Η Volvo Cars ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2021

Η Volvo Cars αναφέρει σήμερα ότι συνεχίζεται η ανάπτυξη τόσο στις πωλήσεις όσο και στα έσοδά της κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, παρόλο που το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 στη Νοτιοανατολική Ασία προκάλεσε ελλείψεις στον εφοδιασμό όλων των κλάδων της βιομηχανίας, επηρεάζοντας την παραγωγή και τους όγκους των πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο.

Τα έσοδα της εταιρείας στο πρώτο εννεάμηνο του 2021 αυξήθηκαν στις 202 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (SEK), από 177,5 δισεκατομμύρια SEK την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Η εταιρεία κατέγραψε λειτουργικό κέρδος 16,6 δισεκατομμυρίων SEK για τους πρώτους 9 μήνες του έτους, από 3,6 δισεκατομμύρια SEK την αντίστοιχη περίοδο του 2020, η οποία επηρεάστηκε από την πανδημία Covid-19. Το περιθώριο κέρδους για το πρώτο εννεάμηνο του 2021 ήταν 8,2%.

Από τα ενδιάμεσα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2021, που είναι διαθέσιμα εδώ, προκύπτει ότι την περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου η εταιρεία πέτυχε έσοδα 60,8 δισεκατομμυρίων SEK, μειωμένα κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το λειτουργικό κέρδος ανήλθε σε 3,3 δις SEK στη διάρκεια του τριμήνου, με αντίστοιχο περιθώριο κέρδους 5,5%.

Στο τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 17% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Οι κυλιόμενες πωλήσεις δωδεκαμήνου ισοδυναμούν με περίπου 741.200 αυτοκίνητα.

«Η παραγωγή μας στο τρίμηνο ήταν περίπου 50.000 αυτοκίνητα λιγότερα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά περίπου 30.000 αυτοκίνητα, καθώς η μείωση της παραγωγής αντισταθμίστηκε από τη μείωση του αποθέματος», δήλωσε ο Håkan Samuelsson (Χόκαν Σάμιουελσον), CEO της Volvo Cars. «Η κατάσταση στον εφοδιασμό βελτιώθηκε με την είσοδο στο τέταρτο τρίμηνο, όμως εκτιμούμε ότι η έλλειψη ημιαγωγών σε όλη τη βιομηχανία θα παραμείνει ένας περιοριστικός παράγοντας».

Τα προκαταρκτικά στοιχεία για τις λιανικές πωλήσεις Νοεμβρίου δείχνουν όγκους πωλήσεων περίπου 52.000 αυτοκινήτων. Η μείωση σε σύγκριση με τον περσινό Νοέμβριο οφείλεται στη διεύρυνση του αποθέματος σε μεταφορά.

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, η ζήτηση για τα μοντέλα Volvo Recharge απέφερε ποσοστό 26% επί του συνόλου των παγκόσμιων πωλήσεων, αποτυπώνοντας την απήχηση που έχει η ηλεκτροκίνητη σειρά αυτοκινήτων της Volvo Cars. Τα plug-in υβριδικά αντιπροσωπεύουν το 22% των συνολικών πωλήσεων, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο τρίτο τρίμηνο είναι 4%.

«Η συμμετοχή μου στην κλιματική διάσκεψη του ΟΗΕ COP26 στη Γλασκώβη και η υπογραφή της Διακήρυξης για Μηδενικές Εκπομπές στα Αυτοκίνητα και τα Van, από κοινού με άλλους συναδέλφους από τη βιομηχανία και αντιπροσώπους κυβερνήσεων, αποσκοπούσε στο να στείλει ένα ξεκάθαρο μήνυμα: η ώρα δράσης είναι τώρα», τόνισε ο Håkan Samuelsson. «Για τη Volvo Cars, αυτό σημαίνει ότι στοχεύουμε να είμαστε η ταχύτερα μετασχηματιζόμενη βιομηχανία στον κλάδο μας και να γίνουμε μία εταιρεία αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030 και μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έως το 2040».

Τον Οκτώβριο, η Volvo Cars ξεκίνησε την παραγωγή του δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, Volvo C40 Recharge. Η εταιρεία θα αυξήσει την ετήσια δυναμικότητα παραγωγής για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στις εργοστασιακές μονάδες της στη Γάνδη του Βελγίου και στο Τάιτσου (εργοστάσιο που ήταν γνωστό ως τώρα ως μονάδα του Λουκίαο) της Κίνας, από 15.000 περίπου σήμερα σε τουλάχιστον 150.000 μετά το καλοκαίρι του 2022.

«Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του έτους, είμαι πεπεισμένος ότι θα πετύχουμε την πρόβλεψη που είχαμε διατυπώσει στις αρχές του 2021», δήλωσε ο Håkan Samuelsson.