Επιστροφή στις νίκες για τον Μαρκ Μάρκεζ στο Σάχσερινγκ

Ο Μαρκ Μάρκεζ πήρε με τη Repsol Honda την πρώτη νίκη μετά τον περσινό τραυματισμό του.

Ο Βασιλιάς του «Ρινγκ» είναι εδώ! Ο Μαρκ Μάρκεζ έγραψε ξανά ιστορία, παίρνοντας μια μεγαλειώδη νίκη στο GP Γερμανίας στην πίστα του Σάχσενρινγκ, που ήταν η 11η συνεχόμενη στη γερμανική πίστα. Ο Ισπανός της Repsol Honda με τη νίκη αυτήν πέτυχε μια κινηματογραφική επιστροφή, ύστερα από έναν ιδιαίτερα σοβαρό τραυματισμό, που θα μπορούσε να του κοστίσει ακόμα και την καριέρα του. Ο Μιγκέλ Ολιβέιρα με την ΚΤΜ έκανε εξαιρετική εμφάνιση και τερμάτισε 2ος ενώ ο Φάμπιο Κουαρταρό με την εργοστασιακή Yamaha ήταν 3ος και συμπλήρωσε το βάθρο.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Αλείξ Εσπαργκαρό έφυγε μπροστά, ακολουθούμενος από τον Μαρκ Μαρκεζ που έκανε εκπληκτική εμφάνιση και από την 5η θέση πετάχτηκε στη 2η. Ο poleman Ζοαν Ζαρκό έπεσε 3ος και ακολουθούσε ο Φάμπιο Κουαρταραρό. Ο Μάρκεζ από το ξεκίνημα ήταν πολύ επιθετικός και πέρασε τον Εσπαργκαρό στον πρώτο γύρο για να πάρει την πρώτη θέση. Πιο πίσω, ο Τζακ Μίλερ πέρασε τον Κουαρταραρό για να πάρει την 4η θέση. Στους επόμενους γύρους οι αναβάτες που έκαναν τη μεγαλύτερη πρόοδο ήταν ο Μίλερ και ο Ολιβέιρα, που πέρασαν όσους βρήκαν μπροστά τους για να ανέβουν στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα, τη στιγμή που ο Μάρκεζ απομακρυνόταν στην κορυφή.

Στον 9ο γύρο του αγώνα άρχισε να πέφτει μια ψιχάλα, που έκανε τις συνθήκες στην πίστα λίγο πιο δύσκολες και ευνόησε τον Μαρκ Μαρκέζ που είναι με διαφορά ο καλύτερος στο να διαχειρίζεται αυτές τις καταστάσεις. Ο Ισπανός της Repsol Honda άρχισε σταδιακά να ανεβάζει τη διαφορά από τους διώκτες του. Η βροχή δεν επέμεινε, η πίστα παρέμεινε στεγνή και οι αναβάτες συνέχισαν με σλικ ελαστικά. Ο Μαρκ Μάρκεζ παρέμενε στην κορυφή και ο Μιγκέλ Ολιβέιρα τον ακολουθούσε από σταθερή απόσταση περίπου 2 δευτερολέπτων, έχοντας πίσω του τον Μίλερ. Αρκετά πιο πίσω τη δική τους μάχη έδιναν οι Αλέιξ Εσπαργκαρό, Κουαρταραρό και Ζαρκό.

Μπαίνοντας στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, ο Μάρκεζ έδειχνε ότι δεν μπορούσε να διατηρήσει τον ίδιο ρυθμό και ο Ολιβέιρα άρχιζε να τον πλησιάζει, ενώ ο Κουαρταραρό είχε περάσει 3ος και ο Ζαρκό είχε πέσει 7ος, πίσω από Μίλερ, εσπαργκαρό και Μπίντερ. Αν και ο Ολιβέιρα προσπάθησε να πλησιάσει, στο τέλος η αποφασιστικότητα του Μαρκ Μάρκεζ ήταν αυτή που επικράτησε και ο Ισπανός της Repsol Honda πανηγύρισε τη νίκη, επιστρέφοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ύστερα από 2 χρόνια και έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό στο ξεκίνημα της περσινής χρονιάς. Ο Μιγκέλ Ολιβέιρα με την ΚΤΜ επιβεβαίωσε την εξαιρετική του φόρμα και πήρε τη 2η θέση ενώ ο Φάμπιο Κουαρταραρό πήρε την 3η θέση και αύξησες τη διαφορά του στο Πρωτάθλημα Οδηγών.

Αποτελέσματα MotoGP Γερμανίας

Πηγή Gazzetta.gr

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Γιώργος Βαρίνος Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».