Με προορισμό το Βερολίνο η ομάδα Formula E της Nissan, λίγο πριν το φινάλε της 11ης σεζόν

Η Nissan Formula E έτοιμη για το διπλό E-Prix του Βερολίνου καθώς κορυφώνεται η 11η σεζόν. Η ομάδα της Nissan Formula E ολοκληρώνει τις τελευταίες προετοιμασίες της για το διπλό E-Prix του Βερολίνου αυτό το Σαββατοκύριακο, το οποίο περιλαμβάνει τον 13ο και 14ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E 2024/25.

Ο Oliver Rowland φτάνει στη γερμανική πρωτεύουσα ως πρωτοπόρος της Κατάταξης Οδηγών με 69 βαθμούς, μετά από μια εντυπωσιακή σεζόν μέχρι τώρα. Ο Βρετανός έχει ήδη πανηγυρίσει τρεις pole positions, επτά παρουσίες στο βάθρο και τέσσερις νίκες. Επιπλέον, έχει θετικό παρελθόν στην πίστα του Tempelhof, όπου κατέκτησε την πρώτη του νίκη με την ομάδα το 2020.

Στο πλευρό του Rowland θα βρεθεί αυτό το Σαββατοκύριακο ο Sérgio Sette Câmara, δοκιμαστής και οδηγός προσομοίωσης της ομάδας, ο οποίος αντικαθιστά τον Norman Nato λόγω αγωνιστικών υποχρεώσεων του τελευταίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Ο Βραζιλιάνος συνεργάζεται στενά με τη Nissan από την αρχή της σεζόν και διαθέτει σημαντική εμπειρία στη Formula E, μετρώντας 66 συμμετοχές σε E-Prix από το ντεμπούτο του –το οποίο επίσης έγινε στο Βερολίνο κατά την 6η σεζόν.

Η ομάδα έχει συγκεντρώσει βαθμούς σε 10 από τους 12 αγώνες φέτος και θα επιδιώξει να διατηρήσει αυτό το σερί, καθώς προσπαθεί να ανέβει από τη δεύτερη θέση και να επιστρέψει στην κορυφή του Πρωταθλήματος Ομάδων. Εν τω μεταξύ, η Nissan εξακολουθεί να διατηρεί ένα προβάδισμα τριών βαθμών στην Κατάταξη Κατασκευαστών, με τέσσερις αγώνες να απομένουν στην τρέχουσα σεζόν.
Με μήκος 2,343 χιλιόμετρα, το Berlin E-Prix λαμβάνει χώρα στην πίστα του εμβληματικού αεροδρομίου Tempelhof, ακριβώς νότια του κέντρου της πόλης. Η πρωτεύουσα της Γερμανίας είναι ο μόνος χώρος που υπάρχει πάντα στο ημερολόγιο της Formula E από την εναρκτήρια σεζόν 2014/15. Η πίστα φημίζεται για την τραχιά της επιφάνεια, πράγμα που σημαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τη διαχείριση των ελαστικών τους.
Το Σαββατοκύριακο του αγώνα θα ξεκινήσει με την 1η Ελεύθερη Δοκιμαστική Δοκιμή στις 16:00 τοπική ώρα (UTC+2), με τις κατατακτήριες δοκιμές να πραγματοποιούνται στις 11:20 και τον αγώνα στις 16:05 τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή. Μετά τον αγώνα, η Formula E θα πραγματοποιήσει την ετήσια δοκιμή Rookie στο Βερολίνο τη Δευτέρα. Με την Nissan Formula E team θα οδηγήσουν η rookie και οδηγός προσομοιωτή της ομάδας, Abbi Pulling, μαζί με τον οδηγό της Formula 2, Gabriele Minì. Το δίδυμο θα συμμετάσχει σε δύο τρίωρες περιόδους, με την πρώτη από τις 09:00 έως τις 12:00 και τη δεύτερη από τις 14:00 έως τις 17:00 τοπική ώρα (UTC+2).

Ο Tommaso Volpe, διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας της Nissan Formula E Team: «Το Βερολίνο είναι μια πίστα με την οποία είμαστε εξοικειωμένοι και στην οποία έχουμε σημειώσει επιτυχία στο παρελθόν, ειδικά με τον Oliver. Η διάταξη έχει αλλάξει ελαφρώς από πέρυσι, αλλά έχουμε πολλά δεδομένα από προηγούμενες σεζόν και ξέρουμε τι να περιμένουμε. Διακυβεύονται πολλά αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά η ομάδα είναι πολύ συγκεντρωμένη, οπότε είμαι βέβαιος ότι έχουμε ό,τι χρειάζεται για να αποδώσουμε και να φέρουμε τους βαθμούς που χρειαζόμαστε. Ο Oliver βρίσκεται σε πολύ καλή θέση στο πρωτάθλημα και έχει αποδείξει τι μπορεί να κάνει ξανά και ξανά αυτή τη σεζόν, οπότε θα προσπαθήσουμε να το αξιοποιήσουμε αυτό μαζί του. Από την άλλη πλευρά, είμαστε πολύ χαρούμενοι που βασιζόμαστε στον Sérgio για αυτόν τον αγώνα. Θα έχει μερικά πράγματα να διαχειριστεί και να εξοικειωθεί, αλλά είναι ένας πολύ έμπειρος και ταλαντούχος οδηγός και είμαστε σίγουροι ότι έχουμε τον καλύτερο άνθρωπο για τη δουλειά. Είμαστε σε καλή θέση και στα τρία πρωταθλήματα και η εστίασή μας είναι να βαθμολογηθούμε καλά αυτό το Σαββατοκύριακο για να κάνουμε τη δουλειά μας πιο εύκολη για τον τελικό της σεζόν στο Λονδίνο».


Oliver Rowland, οδηγός, Nissan Formula E Team: «Έχω καλές αναμνήσεις από το Βερολίνο. Η πρώτη μου νίκη στη Formula E ήταν ξεχωριστή, και στη συνέχεια είχαμε δύο δυνατούς αγώνες πέρυσι, οπότε ανυπομονώ να επιστρέψω. Θα είναι ένα ενδιαφέρον Σαββατοκύριακο από στρατηγικής άποψης – ο αγώνας του Σαββάτου με το Pit Boost είναι πιθανό να έχει υψηλότερο ρυθμό, με τον αγώνα της Κυριακής να είναι πιο τακτικός και να επικεντρώνεται στην εξοικονόμηση ενέργειας. Είναι μια πίστα που γνωρίζουμε καλά, παρόλο που υπάρχουν μερικές αλλαγές στη διάταξη φέτος, αλλά γνωρίζουμε τα πάντα για την επιφάνεια και στοχεύουμε σε έναν δυνατό αγώνα».

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.