ταξίδι μέσα από την ιστορία – και το μέλλον – του αυτοκινήτου

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.