Η Volvo Cars και η Epic Games παρουσιάζουν το Unreal Engine

Με στόχο να προσφέρει στους πελάτες της την καλύτερη δυνατή εμπειρία, η Volvo Cars εισάγει την τεχνολογία φωτορεαλιστικής απεικόνισης στα επόμενης γενιάς ηλεκτρικά αυτοκίνητά της, μέσω μίας νέας συνεργασίας με την Epic Games. Οι δύο εταιρείες συμπράττουν για να φέρουν τη μηχανή παιχνιδιών της Epic, Unreal Engine, στα επόμενα μοντέλα Volvo, ώστε να προσφέρουν γραφικά ασύγκριτα υψηλής ποιότητας μέσα στην καμπίνα.

Η Epic Games είναι εταιρεία με ηγετική θέση στα πεδία της διαδραστικής ψυχαγωγίας και του λογισμικού, ευρύτερα γνωστή από το Fortnite, ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια στον κόσμο. Η Epic Games αναπτύσσει επίσης το Unreal Engine, που θεωρείται ευρέως το πιο προηγμένο εργαλείο δημιουργίας υπερσύγχρονων τρισδιάστατων απεικονίσεων. Eκτός των παιχνιδιών, το Unreal Engine βρίσκει εφαρμογές σε διάφορους άλλους τομείς. Η Volvo Cars θα το χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη ψηφιακών interface και για την απόδοση γραφικών σε πραγματικό χρόνο μέσα στα αυτοκίνητά της.

Η Volvo Cars είναι η πρώτη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που θα κάνει χρήση του Unreal Engine στην ανάπτυξη του Human MachineInterface (HMI: Διεπαφή Ανθρώπου-Μηχανής). Πιο συγκεκριμένα, σε πρώτη φάση θα εστιάσει στο Driver Information Module (DIM: Ενότητα Πληροφόρησης Οδηγού – Πίνακας Οργάνων), μία από τις οθόνες της καμπίνας που παρέχει στον οδηγό τις πληροφορίες που χρειάζεται αλλά και λειτουργίες infotainment.

Στα μοντέλα Volvo επόμενης γενιάς, οι πελάτες θα απολαμβάνουν οθόνες με εντυπωσιακά γραφικά υψηλής ποιότητας. Οι πολύ πιο ευκρινείς απεικονίσεις, τα πιο πλούσια χρώματα και τα εντελώς νέα κινούμενα γραφικά 3D είναι μόνο τα πρώτα βήματα, καθώς οι σχεδιαστές της VolvoCars συνεχίζουν να διερευνούν και να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες των γραφικών.

«Για να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη και να συμβάλουμε σε μια ασφαλή και προσωποποιημένη οδήγηση, χρειαζόμαστε πλούσια, καθηλωτική και προσαρμοζόμενη οπτικοποίηση μέσα στα αυτοκίνητά μας», δήλωσε ο Henrik Green, (Χένρικ Γκριν), Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo Cars. «Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση του Unreal Engine στα μοντέλα μας και καθιστά ακόμα πιο απολαυστικό τον χρόνο που περνά κάνεις μέσα σε ένα Volvo.»

Ο συνδυασμός του Unreal Engine με την υπολογιστική ισχύ υψηλών επιδόσεων της Snapdragon Cockpit Platforms τρίτης γενιάς των αυτοκινήτων Volvo θα θέσει ένα νέο πρότυπο στα γραφικά και την απόδοση του συστήματος infotainment.

Χάρη σε αυτές τις τεχνολογίες, το σύστημα infotainment επόμενης γενιάς της Volvo Cars θα είναι πάνω από δύο φορές πιο γρήγορο σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ η παραγωγή γραφικών και η επεξεργασία μέσα στην καμπίνα θα είναι έως και δέκα φορές ταχύτερη.

«Με τη χρήση διαδραστικών γραφικών υψηλής ανάλυσης που αναπαράγονται σε πραγματικό χρόνο μέσα στο αυτοκίνητο, ανοίγει η πόρτα σε μία τεράστια γκάμα από νέους τρόπους πληροφόρησης και ψυχαγωγίας όλων των επιβατών», δήλωσε ο Heiko Wenczel της Epic Games, Επικεφαλής Αυτοκινήτου και HMI για το Unreal Engine. «Οι εξαιρετικά ταλαντούχες ομάδες σχεδίασης και προϊοντικής ανάπτυξης τηςVolvo Cars αξιοποιούν αυτή την ευκαιρία για να υλοποιήσουν κάτι νέο που θα συνεχίσει να εξελίσσεται με συναρπαστικές νέες λειτουργίες, οι οποίες εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του Unreal Engine.»

Το πρώτο αυτοκίνητο που θα εξοπλίζεται με τα νέα γραφικά είναι η νέα ναυαρχίδα της Volvo Cars που θα αποκαλυφθεί αργότερα εντός του έτους. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο μίας νέας γενιάς αμιγώς ηλεκτρικών Volvo. Μέχρι το 2030, η εταιρεία στοχεύει να διαθέτει στην αγορά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μεταγενέστερα, η εταιρεία προβλέπει ότι το Unreal Engine θα προσφέρει επιπλέον δυνατότητες προόδου και σε άλλες τεχνολογίες των νέων μοντέλων Volvo, καθώς οι μηχανικοί της Volvo Cars συνεχίζουν να διερευνούν νέες εφαρμογές για αυτήν αλλά και για άλλες τεχνολογικές πλατφόρμες που βασίζονται σε λογισμικό, έχοντας πάντοτε την ασφάλεια ως ζωτική προτεραιότητα.

Στόχος της Volvo Cars είναι έως τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας να αναπτύσσει in-house το ήμισυ του συνόλου του λογισμικού που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητά της, και για αυτό προχωρά σε εκτεταμένες προσλήψεις στο πεδίο της ανάπτυξης λογισμικού. Με την ένταξή τους στην εταιρεία, οι ταλαντούχοι προγραμματιστές έχουν πολλές ευκαιρίες να εργαστούν πάνω σε νέες συναρπαστικές και πρωτοποριακές εφαρμογές και πλατφόρμες.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Φέτος, το 2022, κλείνει 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.