Η Opel γίνεται πλήρως ηλεκτρική, επιστρέφει στην Κινεζική αγορά και λανσάρει το Manta-e
Η Opel ξεκινά το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της ηλεκτρικής της επέλασης: Η Γερμανική μάρκα με τη πλούσια παράδοση τώρα όχι μόνον επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της αλλά θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από το 2028. Επίσης, η Opel κάνει την είσοδό της στην παγκοσμίως μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου, την Κίνα, ως αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Τέλος, το θρυλικό Opel Manta θα γιορτάσει την επιστροφή του ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
«Από το 2028, η Opel θα προσφέρει μόνον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, τη βασική αγορά μας» δήλωσε ο CEO Michael Lohscheller στην ψηφιακή Stellantis EV Day 2021. «Αυτό δείχνει ξεκάθαρα τη δέσμευση της μάρκας Opel στην ηλεκτροκίνηση. Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ηλεκτρικό – και η Opel αποτελεί μέρος αυτού. Βρισκόμαστε σε ένα ταξίδι επαναπροσδιορισμού της Opel και μετασχηματισμού της σε μία νεανική, πράσινη και παγκόσμια μάρκα» πρόσθεσε ο Lohscheller. «Η Opel από “ψυχρή” (cold) γίνεται μοντέρνα (cool). Οδεύουμε προς ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών CO2 καθώς το διοξείδιο του άνθρακα είναι το νέο νόμισμα στη βιομηχανία μας.»
Rüsselsheim. Η Opel ξεκινά το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της ηλεκτρικής της επέλασης: Η Γερμανική μάρκα με τη πλούσια παράδοση τώρα όχι μόνον επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της αλλά θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από το 2028. Επίσης, η Opel κάνει την είσοδό της στην παγκοσμίως μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου, την Κίνα, ως αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Τέλος, το θρυλικό Opel Manta θα γιορτάσει την επιστροφή του ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
«Από το 2028, η Opel θα προσφέρει μόνον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, τη βασική αγορά μας» δήλωσε ο CEO Michael Lohscheller στην ψηφιακή Stellantis EV Day 2021. «Αυτό δείχνει ξεκάθαρα τη δέσμευση της μάρκας Opel στην ηλεκτροκίνηση. Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ηλεκτρικό – και η Opel αποτελεί μέρος αυτού. Βρισκόμαστε σε ένα ταξίδι επαναπροσδιορισμού της Opel και μετασχηματισμού της σε μία νεανική, πράσινη και παγκόσμια μάρκα» πρόσθεσε ο Lohscheller. «Η Opel από “ψυχρή” (cold) γίνεται μοντέρνα (cool). Οδεύουμε προς ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών CO2 καθώς το διοξείδιο του άνθρακα είναι το νέο νόμισμα στη βιομηχανία μας.»