Διπλό βραβείο Red Dot για τη νέα φιλοσοφία σχεδιασμού «Opposites United» και το καινοτόμο σύστημα ψυχαγωγίας «Ki» της Kia
Η Kia Corporation ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε δύο νίκες στο Red Dot Award και Brands & Communication Design 2023 για τις εκθέσεις και εκδηλώσεις σχεδιαστικής φιλοσοφίας της και το Connected Car Navigation Cockpit (ccNC).
Η Kia αναγνωρίστηκε για τις συνεχείς προσπάθειες της μάρκας για να επικοινωνήσει τη σχεδιαστική της φιλοσοφία «Opposites United» μέσω μιας σειράς δημιουργικών εκθέσεων και εκδηλώσεων.
Η τολμηρή σχεδιαστική φιλοσοφία «Opposites United» της εταιρείας αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2021, αντλώντας έμπνευση από τις αντιθέσεις που υπάρχουν στη φύση και την ανθρωπότητα. Η φιλοσοφία υπερβαίνει τη σχεδίαση των οχημάτων Kia για να δηλώσει την αποφασιστικότητα της μάρκας να προωθήσει δύο πολύ ζωτικά πεδία που έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους – την ανθρώπινη ευημερία και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Εξίσου φιλόδοξος και δημιουργικός είναι ο τρόπος με τον οποίο η Kia επιλέγει να επικοινωνήσει τη σχεδιαστική της φιλοσοφία μέσω μιας σειράς πρωτοποριακών εκθέσεων που πραγματοποιήθηκαν σε χώρους όπως η Gwangju Design Biennale, η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Busan και το Dongdaemun Design Plaza στην Κορέα, ακολουθούμενη από την Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου στην Ιταλία. Η υψηλή συμμετοχικότητα μέσω των συνεχώς εξελισσόμενων εκθέσεων σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Kia οδήγησε στη λήψη του βραβείου Red Dot – Brands & Communication Design 2023.
Η Kia θα συνεχίσει να φιλοξενεί εκθέσεις για να επικοινωνήσει τη σχεδιαστική της φιλοσοφία και να δημιουργήσει αυθεντικές και εμπνευσμένες εμπειρίες για τους πελάτες της. Στα τέλη του μήνα, η εταιρεία θα συμμετάσχει στην εκδήλωση «Seoul Light DDP 2023 Fall», η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Dongdaemun Design Plaza με διάφορους καλλιτέχνες.
Το δεύτερο βραβείο που απονεμήθηκε στην Kia είναι ως αναγνώριση της τεχνολογίας Connected Car Navigation Cockpit (ccNC) που πρωτοεμφανίστηκε στο EV9, το πρώτο ηλεκτρικό SUV τριών σειρών καθισμάτων. Το πρωτοποριακό σύστημα infotainment προσφέρει νέα χαρακτηριστικά που αλλάζουν το παιχνίδι, όπως γρήγορο έλεγχο, ενσωματωμένη αναζήτηση και νέα λειτουργία EV για να ανεβάσουν τη χρηστικότητα και την ευκολία του οδηγού σε άλλο επίπεδο.
Το ενσωματωμένο σύστημα infotainment περιέχει κομψά γραφικά στοιχεία και διεπαφές χρήστη του οχήματος με πρωτοποριακή σχεδιαστική φιλοσοφία, ολοκληρώνοντας μια διαφοροποιημένη γραφική σχεδίαση μοναδική για την Kia. Αυτή η οπτική ιδέα, το «Ki», βασίζεται στον πυλώνα «Bold for Nature» της σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Opposites United» της Kia. Το “Ki” μεταφράζεται ως “άνοδος” και αντιπροσωπεύεται από μια διαγώνια γραμμή που εφαρμόζεται σε στοιχεία ψυχαγωγίας, εικονίδια και γραμματοσειρές ως βασικά γραφικά.
Βελτιστοποιημένο για την ασφάλεια και τη χρηστικότητα του οδηγού, το σύστημα ccNC της Kia χρησιμεύει επίσης ως ένα διαισθητικό σημείο επαφής μέσω του οποίου οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Kia Connect Store. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνουν συνεχώς και να αναβαθμίζουν τις ψηφιακές δυνατότητες και τις υπηρεσίες χωρίς να χρειάζεται να μεταφέρουν το όχημά τους σε κάποια αντιπροσωπεία.
Η τελευταία διπλή νίκη της Kia στο Red Dot συνεχίζει περισσότερο από μια δεκαετία επιτυχίας για τη μάρκα. Στους πρόσφατους αποδέκτες του βραβείου Red Dot της μάρκας περιλαμβάνονται το Niro Plug-in Hybrid, το οποίο κέρδισε στην κατηγορία «Σχεδίαση προϊόντων» τον Απρίλιο και το ολοκαίνουργιο EV6, το οποίο αξιολογήθηκε ως «Best of the Best» για την πρωτοπορία του και τον καινοτόμο σχεδιασμό του, πέρυσι.
Η Kia (www.kia.com) είναι μια παγκόσμια εταιρεία κινητικότητας με όραμα να δημιουργεί βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για καταναλωτές, κοινότητες και κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Η Kia ιδρύθηκε το 1944 και για περισσότερα από 75 χρόνια παρέχει λύσεις κινητικότητας. Με 52.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, παρουσία σε περισσότερες από 190 αγορές και εγκαταστάσεις παραγωγής σε έξι χώρες, η εταιρεία πουλά σήμερα περίπου τρία εκατομμύρια οχήματα ετησίως. Η Kia ηγείται της διάδοσης των εξηλεκτρισμένων και ηλεκτρικών οχημάτων με
μπαταρία και αναπτύσσει μια γκάμα υπηρεσιών κινητικότητας που συνεχώς διευρύνεται, ενθαρρύνοντας εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να εξερευνήσουν τους καλύτερους
τρόπους μετακίνησής τους. Το motto της εταιρείας – «Movement that inspires» – αντανακλά στη δέσμευση της Kia να εμπνέει τους καταναλωτές μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της.