Η CUPRA και η ROSALÍA λανσάρουν μια νέα εκδοχή του «Abcdefg»
Ακριβώς όπως η CUPRA, η ROSALÍA εμπνέει τον κόσμο από τη Βαρκελώνη και μέσα σε λίγα χρόνια έχει γίνει μία από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνείς καλλιτέχνιδες της Ισπανίας με εκατομμύρια παγκόσμιους οπαδούς.
Στην τελευταία συνεργασία της με την αντισυμβατική μάρκα, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δώσουν μια νέα ματιά στο «Abcdefg» της ROSALÍA, το viral κομμάτι της Ισπανίδας τραγουδίστριας από το βραβευμένο με Grammy άλμπουμ MOTOMAMI.
Το βίντεο έκανε πρεμιέρα κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου του χθεσινοβραδινού αγώνα του τελικού του Kings League. Οι οπαδοί της FC Barcelona στο Camp Nou είδαν την αποκάλυψη της συνεργασίας που γιορτάζει το νέο, δημιουργικό ταλέντο και την μάρκα CUPRA.
Στο βίντεο εμφανίζονται ambassadors της CUPRA όπως ο ηθοποιός Daniel Brühl, οι παίκτες της FCB Alexia Putellas, Ansu Fati, Marc ter Stegen, η οδηγός Klara Andersson και η παίκτρια padel Ariana Sánchez. Παρουσιάζει επίσης τους νέους ήρωες της μάρκας για τη νέα εποχή – τα CUPRA UrbanRebel Concept, CUPRA Tavascan και CUPRA Terramar.
Σχετικά με τη συνεργασία, ο Sven Schuwirth, COO της CUPRA, δήλωσε: «Όπως και η CUPRA, η ROSALÍA γεννήθηκε στη Βαρκελώνη, στην πραγματικότητα μόλις τέσσερα χιλιόμετρα μακριά από τα κεντρικά μας γραφεία. Τόσο η CUPRA όσο και η ROSALÍA μοιράζονται μια διεθνή νοοτροπία και ελκυστικότητα, λειτουργώντας ως πολιτιστικά ορόσημα για τα άτομα και τις νέες γενιές που αναζητούν τις αντισυμβατικές πτυχές της ζωής».
Η νέα συνεργασία της κοινής καμπάνιας μεταξύ της CUPRA και της ROSALÍA, πρόσφατα παρουσιάστηκε σε διαφημιστικές πινακίδες και αφίσες στη Μαδρίτη, τη Βαρκελώνη και την Πόλη του Μεξικού. Οι αφίσες αναγράφουν έναν αριθμό τηλεφώνου που προτρέπει τους περαστικούς να στείλουν ένα WhatsApp μήνυμα για να λάβουν σύντομα κλιπ από το κομμάτι της ROSALÍA.