Άνετη νίκη για τον Mikkelsen με SKODA Fabia Rally2 evo, στη WRC2 στο Ράλι Μόντε-Κάρλο.

Ο Andreas Mikkelsen με συνοδηγό τον Ola Floene στο τιμόνι μιας SKODA FABIA Rally2 evo, κατέκτησαν την 1η θέση στο στη WRC2 στο Ράλι Μόντε-Κάρλο, εναρκτήριο αγώνα της εφετινής σεζόν.

Ήρθαν, είδαν, νίκησαν. Η απόδοση του “veni, vidi, vici”, της ιστορικής φράσης του Ιούλιου Καίσαρα αποδίδει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο την άνετη νίκη των Νορβηγών Andreas Mikkelsen – Ola Floene, στο τιμόνι μιας SKODA FABIA Rally2 evo, στο Ράλι Μόντε-Κάρλο του 2021. Ο πρώτος γύρος του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) σηματοδότησε την έναρξη συνεργασίας μεταξύ της SKODA MOTORSPORT και της ομάδας Toksport WRT. Μία συνεργασία που ξεκίνησε ιδανικά, με τους Νορβηγούς στην 1η θέση και τους Marco Bulacia – Marcelo Der Ohannesian (από Βολιβία και Αργεντινή αντίστοιχα) στην τέταρτη.


Παραδοσιακά, το Ράλι Μόντε-Κάρλο, είναι ο πρώτος γύρος κάθε νέας σεζόν WRC και, παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία, ούτε εφέτος αποτέλεσε εξαίρεση. Σε συνεργασία με τη γαλλική κυβέρνηση, τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και τον υποστηρικτή του WRC, το Automobile Club de Monaco κατάφερε να διοργανώσει το 89ο Rallye Monte-Carlo, γιορτάζοντας τα 110 χρόνια του αγώνα, σε απόλυτο εναρμονισμό με τα ισχύοντα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής. Το τίμημα ωστόσο ήταν μεγάλο, αφού το φετινό Monte ήταν, για πρώτη φορά στην ιστορία, χωρίς θεατές, τόσο στις Ειδικές Διαδρομές, όσο και στο Service Park.
Πιθανά το «ήρθαν, είδαν, νίκησαν» να ακούγεται υπερβολικό, αλλά δεν είναι. Ο Andreas Mikkelsen και ο συνοδηγός του Ola Foene, κατά την επιστροφή τους στη WRC2, ανταπέδωσαν την υποστήριξη της SKODA MOTORSPORT με μία εμφατική επικράτηση στον πιο απρόβλεπτο γύρο του αγωνιστικού ημερολογίου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Η επιτυχία τους ταυτόχρονα σηματοδότησε την πρώτη νίκη για την ανανεωμένη γενιά της SKODA FABIA Rally2 evo. Κερδίζοντας επίσης την τελευταία Ειδική Διαδρομή (Power Stage) όπου απονέμονται επιπλέον βαθμοί, οι δύο Νορβηγοί ξεκινούν την σεζόν τους το 2021 με 30 βαθμούς, το μέγιστο στο εν λόγω πρωτάθλημα.
Παράλληλα, οι νεοφερμένοι στη WRC2, Marco Bulacia/Marcelo Der Ohannesian (BOL / ARG), οδηγώντας τη δεύτερη SKODA FABIA Rally2 evo της ομάδας Toksport WRT, τερμάτισαν στο ντεμπούτο τους στο Monte στην 4η θέση της κατηγορίας.
Οι Νορβηγοί με τη SKODA FABIA Rally2 evo πήραν το προβάδισμα στη WRC2 μετά τη δεύτερη Ειδική Διαδρομή, που πραγματοποιήθηκε στις Άλπεις, κοντά στη γαλλική πόλη χειμερινών σπορ Gap. Φτάνοντας στο Μονακό το Σάββατο το απόγευμα, οι έμπειροι Νορβηγοί είχαν επεκτείνει το προβάδισμα στην κατηγορία τους σε περισσότερα από δύο λεπτά, οπότε την επόμενη μέρα με συνετή οδήγηση τερμάτισαν άνετοι πρώτοι στο Πριγκιπάτο.
«Ήταν ένα απολύτως καταπληκτικό Σαββατοκύριακο από κάθε πλευρά. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που διασκέδασα τόσο πολύ κατά τη διάρκεια ενός ράλι», σχολίασε ο Mikkelsen. «Η ομάδα Toksport WRT έκανε άψογη δουλειά και η SKODA FABIA Rally2 evo λειτούργησε τέλεια. Η ρύθμιση ήταν αυτή που χρειαζόμασταν, το αυτοκίνητο αποδείχθηκε πολύ σταθερό ακόμη και σε αυτές τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες δρόμου και το σημαντικό είναι ότι δεν είχαμε ούτε μία επικίνδυνη στιγμή.»
Η 4η θέση στη WRC2 δείχνει και είναι πολύ σημαντική, στο πιο δύσκολο ντεμπούτο του στο Monte για τον Marco Bulacia στο τιμόνι της δεύτερης SKODA FABIA Rally2 evo, της Toksport WRT. Με πολύ περιορισμένη γνώση οδήγησης στο χιόνι και τον πάγο, ο εικοσάχρονος από τη Βολιβία με τον Αργεντίνο συνοδηγό του Marcelo Der Ohannesian, σημείωσαν χρόνους μέσα στην τριάδα της WRC2.
«Όταν κάναμε τις αναγνωριστικές δοκιμές πριν από την έναρξη του αγώνα, δεν φαντάστηκα να είναι τόσο δύσκολο το ράλι», παραδέχτηκε ο Bulacia. «Ευτυχώς, η SKODA FABIA Rally2 evo κάνει τη ζωή ενός οδηγού πολύ πιο εύκολη σε τόσο δύσκολες συνθήκες».
Εντυπωσιακό video από την επιτυχία της SKODA στο Μόντε: http://bit.ly/SKODA_MONTE-CARLO_2021
Ο επόμενος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA έχει προγραμματιστεί για τις 25-28 Φεβρουαρίου στον Αρκτικό Κύκλο στην Λαπωνία, με το Arctic Lapland Finland Rally.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.