Η παγκοσμιοποίηση της CUPRA κάνει ένα σημαντικό βήμα με το λανσάρισμά της στην Αυστραλία
Τα φιλόδοξα σχέδια της CUPRA να επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της και να γίνει μια παγκόσμια μάρκα αποκτούν νέα δυναμική καθώς ξεκινάει τη δραστηριότητά της στην Αυστραλία, αποδεικνύοντας ότι το πνεύμα της αντισυμβατικής μάρκας δεν γνωρίζει όρια αποστάσεων.
Σήμερα η CUPRA εγκαινίασε το πρώτο City Garage, που βρίσκεται στην καρδιά της κεντρικής επιχειρηματικής περιοχής του Σίδνεϋ. Το City Garage θα ανοίξει για το κοινό τις επόμενες ημέρες και για να γιορτάσει αυτό το ορόσημο, η CUPRA οργάνωσε μια εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν ΜΜΕ και τοπικοί φορείς.
«Η ώθησή μας να επεκτείνουμε την CUPRA στον κόσμο δεν σταματάει ποτέ. Πηγαίνοντας στην Αυστραλία, κάνουμε το πρώτο σημαντικό βήμα στην παγκοσμιοποίησή μας.» δήλωσε ο Wayne Griffiths CEO της CUPRA. «Η Αυστραλία είναι μία στρατηγική παγκόσμια αγορά για την επέκτασή μας. Η στρατηγική μας εδώ είναι να ξεκινήσουμε με την ανάπτυξη της μάρκας και να ξεκινήσουμε την προϊόντική μας επίθεση με τα Ateca, Leon και Formentor. Το Born θα φτάσει το 2023 και θα ακολουθήσουν οι νέοι μας ήρωες, τα Terramar, Tavascan και UrbanRebel από το 2025. Θέλουμε να είμαστε μία μάρκα σχετική για το κοινό, με ωραία αυτοκίνητα και επιθυμητή που θα συνδυάζει τις ηλεκτρικές και σπορ επιδόσεις. Φιλοδοξία μας είναι να φτάσουμε πάνω από 5% μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των ηλεκτρικών μακροπρόθεσμα.»
Ο στόχος της μάρκας στην Αυστραλία είναι να τετραπλασιάσει τις ετήσιες πωλήσεις από 1.600 οχήματα το 2022, σε 7.000 οχήματα το 2025.
Από το λανσάρισμα της CUPRA το 2018, η μάρκα αύξησε τον παγκόσμιο κύκλο εργασιών της από €430 εκατομμύρια σε σχεδόν €2,2 δισεκατομμύρια το 2021.
Πρώτη φάση: ανάπτυξη της μάρκας και λανσάρισμα της επιθετικής προϊοντικής πολιτικής
Η Αυστραλία θα είναι η πρώτη 100% αγορά της CUPRA που θα εφαρμοστεί ένα σύστημα διανομής agency model και η πρώτη που θα προσφέρει ένα πλήρες ψηφιακό customer journey μέσω μίας End-to-End πλατφόρμας. Θα λανσάρει ταυτόχρονα τρία αυτοκίνητα στην αγορά της Αυστραλίας: τα CUPRA Ateca, CUPRA Leon και CUPRA Formentor.
Τα οχήματα θα ενισχυθούν από μία ευρεία γκάμα κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων plug-in hybrid (e-HYBRID), προσφέροντας το μείγμα συναισθημάτων που ενσωματώνει η CUPRA.
Η CUPRA θα λανσάρει επίσης το CUPRA Born. Το 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αποδεικνύει ότι η ηλεκτροκίνηση και οι επιδόσεις είναι ένας τέλειος συνδυασμός και ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να είναι διασκεδαστικά και σέξι. Οι παραγγελίες για το μοντέλο αυτό θα ξεκινήσουν το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και οι παραδόσεις αναμένονται το πρώτο τρίμηνο του 2023.
«Η CUPRA θα είναι η μάρκα επιδόσεων της Αυστραλίας και θα απευθύνεται σε αυτούς που αγαπούν την οδήγηση και τη σχεδίαση. Θα είμαστε από τις πρώτες ευρωπαϊκές μάρκες που θα προσφέρουμε στους Αυστραλούς ηλεκτρικά οχήματα Plug-in Hybrid.» δήλωσε ο Ben Wilks, Director της CUPRA Αυστραλίας. «Οι περισσότερες από 11.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος και οι πωλήσεις των Launch Edition είναι μία αξιοσημείωτη ανταπόκριση σε μία μάρκα που είναι εντελώς νέα στην Αυστραλία. Ανυπομονούμε να λανσάρουμε το CUPRA Born, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας στην αγορά στις αρχές του 2023.»
Από το 2025, η δεύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική της CUPRA θα ξεκινήσει με το λανσάρισμα των Terramar, Tavascan, και UrbanRebel.
CUPRA City Garage στο Σίδνεϋ: το 7ο στον κόσμο
Μεταξύ εκείνων που παρευρέθηκαν στα εγκαίνια του CUPRA City Garage ήταν ο Αυστραλός τερματοφύλακας της εθνικής ομάδας Andrew Redmayne και η μελλοντική σταρ της Commonwealth Bank Matildas Jada Whyman. Η CUPRA είναι αφοσιωμένη στο ποδόσφαιρο στην Αυστραλία και πρόσφατα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τους Socceroos και Commonwealth Bank Matildas.
Το CUPRA City Garage είναι κάτι περισσότερο από ένα εμβληματικό κατάστημα. Είναι ένας συναρπαστικός χώρος για την περαιτέρω δημιουργία του κόσμου της CUPRA από κοινού με τους φίλους της μάρκας. Τοποθετημένο σε μία από τις πιο εμβληματικές συνοικίες της πόλης, ο σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος από τα φυσικά τοπία της Μεσογείου και της Αυστραλίας. Μεταξύ των χαρακτηριστικών του είναι ένα artwall που δημιουργήθηκε από τον Chris Princic, έργο του οποίου εμφανίζεται σε πολλά άλλα CUPRA City Garages. Το CUPRA City Garage του Σίδνεϋ είναι το 7ο City Garage μετά την πόλη του Μεξικό, το Αμβούργο, το Μόναχο, το Μιλάνο, τη Λισαβόνα και το Ρότερνταμ.
Η CUPRA θα είναι παρούσα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας, με 9 σημεία πώλησης από τον Αύγουστο. Στόχος της μάρκας είναι να φτάσει τα 15 σημεία πωλήσεων το 2023.