McLaren Speedtail: Όλες πουλημένες. Χάσατε!

Με μόλις 106 αντίτυπα να έχουν προγραμματιστεί προς παραγωγή, η Speedtail αποτελεί εκ γενετής instant classic. Ένα αυτοκίνητο που χιλιάδες θα επιθυμήσουν και θα μπορούν να πληρώσουν, αλλά λίγες δεκάδες θα αποκτήσουν. Ως αποτέλεσμα, η τιμή της σε λίγα χρόνια θα είναι αστρονομική.

Σύμφωνα με την βρετανική εταιρεία, η Speedtail είναι το πρώτο hyper GT στη γκάμα της και, αν καταλάβατε, καλά καταλάβατε: δεν κατασκευάστηκε για την κατάκτηση των πιο διάσημων αγωνιστικών πιστών αλλά για να εκμηδενίζει αποστάσεις σε δημόσιους δρόμους όπως οι γερμανικές άουτομπαν, όπου σε μερικά σημεία τους δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας.
Tο powertrain της Speedtail διαθέτει υβριδική τεχνολογία, δηλαδή κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικούς κινητήρες, ακριβώς όπως και η P1. Ο νέος τετράλιτρος V8 κινητήρας αποδίδει 800 ίππους και υποστηρίζεται από δύο ηλεκτρικούς με αποτέλεσμα η συνδυασμένη ισχύς να φτάνει τους 1.036 ίππους.

Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα δεν ανακοινώνεται αλλά το Top Gear την μέτρησε κάτω από τα 2 δευτερόλεπτα… ενώ τα 300 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 12,9 δευτερόλεπτα…
Η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα, κάτι που εντάσσει της Speedtail στο πολύ κλειστό club των τετράτροχων με ικανότητα να κινούνται σε αυτή τη σφαίρα χιλιομέτρων.
Η αεροδυναμική σταγόνας, με το πολύ μακρύ και τονισμένο πίσω τμήμα του αμαξώματος, είναι μια αναγκαία επιλογή ώστε το αυτοκίνητο να διατηρεί την επαφή του με το δρόμο σε αυτές τις ταχύτητες, ενώ ένα δάνειο από το παρελθόν και συγκεκριμένα την εμβληματική F1, αποτελεί η τριθέσια διάταξη του εσωτερικού, με τον οδηγό τοποθετημένο στο κέντρο.
Η ψηφιακή τεχνολογία βρίσκεται παντού στο εσωτερικό και το ανθρακόνημα παντού σε πλαίσιο και αμάξωμα, ώστε το βάρος, παρά την ύπαρξη πολλών κινητήρων και μπαταριών, να μην ξεπερνά τα 1.430 κιλά.

Να σημειώσουμε πως η Speedtail διαθέτει ηλεκτροχρωμικά κρύσταλλα, που σκουραίνουν με το πάτημα ενός κουμπιού!

Αν το ενδιαφέρον σας για την Speedtail ξεπερνά το εγκυκλοπαιδικό πλαίσιο, λυπούμαστε να σας πληροφορήσουμε ότι όλες έχουν πουληθεί ήδη, σε τιμή προ φόρων που φτάνει τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ και δεν περιλαμβάνει τις αμέτρητες δυνατότητες εξατομίκευσης, που μπορούν να εξακοντίσουν περαιτέρω το αρχικό κόστος.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Γιώργος Βαρίνος Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 1995 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».