Brixton ΒΧ 125 Classic: Best Seller στη μικρή κατηγορία
Mικροκαμωμένη, εύκολη, με κλασικά αλλά και μοντέρνα «νεορετρό» χαρακτηριστικά η Brixton ΒΧ125 είναι η μοτοσυκλέτα που υπόσχεται απροβλημάτιστη λειτουργία για πολλά χρόνια. Η επιτομή του commuter*.
Φωτογραφίες: AmazingStudio.gr
Πρόκειται για μια νέα μάρκα στο χώρο της μοτοσυκλέτας, η αυστριακή Brixton Motorcycles έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην καθημερινή μετακίνηση, συνδυάζοντας εξαιρετικό στυλ, πλούσιο εξοπλισμό, σύγχρονη τεχνολογία, ποιότητα κατασκευής και προσιτό κόστος σε ένα ασυναγώνιστο σύνολο. Με μοναδικό νεορετρό σχεδιασμό, οι μοτοσυκλέτες Brixton προσφέρουν σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών ένα πρακτικό, εύχρηστο και οικονομικό μέσο μετακίνησης, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στο στυλ και την ποιότητα, με πραγματικά ιδιαίτερη προσωπικότητα και εμφάνιση κύρους που ξεχωρίζει στο δρόμο. Έχοντας προκαλέσει μεγάλη αίσθηση στην ευρωπαϊκή αγορά, διαθέτοντας ήδη 4.000 μοτοσυκλέτες σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, τώρα οι μοτοσυκλέτες Brixton είναι πλέον διαθέσιμες για το ελληνικό κοινό από την εταιρεία ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε. Η ΒΧ 125 Classic, είναι το πρώτο μοντέλο της Brixton Motorcycles και θα ακολουθήσουν στο μέλλον εκδόσεις Scrambler και Café Racer αλλά και μοντέλα μεγαλύτερα κυβισμού.

Καθώς την παρατηρείς ακίνητη στο σταντ σκεφτεσαι πόσο σοφά έχει σχεδιαστεί για το συγκεκριμένο κοινό της. Αν και μόλις 125 κ.εκ. έχει μικρές διαστάσεις αλλά τεράστια σέλα με παχύ αφρώδες υλικό που σημαίνει άνετες μετακινήσεις και με συνοδηγό. Η χαμηλή σέλα την κάνει φιλική ακόμα και για μικρά αναστήμετα ενώ και οι μεγαλόσωμοι οδηγοί βολεύονται με ευκολία. Τα μαρπιέ είναι τοποθετημένα σε φυσιολογική θέση ενώ το μεγάλο τιμόνι υπόσχεται εύκολο κοντρόλ και μικρή προσπάθεια για να την κουμαντάρεις. Το μικρό μέγεθος της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με τον entry level κυβισμό, στο editorial meeting μας έβαλε την ιδέα πως αυτή η μοτοσυκλέτα αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να μπουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και νέες γυναίκες. Έτσι ως μικρόσωμη, με ύψος 1.65 μ. βρέθηκα με μια Brixton για μερικές μέρες και με υποχρέωση να γράψω το άρθρο, ώστε να δούμε στην πράξη πόσο εύκολα οδηγείται και από γυναίκες οδηγούς.
Ανεβαίνοντας στην μοτοσυκλέτα το βλέμμα σου περιπλανιέται στα old fashion χειριστήρια αλλά εντυπωσιάζεσαι με τον φορτιστή κινητού USB.
Το μικρό κοντέρ, έχει αναλογικό στροφόμετρο και μια ψηφιακή μικρή οθόνη όπου βρίσκουμε, το ταχύμετρο, την ένδειξη βενζίνης καθώς και τον ολικό χιλιομετρητή. Με το κλειδί, εκτός από την κεντρική κλειδαριά, ανοίγει το τεπόζιτο και κλειδώνετε την κλειδαριά (από Honda παπί και Z50j) στην περιοχή του λαιμού!

H συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας, εκπέμπει ποιότητα και αυτό φαίνεται και από τα φώτα πορείας στον προβολέα, αλλά και τα διακριτικά φλας, που είναι LED! Ο κινητήρας της BX 125 είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με δύο βαλβίδες επικεφαλής και είναι πολύ γνωστός, καθώς κάποτε έδινε κίνηση στα Suzuki GN 125 και DR 125. To ότι ο κινητήρας είναι ιαπωνικής σχεδίασης είναι ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό ποιότητας που πρέπει να ληφθεί υπόψη, συν το γεγονός πως διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό και καλύπτει τις Euro4 προδιαγραφές.
Η απόδοση του είναι αδύναμη για τους έμπειρους αλλά ιδανική για τους άπειρους οδηγούς, που άλλωστε είναι το target κοινό της μοτοσυκλέτας. Οι 11,3 ίπποι στις 8.000 στροφές είναι μεν λίγοι, κινούν όμως ικανοποιητικά την μοτοσυκλέτα μέχρι τα 100χλμ./ώρα. Στο δρόμο το μικρό μοτοσυκλετάκι κινείται με με μια παράξενη πολυτέλεια που μάλλον οφείλεται στα σχεδόν bobber φαρδιά ελαστικά που προσθέτουν στην άνεση. Οδηγήσαμε το Brixton 125 μέσα στην Αθήνα όπου μας εντυπωσίασε αλλά και στην γνωστή μας διαδρομή προς το Πόρτο Γερμενό. Παράξενη βρίσκει ο έμπειρος την λειτουργία των συνδυασμένων εμπρός-πίσω φρένων (με δίσκους παντού παρακαλώ…), αλλά που φυσικά για άλλη μια φορά στοχεύουν τον άπειρο μοτοσυκλετιστή και αποτελούν μια σωτήρια επιλογή που μπορεί να γλυτώσει έναν «φρέσκο» αναβάτη από άσκοπες πτώσεις.

Στην ανηφόρα της Αγίας Σωτήρας… καλά θα σας πω άλλη φορά. Στην κατηφόρα όμως στον γυρισμό, είδαμε 120 χλμ./ώρα! και στο γέμισμα που κάναμε στο τέλος της εβδομάδας ανακαλύψαμε με έκπληξη πως η μοτοσυκλέτα έχει κατανάλωση 2,2-2.4 λίτρα / 100 χλμ!!! Κατανάλωση που πρέπει να φέρνει την Brixton 125 ανάμεσα στις πιο οικονομικές μοτοσυκλέτες της Ελληνικής Αγοράς. Αξίζει σε αυτό το σημείο να σας αναφέρουμε πως η Brixton ΒΧ 125 υπήρξε το 2017, η πιο καλοπουλημένη μοτοσυκλέτα στα 125 κ.εκ. στη χώρα μας.
Η BX125 με το scrambler λουκ είναι μια σοφιστικέ εναλλακτική επιλογή σε ένα αδιάφορο παπί ή ένα πλαστικό scooter. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά υπόσχεται απροβλημάτιστη συντροφικότητα, από και προς την δουλειά για πολλά χρόνια με ένα απαράμιλλο στυλ που δεν περνά απαρατήρητο. Είναι ιδανική για μικρόσωμους αναβάτες και για όλους όσοι θέλουν να μπουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Ένα πραγματικό best seller στην entry level κατηγορία μοτοσυκλετών που φυσικά οδηγείται με Α1 δίπλωμα.
*Δεν μεταφράζεται. Αυτό που σε πηγαίνει και σε γυρίζει από και προς την δουλειά.
















