Volvo: Ένα εκατομμύριο plug-in υβριδικά στον δρόμο

Η Volvo Cars έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο τον Σεπτέμβριο, παραδίδοντας το 1.000.000ό plug-in υβριδικό όχημά της, καθώς εντείνει τη μετάβασή της προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση.

Τα PHEV της μάρκας κατέλαβαν μερίδιο 23% στις παγκόσμιες πωλήσεις της στο πρώτο εξάμηνο του 2025. Από τις 46.000 μονάδες το 2019, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις 177.000 το 2024, με αιχμή τα XC60 και XC90 που σημείωσαν ισχυρή ζήτηση σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα.

Το XC60 ήταν πρώτο σε πωλήσεις PHEV στην Ευρώπη το 2024 και κορυφαίο premium PHEV παγκοσμίως τα τελευταία τρία χρόνια, θέση που διατηρεί και φέτος. Μαζί με το ανανεωμένο XC90, ενίσχυσαν περαιτέρω την παρουσία της Volvo στις βασικές αγορές.

Η σουηδική εταιρεία κατέχει σήμερα το υψηλότερο μερίδιο PHEV στις συνολικές πωλήσεις μεταξύ όλων των παραδοσιακών premium κατασκευαστών αυτοκινήτων, αποδεικνύοντας ότι η στρατηγική της ηλεκτροκίνησης έχει ήδη πιάσει τόπο.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.