50 Χρόνια Volkswagen Polo

Μισός αιώνας ιστορίας – και το Polo κάνει drift στο μέλλον

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, το Volkswagen Polo επιστρέφει πιο ζωντανό από ποτέ. Για να τιμήσει την επέτειο, η Volkswagen δημιούργησε ένα εντυπωσιακό drift video, γυρισμένο στη Νότια Αφρική – εκεί όπου χτυπά η καρδιά του μοντέλου.
Πίσω από το τιμόνι, ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Johan Kristoffersson, οδηγεί τρεις γενιές Polo, λίγο πριν αποκαλυφθεί ο ηλεκτρικός διάδοχος της νέας εποχής: το ID. Polo.

Από το Harlekin στο ID. Polo – όταν το παρελθόν συναντά το μέλλον

Πενήντα χρόνια Polo σημαίνουν πέντε δεκαετίες ιστορίας, τεχνολογίας και συναισθήματος. Από το πρώτο “μικρό Volkswagen” που έγινε θρύλος, μέχρι τα αγωνιστικά που κυριάρχησαν σε WRC και Rallycross, το Polo πάντα ξεπερνούσε τον εαυτό του.
Τώρα, η Volkswagen το γιορτάζει με ένα κινηματογραφικό φιλμ δράσης – ένα drift ανάμεσα στο παρελθόν και το ηλεκτρικό αύριο.

Γυρίσματα στο σπίτι του Polo

Το video δημιουργήθηκε στη Gqeberha της Νότιας Αφρικής, στην «πατρίδα» του Polo. Από το λιμάνι μέχρι το εργοστάσιο Kariega, ο σκηνοθέτης Jon Richards (γνωστός από το Top Gear) μετατρέπει την οδήγηση σε εμπειρία μεγάλης οθόνης.

Τρεις εποχές, ένα πάθος

Στο video πρωταγωνιστούν το Polo R WRC, το Polo R Supercar από τη συλλογή Volkswagen Classic, και το ηλεκτρικό Polo RX1e της KMS.
Τα δύο πρώτα φέρουν ειδική σχεδίαση του Sean Bull, εμπνευσμένη από το πολύχρωμο Polo Harlekin, σε αποχρώσεις Ginster Yellow, Flash Red, Pistachio και Chagall Blue – μια χρωματική γέφυρα ανάμεσα στο τότε και το τώρα.

Το μέλλον: ID. Polo

«Το ID. Polo κάνει την πρώτη του εμφάνιση με τρόπο που συμβολίζει ό,τι πάντα ήταν το Polo – ένα μικρό αυτοκίνητο που μπορεί να καταφέρει σπουδαία πράγματα», δηλώνει ο Jens Katemann, Επικεφαλής Επικοινωνίας της Volkswagen.
Και στο φινάλε, ο Kristoffersson δίνει την τελευταία πινελιά: ένα drift που ενώνει πέντε δεκαετίες καινοτομίας σε μια στιγμή.

Το Polo γιορτάζει τα 50 του – και δείχνει πως το μέλλον του μόλις ξεκινά.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.