Αφήστε πίσω το ρεζερβουάρ – αποκτήστε το ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E πληρώνοντας όσα ξοδεύατε για βενζίνη

Για τους οδηγούς που εξακολουθούν να κινούνται με οχήματα παλαιότερης τεχνολογίας και διανύουν καθημερινά έως 50 χλμ., το μηνιαίο κόστος καυσίμων συχνά ξεπερνά τα 250€. Ήρθε όμως η ώρα να σταματήσετε να «καίτε» τα χρήματά σας – γιατί με το ίδιο ποσό μπορείτε πλέον να οδηγήσετε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E.

Χάρη στα ευέλικτα προγράμματα χρηματοδότησης της Ford Finance, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση γίνεται πιο προσιτή από ποτέ:

Μηνιαία δόση από 250€,

Ελάχιστη προκαταβολή 20%,

Σταθερό επιτόκιο 3,99%,

Διάρκεια αποπληρωμής έως 84 μήνες.

Το νέο Puma Gen-E προσφέρει κορυφαία αποδοτικότητα, προηγμένη τεχνολογία και εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος. Οι μειωμένες δαπάνες συντήρησης, σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος φόρτισης –ιδιαίτερα όταν γίνεται στο σπίτι–, το καθιστούν μια οικονομική και βιώσιμη λύση μετακίνησης, ιδανική για την καθημερινότητα της πόλης.

Παράλληλα, με το πρόγραμμα Ford Power Promise, κάθε ιδιοκτήτης απολαμβάνει μοναδικά προνόμια ηλεκτροκίνησης: εγκατάσταση οικιακού φορτιστή, πρόσβαση σε δίκτυο δημοσίων φορτιστών και υπηρεσίες που κάνουν την εμπειρία Puma Gen-E ακόμα πιο άνετη και αξιόπιστη.

Πείτε τέλος στο “κάψιμο” των χρημάτων σας και αποκτήστε σήμερα το Ford Puma Gen-E – το ηλεκτρικό crossover της νέας εποχής με τεχνολογία, απόδοση και ασφάλεια που ξεπερνούν κάθε προσδοκία.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.