Fantic Caballero 500 Rally: Ένεση νεότητας!

Ξέρουμε τις μεταμοντέρνες nαked και τις μεταμοντέρνες scrambler. Με την Caballero 500 Rally έχουμε και μεταμοντέρνες enduro! Mε άρωμα από την δεκαετία του ‘70 το 500 Rally υπόσχεται πολλά χαμόγελα.

Tο 2018 η Fantic, η φίρμα από το Τρεβίζο γιόρτασε τα 50 της χρόνια και έβγαλε στην παραγωγή το Caballero 500. Το παρουσίασε αρχικά σε δύο εκδόσεις, Scrambler και Flat Track, δημιουργώντας ανατριχίλες σε αυτούς που ήξεραν τα Caballero 50 από τα τέλη της δεκαετίας του 60. Η κίνησή της να παρουσιάσει μοντέλα 125, 250 και 500 κ.εκ. που θυμίζουν τις κατηγορίες των αγώνων Motocross των δεκαετιών 70 και 80 είχαν άλλη λογική, με βάση τις κατηγορίες των διπλωμάτων της Ευρωπαικής Ένωσης. Αναμφισβήτητα το νέο Caballero που θυμίζει πολύ οπτικά, το Caballero 50 των δεκαετιών 60-70-80, έχει βασιστεί στην τρομερή επιτυχία της Ducati Scrambler. Ενός παρόμοιου project που με μια συγκεκριμένη βάση, μπόρεσε να προσφέρει στο κοινό πολλά διαφορετικά μοντέλα. Μετά τις εκδόσεις Scrambler και Flat Track, στη γκάμα των Cabαllero 500 προστίθεται η έκδοση Rally που θυμίζει αγωνιστική μοτοσυκλέτα Enduro της δεκαετίας του `70. Η Rally έχει ψηλά τοποθετημένο το εμπρός φτερό, στιβαρά ανεστραμμένα καλάμια 43 χιλιοστών με διαδρομή 200 χιλιοστών. Το ψαλίδι πλέον είναι αλουμινένιο και το ύψος της σέλας ανέβηκε στα 860 χιλιοστά. Η χωμάτινη εμφάνιση της Rally συμπληρώνεται από την γρίλια στον εμπρός προβολέα, τα προστατευτικά των καλαμιών στις πλύμνες και τα αγωνιάρικα number plates στο πλάι και στη μάσκα.

Οι τροχοί του Caballero 500 Rally είναι ακτινωτοί και φορούν old fashion ελαστικά, με μεγάλα τακούνια σε διάσταση 110/80-19 εμπρός και 140/80-17 πίσω. Την επιβράδυνση έχουν αναλάβει δύο δίσκοι, 320 χιλιοστών εμπρός και 230 πίσω, με στάνταρ ABS δύο καναλιών της Continental.
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας της, με χωρητικότητα 499 κ.εκ. έχει απόδοση 40 ίππων στις 7.500 στροφές με ροπή 4,3 χλγμ. στις 6.000 σ.α.λ. Η εξάτμιση που βγαίνει από τα δεξιά, έχει δύο τελικά και χαρακτηριστικό ήχο που θα αναφερθούμε σε αυτόν στη συνέχεια. Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε δυο αποχρώσεις, κόκκινο και χακί με την χακί να ήταν η μοτοσυκλέτα της δοκιμής μας.

Από τα πρώτα μέτρα η 500 Rally μου φάνηκε οικεία. Κάπου και κάποτε, είχα ξανανοιώσει ακριβώς τα ίδια συναισθήματα. Ο μπάσος ήχος του μονοκύλινδρου και το νευρικό τράβηγμα ήταν τόσο εμβληματικά μέσα στο μυαλό μου, που παρά τις 3+ δεκαετίες δεν είχαν ξεθωριάσει. Διάολε ποιο μηχανάκι πήγαινε έτσι; Σε κάποιο φανάρι με τις κούφιες γκαζιές να κάνουν καντάδα στα αυτιά μου το θυμήθηκα! Όσοι έχουν την εμπειρία από Honda XR200R θα με καταλάβουν. «Πάει» και ακούγεται ακριβώς έτσι! Μόνο που αντί για 120 τελική του XR η 500 Rally φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Παρά τα 40 χλμ διαφοράς η αίσθηση στο τράβηγμα και στον χαρακτηριστικό ήχο, ήταν η ίδια! Ήταν λογικό λοιπόν, να θυμηθούμε τι ακριβώς κάναμε, στα τέλη της δεκαετίας του ‘70, όταν οδηγούσαμε δανεικά Caballero 50, στην ίδια πίστα!

To 500 Rally είναι ένα μοντέρνο ψευδοεντούρο, με μεγάλες δυνατότητες διασκέδασης στο χώμα. Παράλληλα δεν έχει πρόβλημα να κυκλοφορεί και στην άσφαλτο με την ίδια ευκολία. Στα 7.999€ με 4 χρόνια εγγυήση πλέον, το 500 Rally αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία ώστε να παραμείνετε πάντα νέοι.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Γιώργος Βαρίνος Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».