10 πράγματα που μπορεί να μην γνωρίζατε για το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid

Το πληθωρικό, πλούσια εξοπλισμένο και προηγμένο σε κάθε του πτυχή Ford Explorer Plug-In Hybrid έρχεται να συνδυάσει με τον καλύτερο τρόπο όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με τις επιδόσεις και την ελευθερία κίνησης που προσφέρει σήμερα ένα όχημα με συμβατικό κινητήρα βενζίνης.

Χάρη στον προηγμένο ηλεκτροκινητήρα και τον πανίσχυρο 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford, το νέο Explorer Plug-in Hybrid προσφέρει κίνηση με μηδενικές εκπομπές και ηλεκτρική αυτονομία 48 km, εξασφαλίζοντας την ίδια στιγμή απαράμιλλες επιδόσεις και υψηλή απόδοση που φτάνει τους 457 ίππους και τα 825 Nm.

Την ίδια στιγμή, το επιβλητικό SUV της Ford έρχεται να προσφέρει απλόχερα τη δυνατότητα μετακινήσεων σε έως και 7 ενήλικους. Εκτός όμως από τους άφθονους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, το νέο Explorer Plug-In Hybrid προσφέρει στην καμπίνα του το πιο πλήρες επίπεδο εξοπλισμού στην κατηγορία του, σε συνδυασμό με κορυφαία ευελιξία σε σχέση με τη χωροταξική της διαρρύθμιση.

Έτσι, το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid αποτελεί την ιδανική πρόταση για όλους όσοι αναζητούν ένα προηγμένο SUV πολυτελείας με ασυμβίβαστες επιδόσεις και συμπεριφορά τόσο στην άσφαλτο όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Με αρωγό το ευφυές σύστημα τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive, τα επτά επιλέξιμα προφίλ οδήγησης και το προηγμένο Terrain Management System, το νέο Explorer Plug-in Hybrid αποτελεί σήμερα την κορυφαία έκφραση δυναμισμού, επιδόσεων, άνεσης και τεχνολογίας της Ford στην κατηγορία των πολυτελών SUV.

10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ FORD EXPLORER

Ηλεκτροκίνηση για 7 επιβάτες. Χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης, το νέο Explorer PHEV μπορεί να ταξιδέψει έως και 48 km 1 (WLTP) μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ μεταφέρει άνετα επτά άτομα.

Χώροι και δύναμη. Το Explorer PHEV αποδίδει περισσότερη ισχύ και ροπή από την σπορ Mustang V8, έχοντας τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε μόλις 6,0 δευτερόλεπτα. Διαθέσιμο είναι και το ειδικό πρόγραμμα Sport για βελτιωμένη οδηγική απόλαυση.

Ενέργεια για όλους τους επιβάτες. Πέντε παροχές ρεύματος των 12 volt, τέσσερις θύρες USB και μία ασύρματη επιφάνεια φόρτισης διευκολύνουν τους επιβάτες να διατηρούν φορτισμένα εν κινήσει τα smartphone, τα tablet και άλλες συσκευές τους.

Εύκολη ρυμούλκηση. Συνδυάζοντας την ισχύ ενός βενζινοκινητήρα με την εκείνη ενός ηλεκτροκινητήρα, το νέο Explorer PHEV μπορεί να ρυμουλκήσει έως 2.500 κιλά 2 – τιμή που υπερβαίνει το βάρος δύο Ford Fiesta – χάρη στο πρόγραμμα λειτουργίας Tow/Haul 3 που προσφέρει στον οδηγό απόλυτο έλεγχο και εμπιστοσύνη.

Ξοδέψτε λιγότερα, απολαύστε περισσότερα. Το νέο Explorer PHEV διαθέτει ένα σύστημα ήχου της B&O με απόδοση 980 watt 4, κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ηλεκτρονικό έλεγχο της θερμοκρασίας τριών ζωνών, Active Park Assist 2 3, Adaptive Cruise Control με Stop & Go 3, ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ και μόντεμ FordPass Connect 5, όλα στάνταρ στην τιμή των €84.885, προσφέροντας μια απίστευτη σχέση τιμής/αξίας.

Έτοιμο για περιπέτεια. Το νέο Explorer PHEV δεν σταματά πουθενά και χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες Trail, Slippery και Deep Snow/Sand μέσω του Terrain Management System 3, μπορεί να κινηθεί άνετα ακόμα και στις πιο δύσκολες επιφάνειες, ακόμη και στο ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας EV Now.

Σταθμεύστε χωρίς προβλήματα. Τα μεγαλύτερα σε μέγεθος οχήματα μπορεί να αγχώνουν τον οδηγό κατά τη διαδικασία της στάθμευσης. Για το λόγο αυτό, η τεχνολογία Active Park Assist 23 του νέου Explorer PHEV επιτρέπει το αυτοματοποιημένο παρκάρισμα σε παράλληλους και κάθετους χώρους στάθμευσης. Το Park-out Assist 3 βοηθά επίσης και κατά την έξοδο από χώρους στάθμευσης.

Άνετο όσο η πολυθρόνα του σπιτιού σας. Τα εμπρός καθίσματα είναι θερμαινόμενα, αεριζόμενα και διαθέτουν και ηλεκτρική ρύθμιση, ενώ εκείνα της δεύτερης σειράς είναι επίσης θερμαινόμενα. Τα καθίσματα της τρίτης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν ή να επανέλθουν στην αρχική τους θέση με το πάτημα ενός κουμπιού.

Κίνηση με μηδενικούς ρύπους. Το Explorer PHEV δίνει στους οδηγούς τον απόλυτο έλεγχο της ηλεκτρικής ισχύος επιλέγοντας ένα από τα προγράμματα EV Now, EV Later, EV Auto και EV Charge. Επιλέξτε πότε θα χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα οδήγησης μηδενικών εκπομπών, πότε θα εξοικονομήσετε ενέργεια για χρήση σε μεταγενέστερο χρόνο, πότε θα αφήσετε το όχημα να αποφασίσει μόνο του και πότε θα φορτίσετε την μπαταρία την ώρα που κινήστε.

Μεγάλο εκεί που το χρειάζεστε. Κάθε κάθισμα του νέου Explorer PHEV παρέχει περίπου 1 μέτρο χώρο μεταξύ της βάσης του και της οροφής – έτσι ακόμα και επιβάτες με ύψος… μπασκετμπολίστα μπορούν να νιώσουν άνετα. Με τα πέντε πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, το Explorer PHEV προσφέρει ένα χώρο φόρτωσης με χωρητικότητα έως και 2.274 λίτρα – τιμή που ισοδυναμεί με περισσότερες από 10 μπανιέρες.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΙΝΟΣ

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Tο 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, συνεργάτης του περιοδικού TOP GEAR, συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.