Άνετη νίκη για τον Φάμπιο Κουαρταραρό στην Μεγ. Βρετανία

Έδειξε σε όλους πόσο δυνατός είναι ο Φάμπιο Κουαρταραρό με Yamaha, πετυχαίνοντας μια άνετη νίκη στη Μεγάλη Βρετανία. Στη 2η θέση ο Άλεξ Ρινς με Suzuki και στην 3η θέση ο Αλέιξ Εσπαργκαρό που πήρε το πρώτο βάθρο του με την Aprilia.

Δίχως συμβάντα ξεκίνησε ο πρώτος γύρος με τον Πολ Εσπαργκαρό να παραμένει στην πρώτη θέση, αλλά στον 2ο γύρο ο Μαρκ Μάρκεθ έκανε μια παράτολμη κίνηση, ακούμπησε βίαια τον Χόρχε Μαρτίν και έπεσαν και οι δύο δίχως να τραυματιστούν.https://platform.twitter.com/embed/Tweet.html?dnt=false&embedId=twitter-widget-0&features=eyJ0ZndfZXhwZXJpbWVudHNfY29va2llX2V4cGlyYXRpb24iOnsiYnVja2V0IjoxMjA5NjAwLCJ2ZXJzaW9uIjpudWxsfSwidGZ3X2hvcml6b25fdHdlZXRfZW1iZWRfOTU1NSI6eyJidWNrZXQiOiJodGUiLCJ2ZXJzaW9uIjpudWxsfSwidGZ3X3NwYWNlX2NhcmQiOnsiYnVja2V0Ijoib2ZmIiwidmVyc2lvbiI6bnVsbH19&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1431951010138836999&lang=el&origin=https%3A%2F%2Fwww.gazzetta.gr%2Fin-motion%2F2037853%2Fmotogp-m-bretanias-emfatiki-niki-toy-fampio-koyartararo&sessionId=ddd0910ab9cc2b574c9767a0bd86ad51f2ab4143&siteScreenName=gazzetta_gr&siteUserId=93007636&theme=light&widgetsVersion=1890d59c%3A1627936082797&width=550px

Από εκεί και πέρα δεν υπήρξαν άλλα περατράγουδα ή πτώσεις. Ο Φάμπιο βρήκε ρυθμό πέρασε μπροστά στην πρώτη θέση και άρχισε να απομακρύνεται. Κάποια στιγμή είχε κάνει διαφορά και 3.8 δευτερολέπτων. Ο Πολ Εσπαργκαρό ενώ για αρκετούς γύρους βρισκόταν στην 2η θέση με τον αδελφό του Αλέιξ στην 3η, στο τέλος υποχώρησε και έχασε θέσεις.

Ο Ρινς ήταν αυτός που βρήκε ρυθμό και πέρασε διαδοχικά όλους μπροστά του μέχρι που έφτασε 2ος. Και ο Μίλλερ στους 5 τελευταίους γύρους ήταν ο ταχύτερος από όλους και έφτασε 4ος πίσω από τον Αλέιξ. Στον τελευταίο γύρο πίεσε πολύ πέρασε τον Αλέιξ για 1-2 στροφές, πριν ο Αλέιξ Εσπαργκαρό ξαναπεράσει στην προτελευταία στροφή και κατακτήσει την πολυπόθητη 3η θέση.

Αυτή είναι η επίσημη τελική κατάταξη:

iii

Μετά την ολοκλήρωση του GP Μεγ. Βρετανίας η κατάταξη του Πρωταθλήματος διαμορφώνεται ως εξής:

yyy

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.