H CUPRA γιορτάζει την 3η επέτειο της και η νέα εποχή ξεκινά με το CUPRA Born
Η CUPRA προχωρά σε μια νέα εποχή. Τρία χρόνια μετά τo λανσάρισμα της ως ανεξάρτητη μάρκα στην Terramar, το 2021 θεωρείτε μία σημαντική χρονιά καθώς φαίνεται να είναι η χρονιά για την ώθηση του μετασχηματισμού της εταιρείας και της απόδειξης ότι η ηλεκτροκίνηση και η απόδοση είναι ένας τέλειος συνδυασμός με τις έξι plug-in υβριδικές εκδόσεις καθώς και το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο, το CUPRA Born.
Στο πλαίσιο των εορτασμών για την τρίτη επέτειο της εταιρείας, η CUPRA Tribe μέσω της εικονικής πλατφόρμας CUPRA e-Garage αποκάλυψε τα σχέδιά της για το μέλλον σε μια ψηφιακή εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν διακεκριμένοι καλεσμένοι, συμπεριλαμβανομένων των πρεσβευτών Marc ter Stegen και Fernando Belasteguín, των οδηγών αγώνων Mattias Ekström, Jordi Gené και Mikel Azcona, και του executive co-producer του Game of Thrones, Vince Gerardis.
Η CUPRA ήρθε για να μείνει
Ο Πρόεδρος της CUPRA Wayne Griffiths ξεκίνησε την εκδήλωση λέγοντας: «Η CUPRA έχει εκπλήξει όλους σε αυτά τα τρία χρόνια ενώ συνέχισε να μεγαλώνει κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα μας κάνουν αισιόδοξους να προσπαθήσουμε πιο σκληρά το 2021. Φέτος θέλουμε να διπλασιάσουμε τον όγκο των πωλήσεων του 2020 και να επιτύχουμε ένα mix 10% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εταιρείας».
Από την ίδρυσή της το 2018, η CUPRA ξεπέρασε όλες τις αρχικές προσδοκίες με την επίτευξη 65.000 πωλήσεων και διψήφιο ρυθμό αύξησης. Μετά το λανσάρισμα μιας νέας γκάμας προϊόντων καθώς και του πρώτου μοντέλου που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τη μάρκα, του Formentor, η CUPRA επιτάχυνε την ανάπτυξή της και τον Ιανουάριο του 2021 έγινε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα και πέτυχε το δεύτερο συνεχόμενο μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων.
Τρεις στρατηγικοί πυλώνες το 2021
Προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της για το τρέχον έτος, η στρατηγική της CUPRA βασίζεται σε τρεις πυλώνες: ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων προς τον εξηλεκτρισμό, εφαρμογή νέας στρατηγικής διανομής για την ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας της και εξεύρεση νέων εμπειριών για τη δημιουργία του κόσμου της μάρκας.
Ο εξηλεκτρισμός θα είναι το κλειδί για την ανάπτυξη της CUPRA το 2021. Με τις έξι υβριδικές εκδόσεις των CUPRA Leon και CUPRA Formentor, παράλληλα με το CUPRA Ateca, η μάρκα στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη και να έχει διύσδειση και στις πιο εξηλεκτρισμένες αγορές, όπως η Νορβηγία και οι Κάτω Χώρες. Στόχος της μάρκας είναι το 50% των συνολικών πωλήσεων του Formentor να είναι plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η CUPRA θέλει επίσης να επεκτείνει την παρουσία της σε διεθνείς αγορές όπως Μεξικό, Ισραήλ και Τουρκία.
Η εταιρεία παρουσίασε το CUPRA Formentor VZ5, μια ειδική περιορισμένη έκδοση 7.000 οχημάτων με 390PS, συμπληρώνοντας έτσι τη γκάμα των οκτώ κινητήρων του πρώτου αποκλειστικού μοντέλου της. Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του, ο Executive Vice-President for Research and Development Dr. Werner Tietz δήλωσε: «Το CUPRA Formentor VZ5 είναι η απόλυτη έκφραση της απόδοσης για τους λάτρεις των αυτοκινήτων. Με το VZ5 πετύχαμε κάτι που πολλοί άνθρωποι πίστευαν ότι δεν θα μπορούσαμε. Αυτό το αυτοκίνητο είναι το στολίδι μας και αποτελεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της σύνδεσης μεταξύ της αγωνιστικής πίστας και του δρόμου, ένα επίτευγμα που μας βοήθησαν να δημιουργήσουμε οι οδηγοί μας Mattias Ekström και Jordi Gené». Εκτός από τους Ekström και Gené, ο Ισπανός οδηγός Mikel Azcona επιβεβαιώθηκε ως το τρίτο μέλος της ομάδας της μάρκας για το PURE ETCR, τον πρώτο ηλεκτροκίνητο πρωτάθλημα τουρισμού.
CUPRA Born: μια νέα εποχή ξεκινά
Το λανσάρισμα του CUPRA Born, που πήρε το όνομά του από τη μοντέρνα περιοχή της Βαρκελώνης, πρόκειται να αποτελέσει την ώθηση για τη μετατροπή της εταιρείας, σύμφωνα με τον Wayne Griffiths: «Το CUPRA Born θα αλλάξει τα δεδομένα στην ηλεκτρική αγορά με τη συναρπαστική σχεδίαση και τη κορυφαία απόδοση. Αυτό το όχημα θα συμβάλει στη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO² και στην επίτευξη των Ευρωπαϊκών στόχων. Με αυτό το αυτοκίνητο σκοπεύουμε να συμβάλουμε στον
εξηλεκτρισμό της Ισπανίας και του κόσμου, μέσω του sportiness αλλά και του συναισθήματος και θέλουμε η επόμενη γενιά των νεαρών αμφισβητιών να είναι μέρος αυτής της μεταμόρφωσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτό το όχημα θα προσφέρεται επίσης με συμβόλαια συνδρομής, με μηνιαία χρέωση που θα περιλαμβάνει τη χρήση του οχήματος και άλλες σχετικές υπηρεσίες».
Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας γενιάς οδηγών και να εξασφαλίσει ένα πιο αποτελεσματικό και βιώσιμο μοντέλο πωλήσεων για τη μάρκα, ο δεύτερος στρατηγικός πυλώνας της CUPRA θα είναι η εφαρμογή μιας νέας στρατηγικής διανομής. Το λανσάρισμα του CUPRA Born θα συνεπάγεται την εφαρμογή ενός μοντέλου agents που θα ενισχύσει την διαδικτυακή παρουσία των αντιπροσώπων. Επιπλέον, η μάρκα στοχεύει να αυξήσει την προβολή της ανοίγοντας City Garage Stores σε κεντρικές περιοχές μεγάλων πόλεων σε όλο τον κόσμο. Μετά το άνοιγμα αποκλειστικών καταστημάτων στην Πόλη του Μεξικού, το Αμβούργο και τη Βαρκελώνη, η CUPRA σχεδιάζει να ανοίξει ένα νέο City Garage Store στο Μόναχο το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Με αυτό το νέο μοντέλο πωλήσεων, η CUPRA στοχεύει να επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυό της σε 800 καταστήματα έως το τέλος του 2022. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ομάδα των συμβούλων πωλήσεων σε 1.000 CUPRA Masters, το πρόσωπο της μάρκας που αντιπροσωπεύει τη σχέση με τον πελάτη από την πρώτη επαφή έως το service.
Με τη νέα στρατηγική διανομής, το CUPRA Born θα ανοίξει την πόρτα σε νέες διεθνείς αγορές και θα αυξήσει την παρουσία της μάρκας στις πιο εξηλεκτρισμένες χώρες. Με την αυτονομία 500 χιλιομέτρων και κομψή σχεδίαση, η μάρκα ελπίζει να διευρύνει την πελατειακή της βάση και να κατακτήσει όσους αναζητούν την πιο προηγμένη τεχνολογία με ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, καθώς ορισμένα στοιχεία του εξοπλισμού του μοντέλου θα κατασκευαστούν από ανακυκλωμένα πλαστικά υλικά. Το CUPRA Born θα επιταχύνει τον ηλεκτρικό μετασχηματισμό, διατηρώντας παράλληλα την αγάπη για τα αυτοκίνητα και τις εμπειρίες οδήγησης που επικεντρώνονται στα συναισθήματα και θα ξεκινήσει την παραγωγή του στο εργοστάσιο Zwickau της Γερμανίας το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Επιπλέον, ο Wayne Griffiths ανακοίνωσε στο τέλος της παρουσίασης ότι η μάρκα εργάζεται για να κάνει το CUPRA Tavascan Electric Concept πραγματικότητα.
Ο κόσμος της CUPRA μεγαλώνει
Με μια πλήρη γκάμα προϊόντων και ένα παγκόσμιο δίκτυο διανομής, ο τρίτος πυλώνας της στρατηγικής της CUPRA είναι να δημιουργήσει νέες εμπειρίες και να επεκταθεί σε νέες περιοχές, με όραμα να εμπνεύσει όλο τον κόσμο από τη Βαρκελώνη.
Ο Director of Strategy, Business Development and Operations της CUPRA, Antonino Labate παρουσίασε τη ρακέτα padel που δημιουργήθηκε μαζί με την αθλητική μάρκα Wilson για τον παίκτη του World Padel Tour και πρεσβευτή της CUPRA Fernando Belasteguín. Με αυτήν τη ρακέτα, την οποία ο Αργεντινός παίκτης θα χρησιμοποιήσει για να παίξει σε κάποια προσεχή τουρνουά, η εταιρεία θέλει να αποδείξει τη συμμετοχή της στην επέκταση του padel, του ταχύτερα αναπτυσσόμενου αθλήματος στην Ευρώπη.
Επιπλέον, ο Labate ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την De Antonio Yachts, μια εταιρεία σχεδίασης σκαφών υψηλών επιδόσεων με έδρα τη Βαρκελώνη. Οι δύο μάρκες συνεργάστηκαν για το σχεδιασμό του D28 De Antonio CUPRA, ενός γιοτ στα εμβληματικά χρώματα της μάρκας. Το στέλεχος της CUPRA ανακοίνωσε ότι η μελλοντική φιλοδοξία είναι να εξερευνήσουν οι δύο μάρκες τη δημιουργία ενός υβριδικού σκάφους.
Καθώς οι άνθρωποι και τα συναισθήματά τους βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής της μάρκας, η CUPRA παρουσίασε το RPM video teaser, μια τηλεοπτική παραγωγή sci-fi στο έτου 2101, όπου απαγορεύονται τα συναισθήματα και μια ομάδα ανταρτών μάχεται να ξυπνήσει την ανθρωπότητα. Το teaser περιλαμβάνει κορυφαίους ηθοποιούς όπως η Natalia Reyes, αστέρι του τελευταίου Terminator, τον Ισπανό ηθοποιό Eduard Fernández από τη σειρά των 30 Monedas και την υποψήφια για Goya ηθοποιό Juana Acosta. Την ανακοίνωση παρουσίασε με την εμφάνιση του ο Vince Gerardis, executive co-producer του Game of Thrones και του teaser RPM, μαζί με τους αδελφούς Uria και Daniel Posada από τα Infinito Studios.
Η CUPRA είναι μια αντισυμβατική μάρκα, βασισμένη στο συναρπαστικό στυλ και τις σύγχρονες επιδόσεις, που από την Βαρκελώνη εμπνέει τον κόσμο με προοδευτικά αυτοκίνητα και εμπειρίες. Λανσαρίστηκε το 2018 ως ανεξάρτητη μάρκα και έχει τη δική της εταιρική έδρα και εργαστήριο αγωνιστικών οχημάτων στο Martorell (Βαρκελώνη), καθώς και ένα δίκτυο εξειδικευμένων σημείων πώλησης σε όλο τον κόσμο.
Το 2020, η μάρκα διατήρησε την ανοδική της τάση με αύξηση 11% και 27.400 πωληθέντα οχήματα, χάρη στο CUPRA Ateca και CUPRA Leon καθώς και στο λανσάρισμα του CUPRA Formentor, του πρώτου μοντέλου που σχεδιάστηκε και αναπτυχθηκε αποκλειστικά για τη μάρκα. Το 2021, η CUPRA στοχεύει να αποδείξει ότι ο εξηλεκτρισμός και το sportiness ταιριάζουν τέλεια, με το λανσάρισμα των plug-in hybrid εκδόσεων του CUPRA Formentor και του πρώτου 100% ηλεκτρικού μοντέλου, του CUPRA el-Born.
H CUPRA θα συμμετάσχει φέτος στο ηλεκτροκίνητο off-road Πρωτάθλημα Extreme E. Επιπλέον είναι επίσημος automotive and mobility partner της FC Barcelona και premium χορηγός του World Padel Tour. H οικογένει CUPRA έχει δημιουργήσει μια ομάδα πρεσβευτών που μοιράζονται τις αξίες της μάρκας, όπως ο Γερμανός τερματοφύλακας Marc ter Stegen και ο Σουηδός οδηγός αγώνων Mattias Ekström και πέντε από τους καλύτερους παίκτες padel στον κόσμο, μεταξύ άλλων.