Δημήτρης Γαλάτσης- Τριπλός ρόλος, πολλαπλή εμπειρία!

O Δημήτρης Γαλάτσης έχει μια σπουδαία διαδρομή με τριπλό ρόλο στις πίστες karting. Ξεκινά από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 και πλέον συμπληρώνει τριάντα χρόνια, στον σημαντικό χώρο του motorsport, όπως είναι το karting.
Έμπειρος μηχανικός εξωλέμβιων αποκτά τη γρήγορη ειδίκευσή του και στους κινητήρες των καρτ. Η επιλογή του πλέον είναι οι κινητήρες Rotax, και με αυτούς διαπρέπει και στέφεται Πρωταθλητής, δημιουργώντας ένα πλούσιο παλμαρέ μέχρι το 1995, οπότε και εγκαταλείπει την αγωνιστική του δραστηριότητα και επιδίδεται σε αυτήν του κόουτς-μηχανικού. Οι επιτυχίες διαδέχονται η μία την άλλη. Το όνομά του σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές τεχνικές του γνώσεις, την τεράστια εμπειρία του στον αγωνιστικό τομέα αλλα και την εκπαιδευτική του ικανότητα σε νέους και παλιούς οδηγούς, σε μικρά παιδιά που γνωρίζουν το karting για πρώτη φορά αλλά και σε φτασμένους οδηγούς που αναζητούν την εξέλιξη τον καθιστούν γνωστό και πέρα από τα σύνορα της χωρας μας.   
O Χέλμουτ Βόγκλασμ, γενικός διευθυντής του κορυφαίου κατασκευαστικού εργοστασίου BRP-Rotax GmbH & Co KG, προσφέρει στον Δημήτρη Γαλάτση συμβόλαιο συνεργασίας και πλέον αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τη Rotax Κarting! Η συνεργασία BRP-Rotax GmbH και Rotax Hellas που αρχίζει το 2000 παράλληλα με την δημιουργία του Παγκόσμιου θεσμού Rotax Max Challenge. Θεσμός όπου οδηγοί με κινητήρα Rotax συμμετέχουν σε εθνικούς αγώνες και οι νικητές των κατηγοριών στα εθνικά έπαθλα στο τέλος του χρόνου συμμετέχουν στο Rotax Max Challenge Grand Finals, γνωστό και ως η γιορτή του κάρτινγκ, όπου αναδεικνύονται οι Παγκόσμιοι επαθλούχοι στις κατηγορίες της Rotax.
Εδώ και είκοσι δύο χρόνια, δεκάδες Έλληνες οδηγοί και μηχανικοί έχουν ”μάθει” να ταξιδεύουν και να συμμετέχουν σε διεθνείς αγώνες σε όλο τον πλανήτη. Για να φτάσουν όμως στο Rotax Max Challenge Grand Finals, οι Έλληνες πιλότοι πρέπει να περάσουν με επιτυχία τη δοκιμασία του Rotax Max Challenge GR.
Το karting είναι σπορ που δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει πιστούς όλων των ηλικιών παγκοσμίως, ενώ όλα τα μεγάλα ονόματα της Formula 1, ξεκίνησαν την καριέρα τους οδηγώντας καρτ. Στην πραγματικότητα, ξεκινώντας από τις ηλικίες των 5 ετών με τις μικρές κατηγορίες, το καρτ είναι ο ιδανικός τρόπος για μια πρώτη επαφή με την οδήγηση και την ταχύτητα. Το σημαντικό στοιχείο για ένα παιδί που ξεκινά την οδήγηση από τα 5 χρονιά του δεν είναι να παραμείνει ένα απλός ”χομπίστας” ή λαμβάνει μέρος σε αγώνες αλλά η εμπειρία που αποκτά, ώς οδηγός. Εμπειρία που τον ”συντροφεύει ” πάντα στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτού του και στην σωστή αντιμετώπιση κάθε δυσκολίας ή στην ανάγκη μιας άμεσης αντίδρασης!
Παραμένει ωστόσο ένα σπορ, στο οποίο η ασφάλεια αποτελεί βασική προτεραιότητα και η καλή φυσική κατάσταση είναι απαραίτητη ωστόσο προϋπόθεση είναι να διδάσκεται από ανθρώπους με την εμπειρία από τους ρόλους του τεχνικού, του οδηγού και του κόουτς όπως ο Δημήτρης Γαλάτσης.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Φέτος, το 2022, κλείνει 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.