Χρυσή διάκριση από τον Euro NCAP για το Ford Transit Custom

To Ford Transit Custom – best-seller στην Ευρώπη στην κατηγορία van του 1 τόνου 1 – απέσπασε το Χρυσό βραβείο μετά από αξιολόγηση των προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού τα οποία διαθέτει, από τον ανεξάρτητο οργανισμό ασφάλειας Euro NCAP.

Το νέο βραβείο καθιστά την Ford τον μοναδικό κατασκευαστή van με Χρυσές διακρίσεις στις κατηγορίες van του 1 και 2 τόνων μετά το Ford Transit που αναδείχτηκε «Χρυσό» πέρσι. Επίσης, η Ford είναι τώρα ο μοναδικός κατασκευαστής με πάνω από ένα Χρυσά van οχήματα στη γκάμα της, με το Transit να συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία από οποιοδήποτε όχημα της δοκιμής.

«Η ασφάλεια των οδηγών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για εμάς και τους πελάτες μας, γι’ αυτό σχεδιάζουμε τα van μας με σκοπό να βοηθήσουμε όλες τις επιχειρήσεις να προστατεύσουν το προσωπικό τους και να συνεισφέρουν στην αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων» δήλωσε ο Hans Schep, general manager, Commercial Vehicles, Ford Ευρώπης. «Χαίρομαι που ο οργανισμός Euro NCAP αναγνωρίζει τον ηγετικό ρόλο της Ford στην ασφάλεια των van οχημάτων καθώς αξιοποιούμε την κάθε ευκαιρία για να προσθέσουμε αξία στις επιχειρήσεις των πελατών μας.»

Η Χρυσή διάκριση του Transit Custom οφείλεται σε έναν αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφάλειας, που περιλαμβάνει την ένταξη της τεχνολογίας Seat Belt Reminder 2 νωρίτερα μέσα στη χρονιά στο βασικό εξοπλισμό.

Άλλες αναβαθμίσεις που έρχονται στο Transit Custom από τις αρχές του 2022 περιλαμβάνουν ένα νέο Digital Rear View Mirror, 2 που προσφέρει διπλάσιο πεδίο ορατότητας από έναν παραδοσιακό καθρέπτη πίσω θέασης, βοηθώντας έτσι τους οδηγούς μοντέλων panel van, double-cab-in-van και λεωφορείων όταν η πίσω ορατότητα είναι περιορισμένη. Οι πελάτες panel van μπορούν επίσης να παραγγείλουν ράγες οροφής τύπου airline με φωτισμό LED για ευκολότερη πρόσδεση φορτίων, καθώς και ένα προαιρετικό, διπλό πάτωμα φόρτωσης με υποδαπέδια συρτάρια, κατάλληλα για οχήματα με κοντό και μακρύ μεταξόνιο. Επίσης, η νέα, μοντέρνα χρωματική επιλογή Grey Matter έρχεται να προστεθεί στην παλέτα χρωμάτων.

Η Ford εισάγει επίσης μία νέα έκδοση 150 ίππων του κινητήρα 2.0L EcoBlue diesel3 για τα μοντέλα Transit Custom kombi, Tourneo Custom και Transit Nugget. Ο νέος κινητήρας διατίθεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48-volt της Ford για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στην πόλη μέχρι 5,9%. 3

Μαζί, το Transit Custom van και το «αδελφό» μοντέλο μεταφοράς προσωπικού Tourneo Custom είναι το best-seller όχημα της Ford στην Ευρώπη φέτος, με 117.014 ταξινομήσεις τους πρώτους εννέα μήνες του 2021.

1 Η Ford Ευρώπης αναφέρει τις πωλήσεις της στις 20 παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές της: Αυστρία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.

2 Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού είναι συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστούν την προσοχή ή την κρίση του οδηγού, ο οποίος παραμένει πλήρως υπεύθυνος για τον έλεγχο του οχήματος. Συμβουλευτείτε το Εγχειρίδιο Οδηγιών Χρήσης για λεπτομέρειες και περιορισμούς.

3 Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας (WLTP), εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών.

Ford Transit Custom Trend 320 150 PS 2.0L EcoBlue Hybrid με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, επίσημες τιμές κατανάλωσης από 7,2 l/100 km και εκπομπών CO2 από 188 g/km WLTP.

Ford Tourneo Custom Trend 320 150 PS 2.0L EcoBlue Hybrid με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, επίσημες τιμές κατανάλωσης από 7,5 l/100 km και εκπομπών CO2 από 195 g/km WLTP.

Transit Custom Nugget 150 PS 2.0L EcoBlue με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, επίσημες τιμές κατανάλωσης από 7,3 l/100 km και εκπομπών CO2 από 192 g/km WLTP.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Φέτος, το 2022, κλείνει 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.